Top/Flopspelers

Reactiescore
2.477
Bedankt Pepper om de reputatie van Salt te verneuken??
 
Reactiescore
119
Top speler = Minty Maria -- beste start zoals we gewoon zijn van Bas zowat hele classic nr1 en nog steeds = Respect

Flop speler = Tai Chi -- eerst zen stam in de steek laten om 1v1 te gaan met rob maar nu slapen ze in hetzelfde bed...

Omfg go cry!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ai ai ai onze reputatie op een online browserspelletje, Salt kan beter alsnog nu op delete gaan!!1!

Iedereen weet dat je om je reputatie geeft, dit is echt de reactie van een twaalfjarige die habbo hotel speelt
 
Reactiescore
2.444
Bizar slechte verliezer ben jij zeg Kyle. Beter ga je een vv nemen ipv hier te komen janken als een baby?

Ik speel hier niet. Ik moest gewoon erg lachen om de reacties hier nadat jullie neem ik aan de wereld nu gewonnen hebben? Op het classic forum is wellicht nog meer gezeik dan op de normale wereld forums dus het was de moeite waard om te lezen. Zelfs als er hier gewonnen wordt hakken jullie nog in op de tegenstander op het AF.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik zie wel dat je je vriendjes komt beschermen. Als je een grote bek hebt als pepper zijnde, bewijs het dan in game. Een verlenging aanvragen omdat je gigantisch hard aan het falen bent en de rim bent aan het edelen. Hou even op en grow some balls.

Je wint een classic op initiatief, niet op achteruit hangen. Dat is het verschil met een gewone wereld. De spelers in pepper zijn (nog) niet goed genoeg voor een classic en dat gaat wellicht ook niet meer komen. Normale werelden lopen mijlenver achter qua niveau en het classic niveau is de laatste jaren enkel gekelderd. Dat zegt wel genoeg over deze zogenaamde ‘nieuwe’ topspelers.
 
Reactiescore
2.444
Ik zie wel dat je je vriendjes komt beschermen.

Een slechte grap posten is mijn vriendjes beschermen? Begrijp dat er weinig tegenreactie komt op het classic AF maar dit is wel vrij matig haha.

Als je een grote bek hebt als pepper zijnde, bewijs het dan in game. Een verlenging aanvragen omdat je gigantisch hard aan het falen bent en de rim bent aan het edelen. Hou even op en grow some balls.

Nogmaals ik speel hier niet.

Je wint een classic op initiatief, niet op achteruit hangen. Dat is het verschil met een gewone wereld. De spelers in pepper zijn (nog) niet goed genoeg voor een classic en dat gaat wellicht ook niet meer komen. Normale werelden lopen mijlenver achter qua niveau en het classic niveau is de laatste jaren enkel gekelderd. Dat zegt wel genoeg over deze zogenaamde ‘nieuwe’ topspelers.

Zou het niet meer zijn dat de classic en normale werelden een totaal andere manier van tw spelen zijn? De classic spelers vanzelfsprekend beter zijn in classics en niet in normale werelden (paar uitzonderingen daargelaten). En normale wereld spelers beter zijn in normale werelden en niet in classics? Tot het moment dat er een grote groep beide werelden actief gaat spelen zal dat ook wel zo blijven denk ik.

Een redelijk goed voorbeeld daarvan zijn W73, W76 en dus deze classic. Alle drie gewonnen door de spelers die het meeste thuis zijn in de betreffende wereld en de manier van spelen.
 
Reactiescore
1.918
Denk niet dat je pro moet zijn om je frontdorpen tussen te stacken


ben als klein boostje begonnen en af en toe kijk ik nog eens terug in die chat. Moet zeggen dat het allemaal veel inactiever is dan de doorsnee topstamchats
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik ben in beide gewoon een goede speler? Je totale argument vervalt dus meteen.
 
Reactiescore
188
Een slechte grap posten is mijn vriendjes beschermen? Begrijp dat er weinig tegenreactie komt op het classic AF maar dit is wel vrij matig haha.



Nogmaals ik speel hier niet.



Zou het niet meer zijn dat de classic en normale werelden een totaal andere manier van tw spelen zijn? De classic spelers vanzelfsprekend beter zijn in classics en niet in normale werelden (paar uitzonderingen daargelaten). En normale wereld spelers beter zijn in normale werelden en niet in classics? Tot het moment dat er een grote groep beide werelden actief gaat spelen zal dat ook wel zo blijven denk ik.

Een redelijk goed voorbeeld daarvan zijn W73, W76 en dus deze classic. Alle drie gewonnen door de spelers die het meeste thuis zijn in de betreffende wereld en de manier van spelen.

Hij doelt op het feit dat deze spelers niet zonder premiumfuncties kunnen presteren ga ik vanuit. Want classic is juist het originele spel niks meer niet minder
 
Reactiescore
2.444
Hij doelt op het feit dat deze spelers niet zonder premiumfuncties kunnen presteren ga ik vanuit. Want classic is juist het originele spel niks meer niet minder

Laatste zin natuurlijk mee eens, maar de premium functies hebben een grote impact op hoe het spelletje gespeeld wordt. Daar zijn we het allemaal wel over eens lijkt me? Het spelletje wordt behoorlijk anders bespeeld en zonder de een of de andere versie vaak te spelen is het niet meer dan normaal dat iemand minder goed is in de versie die hij of zij niet speelt?

Bij speeders en normale wereld spelers net zo. De essentie van het spel blijft Tribalwars maar het spel is toch gigantisch verschillend. Het is toch niet bepaald een verassing dat classic spelers beter zijn in classics, normale wereld spelers beter zijn in normale werelden en speeders beter zijn in speeds?
 
Reactiescore
151
Een slechte grap posten is mijn vriendjes beschermen? Begrijp dat er weinig tegenreactie komt op het classic AF maar dit is wel vrij matig haha.



Nogmaals ik speel hier niet.



Zou het niet meer zijn dat de classic en normale werelden een totaal andere manier van tw spelen zijn? De classic spelers vanzelfsprekend beter zijn in classics en niet in normale werelden (paar uitzonderingen daargelaten). En normale wereld spelers beter zijn in normale werelden en niet in classics? Tot het moment dat er een grote groep beide werelden actief gaat spelen zal dat ook wel zo blijven denk ik.

Een redelijk goed voorbeeld daarvan zijn W73, W76 en dus deze classic. Alle drie gewonnen door de spelers die het meeste thuis zijn in de betreffende wereld en de manier van spelen.

Ik ken niemand die classics wint (die met tegenstand althans) en dan niet direct aan de top zit in normale werelden?
 
Reactiescore
1.037
Ik ken niemand die classics wint (die met tegenstand althans) en dan niet direct aan de top zit in normale werelden?
Heb begrepen dat @Ground zero classics makkelijker vind dan normale werelden, hier hoeft hij namelijk niet te stabben om te winnen

Ben er daarnaast van overtuigd dat de huidige 5+2 stam ook prima zou kunnen spelen tegen dezelfde tegenstanders op een 'normale' wereld
 
Reactiescore
2.444
Ik ken niemand die classics wint (die met tegenstand althans) en dan niet direct aan de top zit in normale werelden?

Heel toevallig waren W73 en W76 twee werelden waar aardig wat classic spelers en wat andere oudere spelers het opnamen tegen voornamelijk spelers die alleen normale werelden spelen. Beide werelden werden relatief simpel gewonnen door de normale wereld spelers.

Wat natuurlijk te verwachten is gezien het spelletje redelijk verschilt van elkaar met gigantisch abuse of zonder. Net of je een tennis speler tegen een squash speler neerzet, andere vormen van een in de basis een spel met een bal en een racket. Of rugby Union/rugby League is een betere vergelijking maar zal hier niet bekend zijn.
 
Bovenaan