Top/Flopspelers

Reactiescore
1.237
De behaalde resultaten van Inev zijn neer gezet in de periode dat Inev lid was van de duidelijk betere stam.
Hiermee had Inev veel meer middelen om odd te pakken dan dat atl in dit geval had.

Zoals je noemt heeft atl het bereikt op een gespeelde wereld wat des te meer credits verdient (imo) om überhaupt nog met een half stammetje dusdanig veel odd weet te pakken.

De motivatie opbrengen om op een gespeelde wereld te deffen verdient meer dan een block ok massa op het moment dat je al aan de winnende hand bent en je met je stam duidelijk beter presteert dan dat de vijandige stam doet.

Salt had zelf de kaarten in handen om niet blindelings alle clears op 1 account te gooien met het risico dat ze hiermee 1 van hun eigen accounts terugdringen op de odd ranglijst.
Er had gekozen kunnen worden voor nog 1 degelijk offensief waarmee atl überhaupt Inev niet voorbij schoot maar dit is niet gebeurt (wat te bergrijpen valt)
Jullie (zelfde voor murus) sluiten NAPs af met heel de omgeving om je dan leeg te zetten, wat jij dan ziet als een prestatie in het blocken van x aantal clears begrijp ik niet echt.

Maar bon geloof wat je wilt geloven. Nog nooit geweten dat het kamp dat de wereld verliest denkt awards op te kunnen eisen door middel van zeer slechte P&P. Maar ik zeg succes verder en nog veel plezier ermee. :)
 
Reactiescore
1.237
Ik sloot naps af om een groot deel van mn account vrijwillig af te staan, dat dan juist atl als buur account de volle laag krijg begrijp ik echt niet.
Als je denkt dat er meer gebeurd is dan puur coord grabben en 1C dan ben je toch wel verkeerd volgens mij. :p

Wereld is done, deze discussie is belachelijk. Einde verhaal.

Fijn weekend verder.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vergeet niet te boosten jongens om de rode draad doorheen deze hele wereld in stand te houden!!
 
Reactiescore
1.754
Sjonge jonge wat doet dit me denken aan de situatie met Roald op W73 toen dat gespeeld was, alleen deze wel net een tikkeltje extremer.

Inev is volgens mij nog niet eens extreem geboost aangezien de ODD nog niet lang geleden beslist is naar wie die zou gaan dus dat klopt al niet. Het feit dat jullie vinden dat ATL de #1 ODD verdiend omdat die alle def van de accounts met een NAP bij zich heeft staan waardoor volgens mij minstens 80% meteen op BLOCK OK kan is best wel gek maar dat zien jullie hopelijk zelf ook wel in?
Zoals @Absurd. hierboven aangeeft dacht ik ook dat jullie wat aan het memen waren maar dit is wel te gek voor woorden hoor.

Het zijn inderdaad zeer veel aanvallen die er op dat account komen maar uit de discord leid ik af dat er nauwelijks edels zijn gevolgd, waardoor dit eerder een extreme dump is momenteel dan een massa-aanval in mijn ogen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Was ook troependump op inev!!!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Net of je ooit nog waarde gaat hechten aan een gebooste ODD award nadat deze lockdown over is en de scriptregels veranderd zijn.
 
Reactiescore
1.754
Net of je ooit nog waarde gaat hechten aan een gebooste ODD award nadat deze lockdown over is en de scriptregels veranderd zijn.
Inev stond gewoon op nummer 1 hoor toen de wereld sloot. Als er iemand momenteel waarde aan het hechten is aan een gebooste ODD dan is het ATL wel?

Oorzaak, gevolg?
Kan je iets meer woorden gebruiken ik ben niet helemaal mee met wat je bedoeld hiermee?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Sjonge jonge wat doet dit me denken aan de situatie met Roald op W73 toen dat gespeeld was, alleen deze wel net een tikkeltje extremer.

