Top/flopspelers

Reactiescore
1.015
Waarschijnlijk jij Elko. Je mag zelf kiezen in welke categorie je hoort omdat je het topic geopend hebt.
 
Reactiescore
1.015
Ach, das een klein foutje. Er zullen er wel veel grotere gemaakt worden. We houden het erbij dat je bij top hoort.
 
Reactiescore
34
Jaja, de eerste floppers zijn bekend!

Slaughter Sword
Connect to Start
The Incredible Tiger.


De start:

Onze wereldstart was redelijk oké. Praktisch vanaf de start meegedraaid in de top 10, dus dat trekt natuurlijk aandacht van de omgeving.
We hadden als team besloten vooralsnog even af te wachten en ons nog niet bij een stam aan te sluiten maar de startfase even aan te kijken.
De goede start werd opgemerkt, en al snel kregen we bericht van Slaughter Sword.
1580644550837.png

Na aangegeven te hebben even met het team te willen overleggen (Nachtco sliep, dus zou laat reageren) en hun ervaring op gevraagd te hebben, bleek diezelfde avond dat de 5e plek van deze stam al vervuld was.
Na aanvraag waarom de plek ineens vergeven was en dat we dat niet echt beleefd vonden (En een teamoverleg wat tijd kost), besloten we de stamaanvraag even op non-actief te zetten, maar in contact te blijven en elkaar voorlopig met rust te laten, met oog op een toekomstige toetreding van de stam. (Het 5e lid zou in de nabije toekomst naar een sub-stam gaan waardoor er een plek voor ons vrij kwam). Na akkoord van beide kanten gingen we verder met onze start.
1580644842798.png

Gelijktijdig werden we ook benaderd door Connect to Start.
Deze gaf aan enkel beginfase te spelen, geen mid of late game, maar zich graag aan te willen sluiten bij een bestaand account.
We besloten hem dus voor te leggen of hij dan niet met ons zou willen fuseren, gezien één van zijn dorpen direct naast ons lag (Op 23m20 met edels) wilden we deze dreiging graag onder handen krijgen, gezien onze start gefocust was op een gs rush. Dit was akkoord voor Connect to Start, waarmee we ook een stamaanbieding ontvingen.
1580644979565.png

Na de daar opvolgende dagen aanvragen gedaan te hebben over de voortzetting van het voorstel (Lag een fusie nog op tafel?) kregen we nauwelijks tot geen respons, vaak met tot op een dag vertraging en veel warrige woorden waar eigenlijk helemaal niets uit kwam. Gezien we toch wilden weten waar het op stond, immers, hij kon de fusie ook afblazen en ons aanvallen, besloten we dat het tijd was voor een conclusie, het strekte zich wel lang uit.
1580645163493.png

Na een paar berichten kwam er duidelijk uit dat het nergens naartoe ging, waarna we besloten de algehele fusie af te blazen.
Voordat we de fusie afbliezen, waren er al eventuele afspraken gemaakt toen de fusie nog op de planning stond; Connect to Start zou bij zijn Noord gelegen dorp gaan edelen, en wij zouden richting het Zuiden trekken.
Met dat idee voor ogen, de vertraging en het uiteindelijke afblazen van de fusie, vroegen we ons af of we niet aan het lijntje gehouden werden.
Immers, het uitstellen van antwoorden bleek wel erg lang te duren en we kregen warrige antwoorden, dus ons vermoeden deed ons denken dat Connect to Start schrok van onze snelle start en bang was dat hij op het edellijstje kwam te staan, dus onze tijd wou rekken tot hij ons uit het niets kon treinen. Achteraf denk ik dat dit ook de opzet geweest is.
Met deze gedachte in het achterhoofd wilden we toch even weten wat er qua troepen stond in het direct naastgelegen dorp, en wat bleek, er stonden al 2 edels klaar.
Die edels stonden dus in zijn Zuidelijke dorp opgesteld, en niet in zijn Noordelijke dorp waar hij volgens afspraak zou gaan edelen, wat onze vermoedens al deed bevestigen; zijn planning zou zijn om onze tijd te verdoen tot hij ons kon treinen. Zijn beide dorpen waren overigens offensief, dus de edels hadden normaliter in het Noorden moeten staan.
Zonder genade en geschrokken van de potentiële stab die ons te wachten stond, hebben we besloten het dorp per direct over te nemen.

