Top & Flop stammen

DeletedUser46151

Guest
Toen ik Plague leavde had ik ook zo een stuk of 15 leden mee kunnen nemen. Plague heeft indd instabiele tijden gehad, maar dat hebben ze opzij gezet en nu zijn ze zeker de terechte nr2.

En ondanks die slechtere perioden heeft Plague geen enkele oorlog verloren :)

Sweet toch ook niet? en wij draaien ook zeker gewoon goed mee in deze wereld ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahah hoor nou.

als wij wouden hadden we zo een stel van jullie leden ons kunnen laten joinen en was heel plaque er niet eens meer geweest.
Dan hebben jullie 1) gefaald door een ongelofelijk domme beslissing te nemen, 2) we weten hoe het afloopt als jullie in een fusie of iets dergelijks betrokken raken, dus denk dat Plague er dan alsnog had gestaan, 3) wij hadden ook kunnen kiezen voor het pakken van jullie ipv Plague en dan waren jullie er ook niet meer geweest. :rolleyes:

En ik voer natuurlijk de eeuwig durende strijd tegen Pirate en Lemon, dus ook een oorlog van Plague :cool:

Precies.

Sweet toch ook niet? en wij draaien ook zeker gewoon goed mee in deze wereld ;)

Moeilijk he, als je enkel heel af en toe een oorlogje voert waarbij de eindstand al bepaald is, jullie gaan nou niet echt voor de uitdaging. :")
 

DeletedUser

Guest
Is H52 niet gelijk aan H. Ik weet zeker dat die gezamelijk forum hebben en elkaar ondersteunen en helpen. Dus H is dan ook geen laag niveau ;)

Ik kan moeilijk geloven dat ze zoveel os over een weer sturen :D

Daarbij heeft H vijandig front langs alle kanten, dus is het makkelijker hen op te rollen dan H52 , die een beperkter front konden stacken.
 

DeletedUser

Guest
Is H52 niet gelijk aan H. Ik weet zeker dat die gezamelijk forum hebben en elkaar ondersteunen en helpen. Dus H is dan ook geen laag niveau ;)

Zoals ik eerder al aanhaalde, heb ik diverse redenen om aan te nemen dat ~H~ al aan het zinken was, kijk eens naar de TwStats, trouwens, wel heel knap dat jullie nu zeggen, van hey we hebben oorlog met ~H~ die zijn gelijk aan H52, nou Bisdejugend, zal ik je eens wat verklappen, als je pas 1 dag bezig bent is opscheppen niet zo slim. ;)
 

DeletedUser46151

Guest
Dan hebben jullie 1) gefaald door een ongelofelijk domme beslissing te nemen, 2) we weten hoe het afloopt als jullie in een fusie of iets dergelijks betrokken raken, dus denk dat Plague er dan alsnog had gestaan, 3) wij hadden ook kunnen kiezen voor het pakken van jullie ipv Plague en dan waren jullie er ook niet meer geweest. :rolleyes:



Precies.



Moeilijk he, als je enkel heel af en toe een oorlogje voert waarbij de eindstand al bepaald is, jullie gaan nou niet echt voor de uitdaging. :")


Ik zeg alleen maar Probeer het, dan zullen we het zien ;).
 

DeletedUser

Guest
Komt goed hoor, als jullie het lang genoeg volhouden met Nyanoworld zal ik ff laten zien hoe het moet.
 

DeletedUser46151

Guest
Zoals ik eerder al aanhaalde, heb ik diverse redenen om aan te nemen dat ~H~ al aan het zinken was, kijk eens naar de TwStats, trouwens, wel heel knap dat jullie nu zeggen, van hey we hebben oorlog met ~H~ die zijn gelijk aan H52, nou Bisdejugend, zal ik je eens wat verklappen, als je pas 1 dag bezig bent is opscheppen niet zo slim. ;)

Tussen aanvallen en de oorlog verklaren zit een verschil he. moet je precee de oorlog verklaren om iemand aan te vallen?
 

DeletedUser

Guest
Tussen aanvallen en de oorlog verklaren zit een verschil he. moet je precee de oorlog verklaren om iemand aan te vallen?

Je moet wel een oorlog verklaren om te kunnen zeggen dat je hem wint ja, anders heb ik ook nog heel veel stammen laten vallen in m'n eentje... :D
 

DeletedUser46151

Guest
Komt goed hoor, als jullie het lang genoeg volhouden met Nyanoworld zal ik ff laten zien hoe het moet.

Enjoy ;) Ik ben wel in voor een spektakel. Maar waarom hebben jullie ons 4 weken geleden niet de oorlog verklaard. Ik krijg nog wel is iets binnen van jullie forum. Maar wat heeft jullie tegen gehouden ?
 

DeletedUser

Guest
Beargumenteerde posts negeren getuigt wel van slappe propaganda trouwens. Kijk op AF W25: ik heb daar een handleiding geplaatst :D
 

DeletedUser

Guest
Enjoy ;) Ik ben wel in voor een spektakel. Maar waarom hebben jullie ons 4 weken geleden niet de oorlog verklaard. Ik krijg nog wel is iets binnen van jullie forum. Maar wat heeft jullie tegen gehouden ?

Stoer hoor. Als je zoveel van ons forum zou weten, had je ook geweten wat ons tegen gehouden heeft. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Enjoy ;) Ik ben wel in voor een spektakel. Maar waarom hebben jullie ons 4 weken geleden niet de oorlog verklaard. Ik krijg nog wel is iets binnen van jullie forum. Maar wat heeft jullie tegen gehouden ?

Omdat ik nog niet tegen Nyano aan lig, lijkt me vrij logisch als je je doppen had opengetrokken..
 
Bovenaan