Top & Flopspelers

Reactiescore
1.365
Het verschil is toch dat sommigen van Hi Ho met voorbedachte rade interns hadden, terwijl Acta in dit geval al 2x een intern aangeboden krijgt ? Zonder dat dat van tevoren is afgesproken?

Of zie ik dit verkeerd ?
Precies dit.
 
Reactiescore
766
Het verschil is toch dat sommigen van Hi Ho met voorbedachte rade interns hadden, terwijl Acta in dit geval al 2x een intern aangeboden krijgt ? Zonder dat dat van tevoren is afgesproken?

Of zie ik dit verkeerd ?
Dan is het allemaal wel goed? LOL
Hi Ho heeft met voorbedachte rade MB's, geen interns.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
766
Nee, uiteraard niet, maar bash dan Hi Ho niet zo hard als t zelfde wordt gedaan :(
 
Reactiescore
1.365
Mwa, zoals ik al zei.. Die intern shit is anders en ik zeil alleen icenoble af. Die zijn toch fking slecht dus dan mag dat :p. En vind dat mensen met teveel samenwerkingen niet zoveel mottn janken xd. hiho met tm en die zooi daar + mbs. en toaw en alea die een gap hebben. + nog onderlinge naps.. met verschillende spelers. Vind dat oneerlijk.
 
Reactiescore
1.075
1. Harvester is gewoon random op bb gegaan, heeft random zn acc op delete gegooid, dus ja dat moest acta gewoon clearen.
2. Chili spelers zijn gaan runnen, ofc gaan we dan gaan internen ipv deffen op een spelerloos acc.
3. Jullie zijn allumaal noob dus bakkus dicht.
 
Reactiescore
2.303
1. Harvester is gewoon random op bb gegaan, heeft random zn acc op delete gegooid, dus ja dat moest acta gewoon clearen.
2. Chili spelers zijn gaan runnen, ofc gaan we dan gaan internen ipv deffen op een spelerloos acc.
3. Jullie zijn allumaal noob dus bakkus dicht.
kun je al deffen kutmongool?
 
Reactiescore
2.303
Steff kan echt nie deffen hahahaha amai wat een makkelijke wereld is dit !
 
Reactiescore
1.365
Dan niet knul :p. Meningen kunnen verschillen toch
 
Reactiescore
2.303
Is geen mening toch ? Iedere deff die ik stuurde op classic kwam niet terug omdat ie niet wist wat deffen was ?

Is eerder een feit knul.
 
Reactiescore
1.365
Classic is toch een timebotfestijn. Dus boeie xd. Niet zo saggy reageren kerel :p. Ben je ongesteld ofzo
 
Reactiescore
1.075
Lol de boiis die liever dorpen kwijt zien gaan dan deff te verliezen zijn er weer
 
Bovenaan