Top & Flopspelers

DeletedUser77113

Guest
;) ik heb al zeer veel pp gepakt van de markt ;)

en ja daarna mogen ze mijn dorpen hebben so what ? iedereen doet dat wat moet je anders met die dorpen doen van 10k

???


Dat je al veel pp gepakt hebt van de markt dat terzijde en volledig terecht ook.
Zie ik hier nu verder in je post dat je openlijk toegeeft aan schending van de regels?? o_O :rolleyes:
 
Reactiescore
3.584
Dat doet die niet. Als het motief is om voor iemand te starten en je dorp uit te bouwen voor hem wel.

Zijn motief was echter pp farmen en daarbij komend zen dorp weggeven.
 

DeletedUser79340

Guest
Dat doet die niet. Als het motief is om voor iemand te starten en je dorp uit te bouwen voor hem wel.

Zijn motief was echter pp farmen en daarbij komend zen dorp weggeven.


inderdaad al zou ik mijn account op delete gooien en dat melden weet een bepaalde speler dat ik op bb ga (kan elke speler zijn)

en dan heeft die persoon er voordeel van ik vind overal als ik zelf een start talloze dorpen die zichzelf veilig proberen te houden om pp te farmen en die geven later hun dorp of dorpen gewoon weg aan wie dan ook

daar kan niemand wat aan doen had je kunnen weten als je op deze manier pp voor gs laat ruilen dat er meer mensen een wereld starten maar het aantal wat de wereld daad werkelijk wil spelen veel lager is.......
 

DeletedUser77113

Guest
inderdaad al zou ik mijn account op delete gooien en dat melden weet een bepaalde speler dat ik op bb ga (kan elke speler zijn)

en dan heeft die persoon er voordeel van ik vind overal als ik zelf een start talloze dorpen die zichzelf veilig proberen te houden om pp te farmen en die geven later hun dorp of dorpen gewoon weg aan wie dan ook

daar kan niemand wat aan doen had je kunnen weten als je op deze manier pp voor gs laat ruilen dat er meer mensen een wereld starten maar het aantal wat de wereld daad werkelijk wil spelen veel lager is.......

Het resultaat is hetzelfde, alleen was het bij jullie met voorbedachte raden, wat een verzwarende omstandigheid is in de rechtbank ;)

wordt er gedefft dan ? kan screens delen met van die pop ups je dorpsbewoners missen je op w66 xd
dus dat zegt genoeg lijkt me

ik blame je niet dat w66 afgesloten is... Chess is een verdiende winnaar. erg tactisch gespeeld, met op de juiste moment de juiste rekruuts door te voeren.
 
Reactiescore
68
Om even wat uitleg te geven hierop ;)

Ja we hebben minder ODA dan dat wij eigenlijk zouden moeten hebben daar heb je wel gelijk in. De groei die wij hebben is voor een groot deel ook te danken aan onze stam TAoW. Er is vanuit ons een "massa" gepland en verstuurd op Gamble. Onze stamleden hebben hier veel voor ons gecleard en we hebben gebruik gemaakt van onze Mb's. Hierdoor veel dorpen kunnen pakken tegen een relatief lage prijs (voor ons dan).

Voor de rest liggen hier spelers die niet enorm veel troepen hadden en hier ook weer gebruik gemaakt van Mb's want ja niemand wilt graag zen eigen clears stuklopen op een laag moraal :D De intern die er is geweest is inderdaad PayBackIsABitch dus daar heb je ook gelijk in, valt verder niet echt veel over te zeggen.

Voor de rest hebben we een aardig hoge rang in de Roof, Farm en Plunder ranglijsten. Mocht je nog iets willen weten stuur maar een bericht of iets!

Groetjes,
Daan ;)

Internen is voor noobs, Daan :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Achja schijnheilige moraalridders heb je altijd. Ik zou daar niet fier op wezen.
 
Reactiescore
1.365
wat zegt dit precies ? als ik genoeg pp heb is het weg geven van dorpen toch een soort van hulp ?

ik snap echt het probleem niet 99,9 van de pp farmers doen dat

Niet zo niet lief doen nelis, slaat nergens op. -punten voor die rotnaabs van qq te helpen! Das niet braaf!
 
Reactiescore
767
Acta est Fabula. Top/Flop?
 
Reactiescore
206
Louter hulde voor dit team!

Laten het er niet bij zitten als een keer iets tegen zit en werken hard voor hun dorpen, iets waar sommige het nodige van kunnen leren.
Verder lekker actief en een aangenaam team, zij kunnen wel spelen. Vermoed dat zij wel in mijn top-x staan van teams die je niet tegen wil komen als vijand zijnde.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ze kunnen wel geen fuck twen als het Calvin is. Actief, dat is het wel.
 

Deleted User - 487954235

Guest
Waarom kom je hier niet spelen, hoor opeens dat je zo goed bent geworden
 
Bovenaan