Top & Flop stammen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Re: Topstammen

Waarom laat jij nou een hacker op je acc komen :eek::confused:.

Een hacker laat je meestal niet op je acc komen, of bedoel je dat ik ipv hacker.. cracker had moeten zeggen. (hacker is iemand die niks fouts doet, cracker wel)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Re: Topstammen

En nu in het Nederlands?


We had een NAP with tovm, also i told angel. in trust i have been hacked by a for me still unknown player. Because this hacker attacked her out of my defensive village, hereby she knew i was weakened. So she organised an attack from her tribe that surrounded (the reason for the NAP) and that was the backrape.

In het engels kan ik het beter uitleggen :p
 

DeletedUser54694

Guest
Re: Topstammen

Beetje een rare zin, ik zou eerder "Dat is jou mening" zeggen of iets dergelijke.


(En dit zegt iemand met Dyslexie >.<)

Dyslexie heeft voor zover ik weet niet zo heel veel met zinsvorming/zinsopbouw te maken. ;)

Maar ik kan me ook vergissen..
Correct me if Im wrong please.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Beetje een rare zin, ik zou eerder "Dat is jou mening" zeggen of iets dergelijke.


(En dit zegt iemand met Dyslexie >.<)



Nee hij vind mijn stam beter, duh..:p:p

Ik denk dat dit eerder iets te maken heeft dat hij hoogst waarschijnlijk een belg is net zoals mij want ik zeg ook in mijn dialect: Da kunde gij wel vinne.
En de vergelijking is dan wel zeer groot.^^

Maar dit is ook weer een veronderstelling.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ik denk dat dit eerder iets te maken heeft dat hij hoogst waarschijnlijk een belg is net zoals mij want ik zeg ook in mijn dialect: Da kunde gij wel vinne.
En de vergelijking is dan wel zeer groot.^^

Maar dit is ook weer een veronderstelling.

Slechte combinatie van mij dan, want de helft van mijn familie is belg dus kom er dagelijks, maar gelukkig moet ik met veel nette mensen omgaan waardoor ik wel ABN kan praten:)
 
Bovenaan