Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
Top is het goede woord niet inderdaad!

Dunno is gewoon baas! :cool:

Ja, als de rest is zoals ik zijn we noob inderdaad!
 
Reactiescore
5.603
Tot nog ongeveer 10 minuten :D
 
Reactiescore
5.603
Kan ook, ik zei ook maar wat :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Haha, er zat toch echt een toevoegende waarde in mijn zin. Je kunt er even over nadenken totdat je de betekenis snapt?..

Daarbij staat je toon me ook niet aan. Verzieken, like fuck. Het is gewoon een forum lekker praten, en ga niet gelijk zo lopen hameren en al de gedachte in je hoofd op te brengen om uberhaupt 2000+ tekens aan mij te spenderen.

Verziekt namelijk mijn dubbelzinnige opmerking! :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.603
Nadenken? Dat is zóóó 2012 :eek:
 
Reactiescore
372
Haha, er zat toch echt een toevoegende waarde in mijn zin. Je kunt er even over nadenken totdat je de betekenis snapt?..

Daarbij staat je toon me ook niet aan. Verzieken, like fuck. Het is gewoon een forum lekker praten, en ga niet gelijk zo lopen hameren en al de gedachte in je hoofd op te brengen om uberhaupt 2000+ tekens aan mij te spenderen.

Verziekt namelijk mijn dubbelzinnige opmerking! :rolleyes:

Verzieken ja, weet niet of je de titel gezien hebt? Lekker praten, ga naar het vrije forum dan?

Daarbij, volgende wereld weer een nieuw forum accountje of heb je voor dan andere plannen? :rolleyes:
Spijt me dat ik zo uitval, maar idd zo verziek je het forum nog meer dan al gebeurd is...
 

DeletedUser44415

Guest
Verzieken ja, weet niet of je de titel gezien hebt? Lekker praten, ga naar het vrije forum dan?

Daarbij, volgende wereld weer een nieuw forum accountje of heb je voor dan andere plannen? :rolleyes:
Spijt me dat ik zo uitval, maar idd zo verziek je het forum nog meer dan al gebeurd is...

Sedert wanneer ben jij zo serieus opgegroeid :confused:
 

DeletedUser

Guest
Verzieken ja, weet niet of je de titel gezien hebt? Lekker praten, ga naar het vrije forum dan?

Daarbij, volgende wereld weer een nieuw forum accountje of heb je voor dan andere plannen? :rolleyes:
Spijt me dat ik zo uitval, maar idd zo verziek je het forum nog meer dan al gebeurd is...
Haha goede genade, dat je je daar druk om kan maken. Zég, ben je n duitser ofzo. Houd op hoor, heb je de titel niet gezien? Het ging om topspelers en flopspelers. Ik zeg, koningen zijn topspelers.

Neehoor, meneer wilt weeral zo ene domme uitermate kleuterachtige discussie oproepen. Gast serieus, pas op dat je niet verdrinkt in je eigen gedachten of stomzinnige ego en houd hier aub mee op >.<.:bijl::bijl::bijl::bijl:

Sedert wanneer ben jij zo serieus opgegroeid :confused:

Tja, sinds hij jaloers is op mijn prachtige balotelli aanbidding.
 
Bovenaan