Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ik blijf bij mijn punt dat ex verwijst naar iets in het verleden en niet iets wat je nu bent :). Dat gaf je zelf ook toe en is het dus raar dat je ineens je mening verandert.
Beter verwoord ja ;).
Ik ben de co van Pavel dus is het logisch dat ik voor hem opkom. Verder is dat een deel van P&P ingaan op zaken waar je kunt winnen :). Geleerd van Lyran ^^.

Lees desbetreffende post terug en je zult zien dat ik mijn mening niet veranderd omdat ik daar aangegeven heb dat ik jou laatste punt nog wel eens in twijfel zou kunnen trekken. Wat ik in mijn laatste post ook gedaan heb. Bronnen natrekken FTW ;) En verder wens ik niet dieper in te gaan over futiliteiten daarvoor ben ik niet hier.
 

DeletedUser50957

Guest
Re: Topstammen

Lees desbetreffende post terug en je zult zien dat ik mijn mening niet veranderd omdat ik daar aangegeven heb dat ik jou laatste punt nog wel eens in twijfel zou kunnen trekken. Wat ik in mijn laatste post ook gedaan heb. Bronnen natrekken FTW ;) En verder wens ik niet dieper in te gaan over futiliteiten daarvoor ben ik niet hier.

Nu we al deze teksten en moeilijke woorden hebben gehad, wil ik je toch een vraag stellen.

Wat is nu eigenlijk je punt? :confused:

Je lult zoveel, maar veel wijzer worden we er niet van. :eek:
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Topstammen

Nu we al deze teksten en moeilijke woorden hebben gehad, wil ik je toch een vraag stellen.

Wat is nu eigenlijk je punt? :confused:

Je lult zoveel, maar veel wijzer worden we er niet van. :eek:

Een van de weinige keren dat ik vind dat je gelijk hebt :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Nu we al deze teksten en moeilijke woorden hebben gehad, wil ik je toch een vraag stellen.

Wat is nu eigenlijk je punt? :confused:

Je lult zoveel, maar veel wijzer worden we er niet van. :eek:

Ik heb geen punt enkel een mening, vervolgens heb ik die mening ook gelanceerd op het forum en stond ik open voor dialoog daar heb ik 1reactie op gekregen waar ik wat mee was van herr direktor en vervolgens zijn er een heleboel mensen geweest die me gedwongen hebben om over futiliteiten te praten door hun rationeel postgedrag.
 

DeletedUser50957

Guest
Re: Topstammen

Ik heb geen punt enkel een mening, vervolgens heb ik die mening ook gelanceerd op het forum en stond ik open voor dialoog daar heb ik 1reactie op gekregen waar ik wat mee was van herr direktor en vervolgens zijn er een heleboel mensen geweest die me gedwongen hebben om over futiliteiten te praten door hun rationeel postgedrag.

We zijn hier op een spel, praat dan ook normaal. We zijn hier voor de lol, dus laat die moeilijke woorden maar achterwge.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ik heb geen punt enkel een mening, vervolgens heb ik die mening ook gelanceerd op het forum en stond ik open voor dialoog daar heb ik 1reactie op gekregen waar ik wat mee was van herr direktor en vervolgens zijn er een heleboel mensen geweest die me gedwongen hebben om over futiliteiten te praten door hun rationeel postgedrag.

Vervolgens staat die mening al 3-4 pagina's terug en hebben geloof ik de meeste mensen geen zin helemaal daar terug te bladeren en wordt er meermaals (op mss niet beleefde manier) gevraagd om deze nog even duidelijk te maken, omdat hij blijkbaar niet zoveel indruk had gemaakt dat mensen hem hebben onthouden.
 

DeletedUser50957

Guest
Re: Topstammen

Topstammen lieverdjes..
Dit gaat nergens over..

Tja, Schone Schijn komt hier een aantal posts maken, dan is het toch wel logisch dat we hier discussie voeren.

Enfin, on-topic:

Chique is een topstam! :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Tja, Schone Schijn komt hier een aantal posts maken, dan is het toch wel logisch dat we hier discussie voeren.

Enfin, on-topic:

Chique is een topstam! :D

die :D doet het hem ... owja ik moet goed gelovig zijn ...

Meen je dat echt nonkel :eek: vind jij chique een topstam :rolleyes:
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Topstammen

die :D doet het hem ... owja ik moet goed gelovig zijn ...

Meen je dat echt nonkel :eek: vind jij chique een topstam :rolleyes:

Ik ken ze niet, maar het huidige Chique lijkt me een groepje goede spelers die er klaar voor zijn om nog geruime tijd top 3 te staan ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Lees desbetreffende post terug en je zult zien dat ik mijn mening niet veranderd omdat ik daar aangegeven heb dat ik jou laatste punt nog wel eens in twijfel zou kunnen trekken. Wat ik in mijn laatste post ook gedaan heb. Bronnen natrekken FTW ;) En verder wens ik niet dieper in te gaan over futiliteiten daarvoor ben ik niet hier.

Plaats dan een komma -.- Als je je eigen zin naleest dan is die erg onduidelijk.

Ik heb geen punt enkel een mening, vervolgens heb ik die mening ook gelanceerd op het forum en stond ik open voor dialoog daar heb ik 1 reactie op gekregen waar ik wat mee was van herr direktor en vervolgens zijn er een heleboel mensen geweest die me gedwongen hebben om over futiliteiten te praten door hun rationeel postgedrag.

Ik gaf je mijn mening, als jij vind dat een mening waardeloos is.. Verder dwingt niemand je iets, enkel je eigen ego dwingt je daarop te posten.

Topstammen lieverdjes..
Dit gaat nergens over..

Sorry Ken :$.
 

DeletedUser50957

Guest
Re: Topstammen

die :D doet het hem ... owja ik moet goed gelovig zijn ...

Meen je dat echt nonkel :eek: vind jij chique een topstam :rolleyes:


Eigenlijk niet, maar als ik S.Inc zeg vind iedereen me een kontenlikker.. :(

Mwah, Chique heeft een paar accounts die bagger zijn(de meeste :eek:), maar ook een paar accounts die echt niet slecht zijn(An idiot with an sombrero, Final Decision.)
 

DeletedUser44415

Guest
Re: Topstammen

Eigenlijk niet, maar als ik S.Inc zeg vind iedereen me een kontenlikker.. :(

Mwah, Chique heeft een paar accounts die bagger zijn(de meeste :eek:), maar ook een paar accounts die echt niet slecht zijn(An idiot with an sombrero, Final Decision.)

Kontenlikker van Chique gesignaleerd ^^.
 

DeletedUser50957

Guest
Re: Topstammen

Kontenlikker van Chique gesignaleerd ^^.

Dat is niet aardig! :mad:

Probeer ik mij eindelijk een aardig op te stellen :eek:, word ik weer een kontenlikker van Chique genoemd.

Nuja, dan maar weer S.Inc ophemelen :D:

S.Inc is top!

*Ik zie de reacties al aankomen..:p*
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Dat is niet aardig! :mad:

Probeer ik mij eindelijk een aardig op te stellen :eek:, word ik weer een kontenlikker van Chique genoemd.

Nuja, dan maar weer S.Inc ophemelen :D:

S.Inc is top!

*Ik zie de reacties al aankomen..:p*

Ik heb niet meteen zicht op wie er allemaal in s inc speelt momenteel ;)
 
Bovenaan