We dachten dat de kous hiermee afgedaan was. Maar wat schetste onze verbazing? De volgende ochtend kregen we edel incs van Slaughter Sword, Connect to Start en The Incredible Tiger.
Dit terwijl de afspraak met Slaughter Sword nog steeds stond: elkaar met rust laten met oog op een samenwerking.
Dit verbaasde ons natuurlijk nog meer, maar al snel bleken hun beide stammen (100. en Dwarfs) al een samenwerking te hebben.

Dit deed ons dus nogmaals vermoeden dat niet alleen Connect to Start ons aan het lijntje gehouden had, maar Slaughter Sword ons ook aan het lijntje wilde houden omdat hij schrok van onze start. Zeker omdat onze stamplek 'ineens' opgevuld was. Hiermee heeft Slaughter Sword zijn overeenkomst met ons natuurlijk geschonden zonder deze op te zeggen. Absoluut Flop.

Maargoed, we hadden dus het volgende probleem:
De avond daarvoor hadden we vanuit onze 2 startdorpen een totaal van 4 dorpen overgenomen.
Deze 4 nieuwe dorpen stonden natuurlijk praktisch leeg, en één van onze nukes was gesneuveld bij het verkrijgen van de 4 dorpen.

Status: 5 dorpen met ~1.000 troepen en 1 halve nuke.
Tegen 3 spelers die met edels kwamen leek dit natuurlijk onbegonnen werk, zeker gezien een 1v3 in early game absurd is.
Het werd wel duidelijk dat het een dure dag ging worden.

Na het snipen van Slaughter Sword zijn trein gaf dat ons even wat tijd alles te herpakken, op een rijtje te zetten en onze plannen op te stellen.
1580645955056.png

Volgende obstakel waren de edels van Connect to Start. Die viel met 2 gesplitte edels aan op zijn die avond daarvoor verloren dorp. Blocken werd hem niet, daar hadden we simpelweg de troepen niet voor. En snipen dus ook niet, gezien de split edels.
Daarom besloten te recappen, in ieder geval wat tijdwinst en wat troepen weg:
1580646069594.png

Tot ons geluk viel The Incredible Tiger. met slechts 2 edels aan. Dit dorp kon dus de eerste klap weerstaan, maar die troepen zouden een probleem blijven voor de volgende ronde. Met onze nog halve nuke intact, besloten we dus alles of niets te gokken en maar te gaan backtimen. Yes!
1580646160127.png

Dit gaf ons een boost waardoor we dachten dat dit misschien toch te overleven was.
Alleen The Incredible Tiger. was ook vol offensief gestart, dus er was nog een 2e gelijkwaardige nuke van 3600 bijl, 2k lc en 200 rammen die we ook moesten aanpakken. Onze 2e clear was inmiddels een klein beetje hersteld, en we besloten het te gokken.
Na het bekijken van onze tegenstanders verslagen als aanvaller in één dag, bleek ook dit een voortreffelijke backtime. Met 4.000 troepen verslagen, was deze clear ook zo goed als weggeslagen.
1580646282027.png

Dat was 1 speler praktisch weggeslagen, nu de volgende 2 nog.
Connect to Start kwam opnieuw met 2 edels en we zouden het dorp wederom verliezen. Gaan we weer recappen? Dan hebben we 3 uur later hetzelfde gezeur weer aan de deur. Dus al onze grondstoffen in pakketjes gestopt en snel kunnen prenoblen. Immers, Connect zou op 100% zijn edels weer splitten, ze wisten dat we zouden snipen.
Na zijn overname van het dorp:
1580646398546.png

Vervolg in de volgende post, gezien er een maximum aan bestanden is dat ik in kan voeren.
 

Bijlagen

  • 1580645338772.png
    1580645338772.png
    26,9 KB · Weergaven: 25

Deleted User - 487694086

Guest
Spelen ook met 10+ accounts, mogen ze snel weggewerkt worden.
 
