Top/Flopspelers

Reactiescore
1.804
Jullie bannen wel te pas en te onpas alleen maken wij hier geen foto’s van want who cares...
Wederom ik weet niet waar jullie het vandaan hebben maar nogmaals ik ben GEEN leiding.
evenals het was geen cf dat werd hier door de meeste bevestigd..
enige die hier zeiden dat het geen CF was waren Rose-leden en diens MBers
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
En als wij instemmen met voorstellen die jij doet, namelijk dat het dorp gewoon behouden wordt alleen ons niet mee wordt aangevallen, zouden we bijna erkennen dat het geen CF is. Daarin gaan wij niet mee mannetje. Wij houden onze rug recht en principes hoog in het vaandel.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Denk dat we deze discussie beter kunnen kappen en de geweldige leden van VFsnip gewoon van de kaart moeten vegen.

'gewoon van de kaart moeten vegen'

Dat hd natuurlijk allang moeten gebeuren, dat het je over enkele dagen of weken lukt met jullie dominantie is nou niet echt een prestatie he.

Als het al zo lang en met zoveel moeite gaat met ons, zou ik me toch vrij druk maken wanneer jullie fronten met een stam die groter is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
En laten we niet vergeten dat 'gewoon van de kaart vegen' bij Rose inhoudt, we krijgen niet meteen hun dorpen dus laten we elk barbaren dorp in en rond hun cluster edelen (en edels met 1000 zc in de nachtbonus sturen)
 
Reactiescore
1.273
'gewoon van de kaart moeten vegen'

Dat hd natuurlijk allang moeten gebeuren, dat het je over enkele dagen of weken lukt met jullie dominantie is nou niet echt een prestatie he.

Als het al zo lang en met zoveel moeite gaat met ons, zou ik me toch vrij druk maken wanneer jullie fronten met een stam die groter is.
dat dus,

ik had nooit verwacht de start te overleven zo in de core zonder PP.
verlos ons?
@nonkel jos
 
Reactiescore
1
'gewoon van de kaart moeten vegen'

Dat hd natuurlijk allang moeten gebeuren, dat het je over enkele dagen of weken lukt met jullie dominantie is nou niet echt een prestatie he.

Als het al zo lang en met zoveel moeite gaat met ons, zou ik me toch vrij druk maken wanneer jullie fronten met een stam die groter is.
Jullie zijn duidelijk te goed voor ons, vandaar dat het zolang duurt.
 
Reactiescore
1.647
'gewoon van de kaart moeten vegen'

Dat hd natuurlijk allang moeten gebeuren, dat het je over enkele dagen of weken lukt met jullie dominantie is nou niet echt een prestatie he.

Als het al zo lang en met zoveel moeite gaat met ons, zou ik me toch vrij druk maken wanneer jullie fronten met een stam die groter is.

Bestaat er iets groters als VFsnip :eek:

Ik moet hier ff van bijkomen.....
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Jullie zijn duidelijk te goed voor ons, vandaar dat het zolang duurt.

Ik merk het ook aan de vers gemaakte forumaccountjes die nodig zijn omdat Rose het ook qua propaganda de kracht ontbeert enige deuk in een pakje boter te slaan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Waren het deze nacht niet edels met amper troepen bij? 35 bijltjes ofzo

ik snap echt niet wat de bedoeling daarvan is hahaha, misschien kan @Phone dat proberen uit te leggen?

Nouja, dat vind ik niet zo erg. Een edel is niet heel duur en dat ook niet.

Maar waarom je zomaar 1000 zc gaat weggooien in de nachtbonus :biggrin:
 
Bovenaan