Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Hahah hoor nou.

als wij wouden hadden we zo een stel van jullie leden ons kunnen laten joinen en was heel plaque er niet eens meer geweest.

hoevaak is er geroepen dat Plague zich niet staande zou houden in welk opzicht dan ook?:rolleyes: heel vaak inderdaad ik heb het ook gezegd maar Plague herstelde...;) dus ga geen onzin dingen roepen :rolleyes:
 

DeletedUser58227

Guest
Ja, eigenlijk wel :p
Maar shhht! Ben bezig met stukje voor oorlogsverklaring te maken op het Af :p
 

DeletedUser

Guest
Wij als Sweet zijnde hebben H al meerdere malen aangevallen. Vooral punisher en henkybanky hebben beide al meerdere massa's op zich gehad. Moet eerlijk toegeven dat henkybanky een goede speler is en het ons zeer moeilijk heeft gemaakt. Verder kwamen wij in contact met TfC. omdat er enkele leden van TfC. rl collega's zijn van een lid van ons. Daaruit is toen besloten om gezammelijk H aan te vallen om ze zo het laatste zetje te geven.

Eventjes de stats bekeken, zo serieus hebben jullie ze volgens mij niet aangevallen als ik dit zo zie... :)
 

DeletedUser

Guest
Alleen aanvallen zonder dorpen te pakken ;). zie de odd van Henky die is denk ik bijna helemaal door mij ;)

Op welke prestatie´s zijn jullie in Sweet trots die jullie als stam hebben bereikt?
En ik las ergens de opmerking vanuit jou toetsenbord dat LawZzZ ook nog niet echt veel bereikt hebben, ik kan daar kort een opmerking op geven: Dat klopt, als een jonge stam hebben wij een grote samenwerking intern maar echte grote tegenstanders op de knieen krijgen is nog niet gelukt wegens het ontbreken van grote tegenstanders.

Hercules en H52 zijn in onze ogen kleine edelhapjes gebleken, de echte grote klappen gaan nog komen.
 

DeletedUser46151

Guest
Op welke prestatie´s zijn jullie in Sweet trots die jullie als stam hebben bereikt?
En ik las ergens de opmerking vanuit jou toetsenbord dat LawZzZ ook nog niet echt veel bereikt hebben, ik kan daar kort een opmerking op geven: Dat klopt, als een jonge stam hebben wij een grote samenwerking intern maar echte grote tegenstanders op de knieen krijgen is nog niet gelukt wegens het ontbreken van grote tegenstanders.

Hercules en H52 zijn in onze ogen kleine edelhapjes gebleken, de echte grote klappen gaan nog komen.

Zelfde hier ;), maar dat ging er over waarom jullie en plague wel pro waren en wij als sweet niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Post aub enkel iets over top & flopstammen op W21 en ga elkaar niet lopen uitschelden. Een gezonde discussie is altijd leuk, maar uitschelden etc. hoort hier niet bij.
 
Bovenaan