Reactiescore
34
VERVOLG:

Nadat Connect dus op zijn eigen troepen was gelopen, sweepten wij de rest en recapten het dorp wederom.
1580646502575.png
Dit was de 2e speler die nu clear was, nu enkel Slaughter Sword nog.
Laatstgenoemde liep enkel ongeveer 2.5 uur heen, en 2.5 uur terug, dus dit gaf ons wat ademruimte.
Na wat geblaf van Slaughter Sword via PM en nadat we hem zelfs een staakt het vuren aanboden gezien ze de 1v3 aan het verliezen waren, werd deze afgewezen en kwam de volgende stap.
Gefrustreerd dat zijn edels gesniped werden en zijn maatjes clear waren, werd de volgende stap ingezet:
1580646651626.png

Adelshoeves katapulteren. Tuurlijk hadden we dat kunnen verwachten na een stab.
Na deze disrespect waren we niet zo tevreden, waarna we via PM naar Slaughter beaamden dat dit een toch redelijk ongeschreven regel in de classicwereld was. Hij was het daar niet mee eens.
1580646777773.png

Enkele uurtjes daarvoor zijn we tot Aquila toegetreden, na het verhaal vooraf uitgelegd te hebben en aangegeven te hebben dat we eigenlijk wel direct wat stack zouden willen, werd dit volledig begrepen en 5 minuten later zaten we in de stam.
De stam begreep ons volkomen en hielp ons maar wat graag met het uitroeien van deze stabbers.

Overigens hebben we deze 1v3 natuurlijk enkel op activiteit overleefd, skill had hier niets mee te maken.
1580646903241.png

Na vervolgens deze ochtend nog 2 maal gekatapulteerd te zijn op onze adelshoeves, besloten we onze nachtproductie te stacken. Het moest wel eens klaar zijn. Succes.
1580646976209.png

Meneer was kennelijk vergeten in zijn 3e dorp zijn techs te uppen, maargoed, dat is natuurlijk een kwestie van activiteit en heeft niets met skill te maken.
En dit is de huidige stand. We wachten met smart op de allerlaatste nuke om deze ook te zien afbranden, waarna we de stabs en 1v3 in earlygame succesvol overleefd hebben.
Wel zonde dat we nu een achterstandje hebben opgelopen met de absolute top, maargoed, daar doen we niets aan.

R.E.L out.
 

Bijlagen

  • 1580646629295.png
    1580646629295.png
    97,2 KB · Weergaven: 13
Reactiescore
151
Lekker uitgespeeld hoor, klasse!
 

DeletedUser80640

Guest
volgens mijn kennis, is connect al bekend van classic 21 als een knappe top sprinter op de 100 meter ! en weg is die
 

DeletedUser78269

Guest
Eigenlijk heb ik geen zin om hierop te reageren, dus zal het kort houden.

Mooi dat je zo bent met deze berichten eenzijdig verhaal.
Ik zal de overige berichten voor je verstrekken om het in perspectief te plaatsen.

https://gyazo.com/7ca212e656d1af863e072e76d0ca2d2c doodge op niks?
1 edel voor 3? https://gyazo.com/98177c11cf9fee100b0dd960f5a09b68
weer gratis muur/adelshoeve https://gyazo.com/8de94ace977dd91054c6964bc14c897c

Incredible tiger tot tweemaal toe toestemming blijven steken

Dan over de 'stab', nadat je een stamuitnodiging afgewezen hebt, tijd probeert te kopen en daarna een afspraak als voorlopig met rust laten als NAP ziet vind ik dat bijzonder :)

Ohja, als we toch berichten naar elkaar delen op het forum

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80640

Guest
Eigenlijk heb ik geen zin om hierop te reageren, dus zal het kort houden.

Mooi dat je zo bent met deze berichten. ik zal de overige berichten voor je verstrekken.

https://gyazo.com/7ca212e656d1af863e072e76d0ca2d2c doodge op niks?
1 edel voor 3? https://gyazo.com/98177c11cf9fee100b0dd960f5a09b68
weer gratis muur/adelshoeve https://gyazo.com/8de94ace977dd91054c6964bc14c897c

Incredible tiger tot tweemaal toe toestemming blijven steken

Dan over de 'stab', nadat je een stamuitnodiging afgewezen hebt, tijd probeert te kopen en daarna een afspraak als voorlopig met rust laten als NAP ziet vind ik dat bijzonder :)

je snapt toch wel dat bij deffen meer komt kijken dan alles BLOCK OK ?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Eigenlijk heb ik geen zin om hierop te reageren, dus zal het kort houden.

