Top & Flopspelers

Reactiescore
146
Dat is wat dit spel leuk maakt toch? De spanning van erdoor komen of niet.
Ik heb niet gezegd dat je op full defdorpen moet lopen met moraal 60 om ODA te halen.
ODA geilen mag toch nog? Ben zeker niet de enige hoor
 
Reactiescore
3.457
Dat is wat dit spel leuk maakt toch? De spanning van erdoor komen of niet.
Ik heb niet gezegd dat je op full defdorpen moet lopen met moraal 60 om ODA te halen.
ODA geilen mag toch nog? Ben zeker niet de enige hoor
Early game zegt dat geen hol
 
Reactiescore
146
Awardjes spelen ook geen rol, mag je toch ook op geilen?
 
Reactiescore
146
Mag je nog trollen?
Hij zegt overal flop op :tongue:
 
Reactiescore
3.457
Omdat je dan veel troepjes gemold hebt van tegenstanders :D
Is lekker toch?
Of net slim?
Het gaat niet altijd gepaard met veel verliezen
Kan je ook door slim aan te vallen en zelf weinig verliezen te hebben :axe:
ODA geilen mag toch nog? Ben zeker niet de enige hoor
Mag je nog trollen?
Hij zegt overal flop op
Oh dit was trollen,sure.
 
Reactiescore
48
TranquilloPorFavor = De OpperFlopper,

Leugenachtige (Stabber?) die graag mensen aan het lijntje houdt voor eigen gewin.
Dunno of je het echt een "Stab" kan noemen maar als je een BG een paar weken aan het lijntje wil houden na fusie over dat je wel overkomt maar dit nooit doet. En steeds dingen beloofd maar nooit nakomt... Koekoek!
Verder ook nooit ingaan op vragen en zorgen van andere stamleden en wanneer over te gaan op actie, ook niet na 10x vragen.
Lekker zeuren als mensen om je heen een dorp pakken gezien ruimte gebrek terwijl ze zelf alle ruimte op willen eisen.
Dan de zorgen van anderen willen afdragen als "revue" of "irrelevant" en dan zelf de gebeten hond spelen... Koekoek!
Verder alleen communiceren als het hun uitkomt en nooit concreet worden over zaken ook niet na meerdere keren netjes vragen.
Alles in eigen belang doen en er verder lekker over liegen. Super man, top account!
Bedankt voor het verneuken van alle moeite die ik heb gestopt in mijn stam (toppers) en daarnaast de moeite om een samenwerking mogelijk te willen maken.
Al het geduld en begrip die ik heb getoond voor het "drukke leven."
Waardoor jullie zogenaamd nooit concreet konden worden over zaken.
Ik ben er klaar mee in ieder geval., Thanks!
Dit is mijn laatste Rant, dus ook op het AF zijn jullie van me AF - So Be Happy. :D :eek:

Geen zin om meer tijd in te steken voor mij is het overduidelijk.
Na alle tijd die geïnvesteerd is geen zin om nog meer tijd te verspillen.


Veel Speel Plezier Verder Allemaal!
Blijf Eervol & Behandel Elkaar Met Respect. ;)
 
Reactiescore
3.457
Is mijn stamgenoot op w66 en nooit problemen mee gehad?
Heb je bewijs van zijn stabs oid?
 
Reactiescore
146
Jij opent hier de discussie na een troll?
 
Reactiescore
48
Is mijn stamgenoot op w66 en nooit problemen mee gehad?
Heb je bewijs van zijn stabs oid?

Tjaa hoorde van meerdere spelers dat het een prima speler zou zijn en heb hem mede daarom ook benadert een tijd terug.
Ik heb de PMs wel maar ga er geen tijd meer insteken sorry, ik stak al 10 uur per dag in mijn stam en ben er nu wel klaar mee.
Voor mij is het overduidelijk dat hij niet de intentie had om samen te werken door wat ik hier eerder vermeld heb.
Heb in ieder geval geen zin om TW nog te spelen op deze manier.
Zeker niet na alle moeite die ik doe en alles wat steeds van mijn kant moest komen.
Heeft me heel veel moeite gekost om geduldig en fatsoenlijk te blijven omwille het belang van mijn stam...
Als ik hem aanspreek over zorgen van mijn stamleden word het afgedaan als "irrelevant" of er word niet gereageerd.
Alles wat niet om hem draait word niet serieus genomen terwijl we bij de stamfusie heel duidelijk waren dat iedereen het stambelang op #1 zou zetten om voor de wereldwinst te gaan. Daarna ging het eigenlijk berg afwaarts raar genoeg.
Daarnaast kreeg hij ruzie met een stamlid die weigerde te fuseren met iemand ivm het stambelang en kon zich niet fatsoenlijk gedragen tegenover deze speler(s). 1 van deze spelers is daardoor nog voor de stamfusie uit de stam gegaan en is inmiddels gestopt.
Wou gewoon melden wat ik ervan vind en dat ik hun onbetrouwbaar vind in de afspraken die ze maken.
Daarnaast is stoppen met TW ook gewoon beter voor me, :)

Succes verder op TribalWars & op W66 volgens mij zijn jullie aan het afronden daar!

Ciao!
 
Bovenaan