Top/Flopspelers

Reactiescore
372
Haha goede genade, dat je je daar druk om kan maken. Zég, ben je n duitser ofzo. Houd op hoor, heb je de titel niet gezien? Het ging om topspelers en flopspelers. Ik zeg, koningen zijn topspelers.

Neehoor, meneer wilt weeral zo ene domme uitermate kleuterachtige discussie oproepen. Gast serieus, pas op dat je niet verdrinkt in je eigen gedachten of stomzinnige ego en houd hier aub mee op >.<.:bijl::bijl::bijl::bijl:



Tja, sinds hij jaloers is op mijn prachtige balotelli aanbidding.

Volgens mij is dit Wereld 32 Politiek & Propaganda en niet Wereld 32 Spam & Wie het forum het meest kan fucken.

Oh okay, vergeef me had je post totaal niet gezien, spijt me ten zeerste, zal de volgende keer eerst je post van 4 woorden of wat dan ook volledig ontleden voordat ik op je in ga. lmfao, best comeback EU. Nogmaals ga naar het vrije forum als je zo'n instelling hebt, want de volgende wereld heb je toch weer een nieuw forum account. Types als jou horen ingame thuis, als farm.

Maar goed zal eens kijken hoe die negeerlijst werkt :) Laters hé.
 

DeletedUser44415

Guest
Ik ben goed in namen te verzinnen, ik ben altijd moeilijk vindbaar
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is dit Wereld 32 Politiek & Propaganda en niet Wereld 32 Spam & Wie het forum het meest kan fucken.

Oh okay, vergeef me had je post totaal niet gezien, spijt me ten zeerste, zal de volgende keer eerst je post van 4 woorden of wat dan ook volledig ontleden voordat ik op je in ga. lmfao, best comeback EU. Nogmaals ga naar het vrije forum als je zo'n instelling hebt, want de volgende wereld heb je toch weer een nieuw forum account. Types als jou horen ingame thuis, als farm.

Maar goed zal eens kijken hoe die negeerlijst werkt :) Laters hé.

Ha ha hahaha. Neu ik kom sporadisch langs op het forum. En het vrije forum doe ik helaas niet aan. Moet mij een beetje verbonden voelen. Jammer dat jij mijn uiterst informatieve posts moet missen. Dit is een spil in mijn prachtige forumloopbaan. Goede genade, tboeit me eigenlijk geen ene reet.


Even over toppers, kennetje, jou vind ik wel n topperke.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Ha ha hahaha. Neu ik kom sporadisch langs op het forum. En het vrije forum doe ik helaas niet aan. Moet mij een beetje verbonden voelen. Jammer dat jij mijn uiterst informatieve posts moet missen. Dit is een spil in mijn prachtige forumloopbaan. Goede genade, tboeit me eigenlijk geen ene reet.


Even over toppers, kennetje, jou vind ik wel n topperke.

Haha jonguh, met je vorig AF-accie zag ik je toch wel veel op het vrije, hoor :D
 

DeletedUser68843

Guest
Ik zou wel eens willen weten dat de top 3 nu al allemaal hebben gebouwd :confused: hebben ze zo'n voorsprong of zitten ze gewoon wat te puntengeilen?
 

DeletedUser

Guest
hoe zit het met You Just Got Served
Ligt in mijn buurt namelijk :p
 
Bovenaan