Top/flopspelers

Reactiescore
2.506
Wil je dat ik je post verplaats Fred?
 
Reactiescore
1.019
Naar aanleiding van een aantal punten die genoemd werden in het andere topic heb ik er hier een paar naar mijn mening beantwoord.

Momenteel lijkt het mij dat de core en oostkant van de wereld het meest zwaarbevochten zijn. Er zijn ook al een paar duidelijke kampen gevormd met de grote spelers verdeeld over verschillende stammen. Er is dus tot dusver een vrij interessante wereld. Buiten wellicht wat kata's en meningsverschillen is dit een vrij nette wereld m.i.. Er zijn wat slagen gevoerd tussen spelers, maar een echt grote oorlog is er nog niet geweest. Het lijkt erop dat er binnenkort wel wat actie gevoerd gaat worden tussen verschillende stammen.

- Welke accounts zien we het meeste potentie in voor deze wereld
Dit is vooral gebaseerd op de ranglijst en de manier waarop accounts momenteel presteren. Van de huidige top 5 denk ik dat elk account prima dingen heeft laten zien so far. Buiten de top 5 vind ik acounts als Naccer, Pixelated Art en The Architect. zeker spelers om in de gaten te houden. Ze presteren vrij consistent goed, edelen leuke dorpen en hebben een relatief goede ligging.

- Welke accounts denken we dat er snel gaan vallen
Deze keuzes zijn vooral gebaseerd op prestaties van mensen op vorige werelden of mensen die een twijfelachtige groei doormaken.
MastermarkB
Cabbie

Dit is overigens niet bedoeld als belediging, voel je vrij om het tegendeel te bewijzen :wink:

- Om welke 3 stammen zal de wereld gaan draaien, of moeten deze nog opstaan?
913db59032a8d02ae3e5aea137ae73dd.png

1e0b73ef4bf700bcc83e8f7132e3cf0b.png

De huidige situatie op de wereld is geschetst op de afbeelding hierboven. Ik vind een top drie kiezen uit deze vier kampen eigenlijk best wel heel lastig. M.i. zijn de oostkant/midden van de wereld momenteel het meest zwaarbevochten. C.A.C. & Aquila hebben een enorm goede rimligging met nog redelijk wat tegenstand van o.a. R.E.L.. Noobs en Lions hebben nu al flink wat front, wat nog een flinke clash zal opleveren. Noel kan in het westen relatief ongestoord groeien lijkt het en daarmee dus een goed cluster vormen. Drie echte favorieten hieruit kiezen is dus enorm lastig, denk wel dat dit de vier meest veelbelovende stammen zijn.

Voel je vrij om hierop te antwoorden, maar schroom zeker niet om zelf een tekstje in elkaar te flansen.
vanwaar dat je 2 stammen roze hebt gemaakt? bg oid?
 
Reactiescore
534
Spelen samen, althans volgens hun stamprofielen.
 
Reactiescore
534
O5JjYwIcTtS-1trsFsrxrw.png

Geen tekst en uitleg nodig denk ik zo.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Noel kan wellicht nu ongestoord doorgroeien maar ik meen me te herrineren dat de hele stam in de startfase dik bovenin de ODA ODD en ODS rankings stond. Niet de meest goedkope start gehad..
 

DeletedUser80285

Guest
Noobs is ook wel heel hard die richting aan het uitgroeien door LOL! uit te schakelen
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
534
Laat maar, als je niet doorhebt dat dit ironisch is is het de moeite niet om het uit te leggen.

Het is vroeg voor mij en heb 2 uurtjes geslapen. Neem het me niet kwalijk aub. :oops:
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Marter die deze wereld start met 12 accounts omdat hij geen hol kan de noob.
T'is wel ideaal, als die deffed zoals vorige classic bouwt die gewoon simpel dorpen uit voor ons!
 

Deleted User - 487955892

Guest
Ik denk toch dat er nog genoeg spelers zijn die moeten worden overgenomen hoor..
 
Bovenaan