Top & Flopspelers

Reactiescore
1.075
Te druk met cavias
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Maar dat is omdat je geen nieuwe werelden meer durft te spelen. En lekker runnen bij incs

Ik heb W66 nog gespeeld en speel 69. Al ben ik momenteel inactief.

Jij staat volgens mij eerder bekend als runner dan ik schat x
 
Reactiescore
3.583
Hij doelt op je account op w66 wss, maar Lau weet niet dat dit een ander persoon was. Lau kan niet alles weten, ik vraag om wat begrip voor hem.
 

Deleted User - 487954235

Guest
Waarom zou ik? Geen tijd en geen zin in TW. Ik ben trouwens al jaren gewoon goed. De laatste wereld waar ik ben weggeknald is alweer 50 werelden terug :p.
Ik moet elke keer aan temp denken maar dat is misschien oneerlijk tegenover jou dan. Je stamgenoten waren gewoon prut, zeker aan het front destijds. Smoking was wel goede gast:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
niet tijdens sangu tijd, anders hadk wel onthouden. Je speelde op een ander account tijdens de oorlog. Dat vroeg ik je toen destijds namelijk. Zou dat even moeten opzoeken anders:p

Jawel hoor. Ik speelde samen met Wybren en later Mario. Wel pas nadat heel temp op delete was inderdaad, ik weet het account niet meer waark ervoor op speelde.
 

DeletedUser77113

Guest
ik durf er geen topic meer voor openen omdat het eigenlijk ook gewoon prima hier zou passen...

Wat denkt de wereld van dit soort dubieuze acties? :)

24d4f018c4d4c97518945c9b3a7f44ee.png


En nog een hele fijne is dit :)

Een pm van prone aan mij, nadat ik Ruud wees op het begrip BG/NAP

26d481aeb75660ba9c00c59d36943deb.png



1355bec5eef650f482728a0ce51db12c.png

70ce13a1bb85246f2cb90a9611883bce.png
 

DeletedUser81773

Guest
Bekijk bijlage 16624

Uhm lol??

Dus als ik een bg neem met Hi ho,mag ik gewoon hun mb’s edelen?

Goeie aanwinst voor jullie stam Hi Ho ; -)

Zweagels melden voorheen zelf, een BG is tussen 2 stammen en niet alle spelers die dan nog los bij de stammen horen.
overigens als er geen MB stam is of er staat niks in een profiel.. hoe moet je dan van iedereen alle MB’s uit je hoofd weten?

Beetje hetzelfde mijn eigen MB mag mij niet verdedigen omdat zijn stam met een andere stam een bg heeft. Ik klaag toch ook niet dat de Bg van de stam van mijn mb Mij aanvalt?

maarja Zweagels wil graag de heledag klagen over ons... laat hem lekker.
 

DeletedUser77113

Guest
Zweagels melden voorheen zelf, een BG is tussen 2 stammen en niet alle spelers die dan nog los bij de stammen horen.
overigens als er geen MB stam is of er staat niks in een profiel.. hoe moet je dan van iedereen alle MB’s uit je hoofd weten?

Beetje hetzelfde mijn eigen MB mag mij niet verdedigen omdat zijn stam met een andere stam een bg heeft. Ik klaag toch ook niet dat de Bg van de stam van mijn mb Mij aanvalt?

maarja Zweagels wil graag de heledag klagen over ons... laat hem lekker.

Laat me eens zien waar ik dat meldde :)
uit je post hier moet ik dan afleiden dat ruud opeens MB is geworden?

Enige wat ik verder nog heb is deze conversatie met ruud, nadat ik mijn clear ter goedheid voor hem heb willen gooien op een dorp omdat arme ruud 'bijna' was weggespeeld door Hi Ho, echter heeft BTB zich daar toen flink voor uit de naad gewerkt :redface:
Verder staat Ruudje ook nog een dorpje in schuld bij BTB, er was namelijk afgesproken dat dit naar BTB zou gaan wanneer de clear in dat dorpje dood was.
Ruudje heeft exact die clear doodgelopen op een zekere Smurfje, zodat Prone en PVM die dorpen konden pakken (Ruud is TM - BG van Hike)

Afspraken worden nagenoeg never nooit nagekomen.
45c953c979ea81d439e8e656bd149dfe.png



Stabben is zo een beetje een dingetje geworden in deze wereld, en hoewel wij met 5 accounts ons graag willen verzetten tegen dit alles om er een leuke en faire wereld van te maken wordt ons dit niet makkelijk gemaakt.

Bij vele sta ik niet in hun favoriete lijstje, maar aan dit soort achterlijk spel maak ik mij bij mijn weten niet schuldig hoor.
 
Reactiescore
490
De reden dat @theblackswan al een paar x is aangeduid tot minst favo forum schrijven. so sad...
 
Reactiescore
490
De reden dat Hi Hi al een paar x is aangeduid tot minst favo stam blijkt ook maar weer eens he xx (Prone is weer zo'n lekkere vangst blijkt hieruit :) )
iemand moet het zijn <3
 

DeletedUser80076

Guest
De reden dat @theblackswan al een paar x is aangeduid tot minst favo forum schrijven. so sad...

Ik vind hem wel leuk :)
Tenminste iemand die de moeite doet om een fatsoenlijke post te maken.
Dat andere mensen zijn posts niet kunnen smaken zal wel liggen doordat er iets van wat waarheid in zit misschien ?
 
Bovenaan