Mooi dat je zo bent met deze berichten. ik zal de overige berichten voor je verstrekken.

https://gyazo.com/7ca212e656d1af863e072e76d0ca2d2c doodge op niks?
1 edel voor 3? https://gyazo.com/98177c11cf9fee100b0dd960f5a09b68
weer gratis muur/adelshoeve https://gyazo.com/8de94ace977dd91054c6964bc14c897c

Incredible tiger tot tweemaal toe toestemming blijven steken

Dan over de 'stab', nadat je een stamuitnodiging afgewezen hebt, tijd probeert te kopen en daarna een afspraak als voorlopig met rust laten als NAP ziet vind ik dat bijzonder :)

Ohja, als we toch berichten naar elkaar delen op het forum

'Gratis adelshoeve' , wauw
 
Reactiescore
34
Eigenlijk heb ik geen zin om hierop te reageren, dus zal het kort houden.

Mooi dat je zo bent met deze berichten. ik zal de overige berichten voor je verstrekken.

https://gyazo.com/7ca212e656d1af863e072e76d0ca2d2c doodge op niks?
1 edel voor 3? https://gyazo.com/98177c11cf9fee100b0dd960f5a09b68
weer gratis muur/adelshoeve https://gyazo.com/8de94ace977dd91054c6964bc14c897c

Incredible tiger tot tweemaal toe toestemming blijven steken

Dan over de 'stab', nadat je een stamuitnodiging afgewezen hebt, tijd probeert te kopen en daarna een afspraak als voorlopig met rust laten als NAP ziet vind ik dat bijzonder :)

Leuk dat je je even laat zien!
https://gyazo.com/7ca212e656d1af863e072e76d0ca2d2c : Dat was een csnipe inderdaad op https://gyazo.com/98177c11cf9fee100b0dd960f5a09b68, deze 2 screenshots zitten 50 ms uit elkaar. Zoals omschreven moet je iets proberen als je 5 dorpen hebt met nog geen 1.000 troepen?
Inderdaad die edels zijn duur, maar was gewoonweg geen mogelijkheid voor ons om die aanval destijds tegen te houden.
Dus of ik verlies de edels, of ik verlies de edels? Was gewoonweg geen andere mogelijkheid daar. Alsnog, geprobeerd met csnipe.
Daarna ook direct gerecapped, en alles staat weer hoor, dus op wat troepen en 2 edels na niets aan 't handje daar?

Dat je deze vol trots linked snap ik niet helemaal, maargoed. Wees trots op je kata actie op mijn AH:
1580652101107.png

Dat Tiger 2x bleef 'hangen' met ts had niets met pech of geluk te maken? Heb je de voorwaarden van deze wereld gelezen?
Natuurlijk dodgen we als we weinig troepen hebben en op 100% zeker het dorp behouden, beetje een gek argument.

En dat laatste argument slaat natuurlijk als een slappe lul op een pakje boter, 'dat wij een afspraak om elkaar met rust te laten als een NAP zien vind je bijzonder'.
Hoe is dat bijzonder?
Wat versta jij onder elkaar met rust laten precies dan?
Welke bedoeling, bij de zin 'we laten elkaar met rust' heb ik verkeerd geïnterpreteerd?

Ben ik nu zo gek? Want volgens mij betekent met rust laten alsnog niet aanvallen, maar daar zullen we dan een andere opvatting over hebben.
Voor de rest wel hele sterke tegenargumenten op je stab natuurlijk.
 

Bijlagen

  • 1580651989883.png
    1580651989883.png
    61,4 KB · Weergaven: 5
Reactiescore
1.094
Toestemming 40 naar 13 is 'blijven hangen'?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wat een meme ben je Slaughter Sword. 1V3 zo keihard verliezen, NAP schenden, AH kata’en.

Als ik een 1v3 zo zou verliezen early zou ik eerst bij mijzelf te rade gaan ipv TS van 40 naar 13 als haken blamen... Heb je de wereldinstellingen gezien? 25-26 per edel.
 
Bovenaan