Top & Flop stammen

DeletedUser47551

Guest
Re: Topstammen

Jullie is jodentaal, en daarbij heb je echt geen idee waar ik zit.
Daarbij mag jij me 1 account noemen wat ik gekregen heb, en 1 stam noemen waar ik inzat wat geen topstam was.

Pompompom, doelde niet direct op jou, maar op het 'selecte' groepje in detlefs premade.

Welke groepschats? Alle groepschats moeten goed beveiligd zijn, vooral ook die waar jij in zit valmont.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Jullie is jodentaal, en daarbij heb je echt geen idee waar ik zit.
Daarbij mag jij me 1 account noemen wat ik gekregen heb, en 1 stam noemen waar ik inzat wat geen topstam was.

Antisemiet:eek:!
M!LF was zeker geen topstam, ik zat erin en Job ook.
Dat maakt het een noobstam.
 

DeletedUser40933

Guest
Re: Topstammen

Pompompom, doelde niet direct op jou, maar op het 'selecte' groepje in detlefs premade.

Welke groepschats? Alle groepschats moeten goed beveiligd zijn, vooral ook die waar jij in zit valmont.

Ik heb je vragen gesteld.

En hoezo mijn premade?

Ik heb geen premade?
 

DeletedUser7025

Guest
Re: Topstammen

Ik moest hier echt om lachen, had jij niet laatst een begrafenis voor een stam georganiseerd ofzo?

Heb jij niet meerdere malen een begrafenis voor jezelf georganiseerd dat jij als grote topspeler met tw stopte? En dan hebben we het maar niet over de begrafenissen van topaccounts die je naar de afgrond hebt geleid :D

Hoeveel PA zetten we er op in dat jij keihard faalt deze wereld?
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Heb jij niet meerdere malen een begrafenis voor jezelf georganiseerd dat jij als grote topspeler met tw stopte? En dan hebben we het maar niet over de begrafenissen van topaccounts die je naar de afgrond hebt geleid :D

Hoeveel PA zetten we er op in dat jij keihard faalt deze wereld?

Ik zet 50 :D!
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Heb jij niet meerdere malen een begrafenis voor jezelf georganiseerd dat jij als grote topspeler met tw stopte? En dan hebben we het maar niet over de begrafenissen van topaccounts die je naar de afgrond hebt geleid :D

Hoeveel PA zetten we er op in dat jij keihard faalt deze wereld?

Topaccounts? Ik heb nog nooit een topaccount gehad.
Nee, ik heb me wel meerdere malen laten invriezen om nog terug te komen, ik heb nooit een definitief afscheid genomen.

Je probeert gewoon te scoren, maar dat lukt alleen als je vriendjes online zijn, die zijn er helaas voor jou niet zo te zien.
 

DeletedUser26046

Guest
Re: Topstammen

Topaccounts? Ik heb nog nooit een topaccount gehad.
Nee, ik heb me wel meerdere malen laten invriezen om nog terug te komen, ik heb nooit een definitief afscheid genomen.

Je probeert gewoon te scoren, maar dat lukt alleen als je vriendjes online zijn, die zijn er helaas voor jou niet zo te zien.

Ik ben (bijna) altijd voor onze gehaktbal :$. Nu ben ik het dus ook met hem eens :).
 
Bovenaan