Top & Flopspelers

Deleted User - 487694086

Guest
Classic zijn echt stuk minder bots dan normale werelden tbh
 
Reactiescore
1.365
Emile die mensen persoonlijk gaat aanvallen om zoiets, wauw..... Toon eens wat respect man. en @Dutchgangster dan zuigt hij toch in tw, jouw mening ;). Bots zijn sws een "taboe" die vaak worden verzwegen door de massa.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Heeft er weinig mee te maken of t meer op classic of normale werelden zit toch
 
Reactiescore
1.365
In de classics hoor je er meer over naar mijn idee
 
Reactiescore
2.303
Emile die mensen persoonlijk gaat aanvallen om zoiets, wauw..... Toon eens wat respect man.
Dit doe ik inderdaad nooit.
Ben pas persoonlijk geworden nadat hij met dik kwam xx

wie ben jij eigenlijk dat je denkt dat ik butthurt ben? Ik maak gewoon wat plezier en jullie sukkels trappen hier gewoon in, kan ik toch nie aan doen?
 
Reactiescore
2.039
Emile die mensen persoonlijk gaat aanvallen om zoiets, wauw..... Toon eens wat respect man. en @Dutchgangster dan zuigt hij toch in tw, jouw mening ;). Bots zijn sws een "taboe" die vaak worden verzwegen door de massa.

Das niet mijn mening maar een objectieve observatie over laten we zeggen 7/8 jaar.
 
Reactiescore
1.365
Dit doe ik inderdaad nooit.
Ben pas persoonlijk geworden nadat hij met dik kwam xx

wie ben jij eigenlijk dat je denkt dat ik butthurt ben? Ik maak gewoon wat plezier en jullie sukkels trappen hier gewoon in, kan ik toch nie aan doen?

Kut troll :( xx
 

DeletedUser78491

Guest
Dat ging snel van on topic posts met nog een klein beetje inhoud naar persoonlijke aanvallen zeg, pohh
 

Deleted User - 487951987

Guest
Heb je ooit al eens gefront met me? Net als emile? Nop

Al nochtans krijg je als stamgenoot veelal een beter beeld waar een speler toe in staat is. Als je hele argument is dat je deff er per se doorheen moest burnen om dorpen te behouden, op een pakketjes wereld, is er verreweg van efficiënt en goed verdedigt.. Tevens speelde Elko gewoon in Creed, een stam waar je nu niet echt goeie resultaten tegen hebt behaald. Dat je er deff doorheen burnt als een malle op elke wereld waar je veel aanvallen krijgt is overigens een terugkomend verhaal, ook voorgaande classic zeiden meerdere stamgenoten van je dat.
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan