Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Wat ben je ook een noob he. Als je even beter kijkt zie je dat ik de uitnodigingen gewoon gekopieerd heb van de vorige 2 die dit gepost hebben. Precieze volgorde, kijk maar na. Had op zulke reacties gehoopt, alleen niet van jou verwacht.

Misleiding :O
 

DeletedUser40933

Guest
Re: Topstammen

Ik ga ufo al meteen benoemen tot de failstam van w21 :D
 

DeletedUser47551

Guest
Re: Topstammen

Hoe heeft dit iets met moi te maken?

Dit roept om een nadere verklaring.

Heb het maar op het feit dat jullie met een aantal spelers zitten die ook niet uberpro zijn, maar lekker accountjes krijgen op alle werelden. Mja vraag me af hoe die het zullen stellen met een 'topstam mentaliteit'.

En tjah over dat valsspelen ga ik maar niet teveel zeggen, weet echter dat je je groeps-chats best goed beveiligd :cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Heb het maar op het feit dat jullie met een aantal spelers zitten die ook niet uberpro zijn, maar lekker accountjes krijgen op alle werelden. Mja vraag me af hoe die het zullen stellen met een 'topstam mentaliteit'.

En tjah over dat valsspelen ga ik maar niet teveel zeggen, weet echter dat je je groeps-chats best goed beveiligd :cool:

Jullie is jodentaal, en daarbij heb je echt geen idee waar ik zit.
Daarbij mag jij me 1 account noemen wat ik gekregen heb, en 1 stam noemen waar ik inzat wat geen topstam was.
 

DeletedUser40933

Guest
Re: Topstammen

Heb het maar op het feit dat jullie met een aantal spelers zitten die ook niet uberpro zijn, maar lekker accountjes krijgen op alle werelden. Mja vraag me af hoe die het zullen stellen met een 'topstam mentaliteit'.

En tjah over dat valsspelen ga ik maar niet teveel zeggen, weet echter dat je je groeps-chats best goed beveiligd :cool:

Wie is "jullie?"
Wie heeft accounts gekregen?

Welke groepschats?
 
Bovenaan