Top & flop stammen

DeletedUser19403

Guest
Erg jammer dit, ik hoopte op wat actie op W13.
Dat is écht ver te zoeken hier, zeker nu er wat 'ervaren' spelers gestopt zijn en ik dus niet de kans krijg tegenover zulke spelers te staan. Dat is juist datgene waarop ik hoopte.
W13 is nog nooit leuk geweest, en ik speel er nu zo'n anderhalf jaar. Soms verbaasd het me echt dat ik er nog speel, er valt niks te zoeken behalve gezellige mensen ( Kijkt naar mijn lieftallige stam & ex-stam, ja hele leuke mensen ). Heb hier leuke contacten gemaakt, maar dat was niet het enige waarvoor ik op deze wereld startte.
Nadat ik op wereld 2 stopte was ik toch al gauw toe aan toch een andere wereld, die niet al te langzaam was en waar misschien wel een uitdaging kon liggen.
=3 ( toendertijd 'Lock' ) werd in dit geval die uitdaging, vechten tegen een mooie stam is wat ik wil. Maar uiteindelijk werden de verlangens naar het hebben van een leuke/actieve stam te groot en heb ik 2 erg goede TWvrienden 'in de steek gelaten'. Helaas dacht ik er niet over na dat mijn grootste uitdaging hier lag, =3.
Nu moet ik het met SR, Again of andere 'restjes' in mijn regio doen. Dat is totaal niet waar ik op zit te wachten, ik wil actie, en het moeilijk krijgen op m'n acc.

Dus bij deze; SR, plan alstublieft een mass op mij. Ik zorg dat ik geen enkele informatie win van een spion betreft die mass of wat dan ook, ik zal ook zeker niet mijn fronten voorbereiden dmv stacken. Als jullie die mass maar komen doen.
Voor jullie de kans om te bewijzen dat jullie een wel degelijk goede (aanvals-)samenwerking 'bezitten', en tegelijk plezier voor mij.
Wie weet word het voor mij het einde, wie weet word het een mooie overwinning voor mij/=3, als het nu maar een keer leuk word.
Want wat ik ook doe, ik krijg maar geen mass op me :(

Alvast bedankt.

Jij kampt met hetzelfde probleem als ik ;)
Idee van de dag: we gaan lekker gezellig tegen elkaar knokken 1 op 1 :D
 

DeletedUser

Guest
Jij kampt met hetzelfde probleem als ik ;)
Idee van de dag: we gaan lekker gezellig tegen elkaar knokken 1 op 1 :D

In je eentje tegen 5 anders is ook leuk, tenminste, als je deff hebt, zonder deff is het achteraf minder leuk, al die boerderijen op bouwen enzooo... (Ik kan het weten, ik moet het nu doen:()

Dat was mijn enige actie in deze gehele wereld tot nu toe. Alleen was het te snel over :(
 

DeletedUser19403

Guest
Kan leuk zijn :D
Misschien een actie vanuit =3 op mij, please, please, please :p
 

DeletedUser

Guest
Dus bij deze; SR, plan alstublieft een mass op mij. Ik zorg dat ik geen enkele informatie win van een spion betreft die mass of wat dan ook, ik zal ook zeker niet mijn fronten voorbereiden dmv stacken. Als jullie die mass maar komen doen.
Voor jullie de kans om te bewijzen dat jullie een wel degelijk goede (aanvals-)samenwerking 'bezitten', en tegelijk plezier voor mij.
Wie weet word het voor mij het einde, wie weet word het een mooie overwinning voor mij/=3, als het nu maar een keer leuk word.
Want wat ik ook doe, ik krijg maar geen mass op me :(

Alvast bedankt.

Nick, je hebt zojuist je tijd verspild aan deze lange post :D
 

DeletedUser2626

Guest
Word het niet eens tyd dat Sun. wat van zichzelf gaat laten zien? Het is wel een beetje sneu wat daar gebeurd. :p
 

DeletedUser

Guest
Sr,Sun en RF zouden een Bg moeten sluiten. Misschien zou er dan nog wat kunnen gebeuren op w13.
 

DeletedUser

Guest
Noob zoekt vrouw?

Hmm, ik weet dat er een aantal noobs in RF zitten. Maar er zitten ook vrouwen in.

Beetje dubbel toch?
 

DeletedUser

Guest
Misschien moeten we als account zijnde RF,Sun en SR de oorlog verklaren?


Het zou dan zomaar kunnen dat ze dan wel willen.
 
Bovenaan