Top/Flopspelers

Reactiescore
290
Wel humor dat dit gestuurd word hier... nutteloos ook... Want VF goed blokkeerd rose spelers om de haverklap om vervolgens te deblokkeren snel iets te zeggen en weer te blokkeren...
 
Reactiescore
1.647
Wel humor dat dit gestuurd word hier... nutteloos ook... Want VF goed blokkeerd rose spelers om de haverklap om vervolgens te deblokkeren snel iets te zeggen en weer te blokkeren...

Gebeurt wel vaker als mensen je nachtchecken dmv Pms
 
Reactiescore
1.733
Wel humor dat dit gestuurd word hier... nutteloos ook... Want VF goed blokkeerd rose spelers om de haverklap om vervolgens te deblokkeren snel iets te zeggen en weer te blokkeren...

Waar zijn je bewijzen ?
 
Reactiescore
1.733
Rosé geloof ik niks van. Lui liegen en bedriegen alles bij elkaar heb ik gemerkt.
 
Reactiescore
1.697
we gaan dit tot de bodem uitzoeken maar voor zover we nu weten is dit een leugen?
 
Reactiescore
48
Wel humor dat dit gestuurd word hier... nutteloos ook... Want VF goed blokkeerd rose spelers om de haverklap om vervolgens te deblokkeren snel iets te zeggen en weer te blokkeren...
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd en ik ben er vrij zeker van dat dit ook voor al mijn stamgenoten telt
wellicht dus gewoon een grove leugen, net zoals toen je zei dat je met onze stamleiding 'contact had' over de CF toen dat duidelijk NIET zo was.
 
Reactiescore
363
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd en ik ben er vrij zeker van dat dit ook voor al mijn stamgenoten telt
wellicht dus gewoon een grove leugen, net zoals toen je zei dat je met onze stamleiding 'contact had' over de CF toen dat duidelijk NIET zo was.
Ik heb gisteravond een oplossing aangeboden. Of deze oplossing in hun ogen correct was is er als vraag bijgestuurd. Geen reactie.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik heb gisteravond een oplossing aangeboden. Of deze oplossing in hun ogen correct was is er als vraag bijgestuurd. Geen reactie.

Er is maar 1 oplossing en dat is het dorpje laten overnemen door het VF, standaard bij een CF.
 
Bovenaan