Inev is volgens mij nog niet eens extreem geboost aangezien de ODD nog niet lang geleden beslist is naar wie die zou gaan dus dat klopt al niet. Het feit dat jullie vinden dat ATL de #1 ODD verdiend omdat die alle def van de accounts met een NAP bij zich heeft staan waardoor volgens mij minstens 80% meteen op BLOCK OK kan is best wel gek maar dat zien jullie hopelijk zelf ook wel in?
Zoals @Absurd. hierboven aangeeft dacht ik ook dat jullie wat aan het memen waren maar dit is wel te gek voor woorden hoor.

Het zijn inderdaad zeer veel aanvallen die er op dat account komen maar uit de discord leid ik af dat er nauwelijks edels zijn gevolgd, waardoor dit eerder een extreme dump is momenteel dan een massa-aanval in mijn ogen.
Logisch als je weet daT we toch alles blocken
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
En mocht atl hem krijgen zou iedereen weten dat het een meme is.
Grappig hoe je ruzie probeert te stoken op een wereld die gedaan is puur omdat je zelf eens een awardje wilt.


Moet jij zeggen ja. :redface:
Ruzie opstoken hoe bedoel je,

De ruzie dat mashup eigenlijk de ODD zou krijgen, maar iemand bij een gewonnen stand voor Mashup op Inev als meme stemde en daarna na veel gezeik van republiccity men toch maar Inev de award gaf ;d

Mij boeit de award vrij weinig, op 72 heb ik we uiteraard ook niets over gezegd. Maar als ik hoor hoe hwt bij jullie in decstam ging vind ik absoluut niet dat iNev hem hoort te krijgen

Maar ik hoop dat hij er trots op is
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.237
Ruzie opstoken hoe bedoel je,

De ruzie dat mashup eigenlijk de ODD zou krijgen, maar iemand bij een gewonnen stand voor Mashup op Inev als meme stemde en daarna na veel gezeik van ritesh men toch maar Inev de award gaf ;d

Mij boeit de award vrij weinig, op 72 heb ik we uiteraard ook niets over gezegd. Maar als ik hoor hoe hwt bij jullie in decstam ging vind ik absoluut niet dat iNev hem hoort te krijgen

Maar ik hoop dat hij er trots op is
Dus omdat jij 1 kant van het verhaal gehoord hebt moet dit verhaal maar kloppen? :)
 
Reactiescore
7.942
Noemen jullie 2000 Nukes en bolwerk clears op front dorpen nou een troepen dump? Bok een eind op, er zijn edels gezonden, maar een groot deel is niet gezonden omdat er toch niet doorheen werd gekomen. Smoesjes smoesjes, gewoon te weinig Nukes gezonden
 
Reactiescore
5.693
Ik wist niet dat je boos werd?
 
Reactiescore
1.754
Noemen jullie 2000 Nukes en bolwerk clears op front dorpen nou een troepen dump? Bok een eind op, er zijn edels gezonden, maar een groot deel is niet gezonden omdat er toch niet doorheen werd gekomen. Smoesjes smoesjes, gewoon te weinig Nukes gezonden
Een extreme dump zei ik!

Maar alleszins: als er daadwerkelijk wat meer moeite zou gedaan worden, zou er wel een zekere aankomsttijd of gap worden afgesproken en wat meer edels worden verstuurd. Veel mensen die het niet zien zitten om echt actief moeite te steken in het clears versturen op jullie (wat ik ook logisch vind, ga daar zelf ook geen tijd insteken).
De clears van WTD en QiD zijn gewoon mooi via 1C gegaan (rip 1c) en dat is niet hoe je de gemiddelde (of zelfs een slechte) massa zou aanpakken.
 
Reactiescore
571
Ruzie opstoken hoe bedoel je,

De ruzie dat mashup eigenlijk de ODD zou krijgen, maar iemand bij een gewonnen stand voor Mashup op Inev als meme stemde en daarna na veel gezeik van ritesh men toch maar Inev de award gaf ;d

Mij boeit de award vrij weinig, op 72 heb ik we uiteraard ook niets over gezegd. Maar als ik hoor hoe hwt bij jullie in decstam ging vind ik absoluut niet dat iNev hem hoort te krijgen

Maar ik hoop dat hij er trots op is

Maat ik heb nog nooit met je gespeeld dus gebruik mijn naam niet.

Kom met iets beters aub :)
 
Bovenaan