Top/Flopspelers

Reactiescore
1.365
Echt wat zijn jullie me een partij dom zeg, om te lachen xD.
 
Reactiescore
1.365
Typisch.... Je weet van haar nog pluim wie er achter deze pc iets zegt.... ik heb geen verwijten gestrooid.... ik heb geen veronderstellingen gemaakt, noch besluiten getrokken... Enkel heb ik vastgesteld wat er is gebeurd en vraag ik me openlijk af of dit allemaal toeval is.... Daarvoor kan een forum gebruikt worden...

Dan plots gaat een betrokken persoon zich aangevallen voelen en komen aanlopen met termen als "stabbert" dwergenstam en dergelijke.... Nou kom maar op : vertel me eens hoe het toen is gegaan en waarom jij de term 'stabbert' zomaar gratis in de mond mag nemen?
PS : dit is w82... en ik kwam enkel terug op wat is gebeurdin deze wereld...
PS2 : ik kan een heel forum schrijven over al dan niet lelijke zaken dat ik heb zien gebeuren in TW... al dan niet tegen de regels en af en toe ook zelf lelijke acties heb ondernomen... Maar : ik kom eerlijk uit voor élke lelijke actie dat jij hier en nu kan onderbouwen met logische verhaallijnen of logische gebeurtenissen zoals in deze met het koninginnetje is gebeurd.... Ik herhaal : volgens mij gebeurde NIETS tegen de regels.... is het mooi gespeeld, maar op een lelijke manier...
Thanks stabberjanknoob, ik weet genoeg.
Niet weer zelf gebanned worden, zoals op w71 he? :)
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan