Top/Flopspelers

Reactiescore
470
Krijg toch van verschillende bronnen binnen hoe oneerlijk de oprichter Pepper (@Sevii) alles wel niet vind van de koppositie Speer, kan die toch wel op zijn minst hierop reageren. Hierop zou die bijvoorbeeld kunnen reageren waarom 6 accounts die top starten en één rim pbg nemen zodat we sneller naar de core konden groeien zwak spel vind. Ben zeer benieuwd naar zijn kijk naar dit alles, is althans beter als je het hier op het AF zou delen dan te ranten in groepen en privé op discord. :)

Oneerlijk zou ik het niet noemen, de start van Speer is vele malen beter gegaan dan de start van Pepper en hierdoor hebben jullie al snel 2 continenten kunnen domineren maar om daardoor een wereld te winnen zonder ook maar een massa tussen de grote stammen is best triest imo.

Je flanken beschermen met PBGs op een wereld waar je maar tot 20% dominantie moet edelen waar jullie al zo vroeg 2 continenten domineerde is niet een tactiek waar ik zelf fan van ben omdat het gewoon te makkelijk is, ben benieuwd of je zelf wel vind dat je een uitdaging hebt gehad deze classic. En zo niet waarom geen verlenging aanvragen zodat er nog wel een leuke strijd kan komen. Het is wachten op een classic, nu heb je er een met je eigen instellingen en willen jullie hem asap afsluiten?
 
Reactiescore
1.037
Oh sorry, misschien volgende keer hetzelfde als de tegenstander doen en veel pmen en ondertussen vergeten te groeien dan
 
Reactiescore
53
Oneerlijk zou ik het niet noemen, de start van Speer is vele malen beter gegaan dan de start van Pepper en hierdoor hebben jullie al snel 2 continenten kunnen domineren maar om daardoor een wereld te winnen zonder ook maar een massa tussen de grote stammen is best triest imo.

Je flanken beschermen met PBGs op een wereld waar je maar tot 20% dominantie moet edelen waar jullie al zo vroeg 2 continenten domineerde is niet een tactiek waar ik zelf fan van ben omdat het gewoon te makkelijk is, ben benieuwd of je zelf wel vind dat je een uitdaging hebt gehad deze classic. En zo niet waarom geen verlenging aanvragen zodat er nog wel een leuke strijd kan komen. Het is wachten op een classic, nu heb je er een met je eigen instellingen en willen jullie hem asap afsluiten?

Waarom zou iemand die bijna 10% achterstaat dwingen om een verlengen aan te vragen?
Jullie hebben gewoon gefaald maar durven het niet onder ogen zie.

Je hebt nog 9 dagen om er iets van te maken, doe je dat niet moet je er niet om staan zeiken.

En wanneer de classic startte was er de vraag richting ons gesteld vanuit jullie leiding waar wij zouden liggen zodat jullie weg van ons zouden starten,
hier hebben jullie de eerste x al gaan lopen voor een strijd die gevoerd kon worden.
 
Reactiescore
38
Top speler = Minty Maria -- beste start zoals we gewoon zijn van Bas zowat hele classic nr1 en nog steeds = Respect

Flop speler = Tai Chi -- eerst zen stam in de steek laten om 1v1 te gaan met rob maar nu slapen ze in hetzelfde bed...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Op dit tempo houden ze het nieteens 10 dagen vol???
 
Reactiescore
490
Reactiescore
292
Oneerlijk zou ik het niet noemen, de start van Speer is vele malen beter gegaan dan de start van Pepper en hierdoor hebben jullie al snel 2 continenten kunnen domineren maar om daardoor een wereld te winnen zonder ook maar een massa tussen de grote stammen is best triest imo.

Je flanken beschermen met PBGs op een wereld waar je maar tot 20% dominantie moet edelen waar jullie al zo vroeg 2 continenten domineerde is niet een tactiek waar ik zelf fan van ben omdat het gewoon te makkelijk is, ben benieuwd of je zelf wel vind dat je een uitdaging hebt gehad deze classic. En zo niet waarom geen verlenging aanvragen zodat er nog wel een leuke strijd kan komen. Het is wachten op een classic, nu heb je er een met je eigen instellingen en willen jullie hem asap afsluiten?


Zullen we verlengen?
 
Reactiescore
151
Oneerlijk zou ik het niet noemen, de start van Speer is vele malen beter gegaan dan de start van Pepper en hierdoor hebben jullie al snel 2 continenten kunnen domineren maar om daardoor een wereld te winnen zonder ook maar een massa tussen de grote stammen is best triest imo.

Je flanken beschermen met PBGs op een wereld waar je maar tot 20% dominantie moet edelen waar jullie al zo vroeg 2 continenten domineerde is niet een tactiek waar ik zelf fan van ben omdat het gewoon te makkelijk is, ben benieuwd of je zelf wel vind dat je een uitdaging hebt gehad deze classic. En zo niet waarom geen verlenging aanvragen zodat er nog wel een leuke strijd kan komen. Het is wachten op een classic, nu heb je er een met je eigen instellingen en willen jullie hem asap afsluiten?

Dat flanken beschermen is juist zodat ze naar de core kunnen groeien om nog strijd te krijgen met de 'topstammen' die daar liggen. Had je liever gehad dat Speer na voorsprong in de start lekker hun rim had opgeedeld voor 20%?


By the way, na 4 uren van aanvallen die aankomen is bij percey jackson de puf al op, en van alle vv's ook? De off + edels worden niet eens meer gedodged lol. Hebben jullie nu hiervoor steeds zitten huilen dat verlengen nodig was? Dacht pepper dat speer enkel ging deffen en nooit een aanval ging doen of wa?
 
Reactiescore
151
Allemaal spontaan toevallig al een week inactief net nu er incomings zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Pepper is wellicht 1 van de slechtste tegenstanders die we hebben gezien op een classic. Het is te merken dat dit voor vele pepperspelers de eerste classic is en ze nog veel moeten leren.

Als je terwijl je stamgenoten dorpen verliezen, bbtjes zit te edelen, niet eens een vv neemt van een account waar duidelijk niet gedeft wordt maar vervolgens wel ligt te zeiken om een verlenging van de classic..

Jullie zijn uitermate teleurstellend en ik kan wel met zekerheid zeggen dat we veel meer hadden verwacht. Elke speler in pepper is zwaar overschat door zichzelf en dat bewijst zich vandaag weer. Te veel ego, te weinig skills. Jammer.
 
Bovenaan