Top & flop stammen

DeletedUser

Guest
Zucht

je moet het hele concept zien:
7 dorpen in vijandelijk gebied,alle 7 gecleared eerder die dag
nu edeltrein
wat denk je? dat ik ineens een leger van 10 k speer,zwaard en boog uit men gat tover??

er staat toch duidelijk "bij gebrek aan troepen"

ik heb de VV gekregen toen er nog 45 minuten waren voor die idiote trein aankwam

Vertel dan dat "hele concept" eerder.
 

DeletedUser

Guest
Heel dat stammetje heeft een troepen te kort,
vorige keer zij zoon mannetje dat hij alles gestackt had.
Maar uiteraard komt die laatste clear er weer door.

och hoor hem xD
toen je nog op je eigen kleine accountje zat kreeg je 100 aanvallen en je deed het in je broek,OS roepen op het forum,kwaad zijn op mensen die niet stuurde
nu je op een groter account zit heb je een grote bek
ach ik hoop dat jij snel de volgende bent die aanvallen krijgt
zoek maar al een VV want zelf doe je geen klop

Vertel dan dat "hele concept" eerder.

ja sorry :D
btw het waren iets meer dan 300 boog met 25 speer,1 ram,1 katta,6 ZC en dat tegen 100 BB en 1 edel met muur 4
heb je nu genoeg info :p
komt erop neer dat de edel dood was en het dorp nog steeds van ons is ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In jouw (of jullie) ogen misschien.
Dan vraag ik bij deze om een mass van jouw stammetje op mij, eens laten zien dat het helemaal niet zeldzaam is <3

om welke reden zou ik dat doen :confused:??
niemand van mijn stam ligt nog in je buurt
wat heeeeel logisch is ;)
al die spelers zitten in SR nu :D

enkel ik ben achtergebleven met enkelen :)
dus kspaar men cleartjes wel voor andere doelen dichter bij huis :)
 

DeletedUser30681

Guest
om welke reden zou ik dat doen :confused:??
niemand van mijn stam ligt nog in je buurt
wat heeeeel logisch is ;)
al die spelers zitten in SR nu :D

enkel ik ben achtergebleven met enkelen :)
dus kspaar men cleartjes wel voor andere doelen dichter bij huis :)

Wil jij dan voor mij een aanvraag bij SR doen?
Wil hen ook wel eens in actie zien, en dan kan ik het je alsnog laten zien.
 

DeletedUser30681

Guest
Erg jammer dit, ik hoopte op wat actie op W13.
Dat is écht ver te zoeken hier, zeker nu er wat 'ervaren' spelers gestopt zijn en ik dus niet de kans krijg tegenover zulke spelers te staan. Dat is juist datgene waarop ik hoopte.
W13 is nog nooit leuk geweest, en ik speel er nu zo'n anderhalf jaar. Soms verbaasd het me echt dat ik er nog speel, er valt niks te zoeken behalve gezellige mensen ( Kijkt naar mijn lieftallige stam & ex-stam, ja hele leuke mensen ). Heb hier leuke contacten gemaakt, maar dat was niet het enige waarvoor ik op deze wereld startte.
Nadat ik op wereld 2 stopte was ik toch al gauw toe aan toch een andere wereld, die niet al te langzaam was en waar misschien wel een uitdaging kon liggen.
=3 ( toendertijd 'Lock' ) werd in dit geval die uitdaging, vechten tegen een mooie stam is wat ik wil. Maar uiteindelijk werden de verlangens naar het hebben van een leuke/actieve stam te groot en heb ik 2 erg goede TWvrienden 'in de steek gelaten'. Helaas dacht ik er niet over na dat mijn grootste uitdaging hier lag, =3.
Nu moet ik het met SR, Again of andere 'restjes' in mijn regio doen. Dat is totaal niet waar ik op zit te wachten, ik wil actie, en het moeilijk krijgen op m'n acc.

Dus bij deze; SR, plan alstublieft een mass op mij. Ik zorg dat ik geen enkele informatie win van een spion betreft die mass of wat dan ook, ik zal ook zeker niet mijn fronten voorbereiden dmv stacken. Als jullie die mass maar komen doen.
Voor jullie de kans om te bewijzen dat jullie een wel degelijk goede (aanvals-)samenwerking 'bezitten', en tegelijk plezier voor mij.
Wie weet word het voor mij het einde, wie weet word het een mooie overwinning voor mij/=3, als het nu maar een keer leuk word.
Want wat ik ook doe, ik krijg maar geen mass op me :(

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Erg jammer dit, ik hoopte op wat actie op W13.
Dat is écht ver te zoeken hier, zeker nu er wat 'ervaren' spelers gestopt zijn en ik dus niet de kans krijg tegenover zulke spelers te staan. Dat is juist datgene waarop ik hoopte.
W13 is nog nooit leuk geweest, en ik speel er nu zo'n anderhalf jaar. Soms verbaasd het me echt dat ik er nog speel, er valt niks te zoeken behalve gezellige mensen ( Kijkt naar mijn lieftallige stam & ex-stam, ja hele leuke mensen ). Heb hier leuke contacten gemaakt, maar dat was niet het enige waarvoor ik op deze wereld startte.
Nadat ik op wereld 2 stopte was ik toch al gauw toe aan toch een andere wereld, die niet al te langzaam was en waar misschien wel een uitdaging kon liggen.
=3 ( toendertijd 'Lock' ) werd in dit geval die uitdaging, vechten tegen een mooie stam is wat ik wil. Maar uiteindelijk werden de verlangens naar het hebben van een leuke/actieve stam te groot en heb ik 2 erg goede TWvrienden 'in de steek gelaten'. Helaas dacht ik er niet over na dat mijn grootste uitdaging hier lag, =3.
Nu moet ik het met SR, Again of andere 'restjes' in mijn regio doen. Dat is totaal niet waar ik op zit te wachten, ik wil actie, en het moeilijk krijgen op m'n acc.

Dus bij deze; SR, plan alstublieft een mass op mij. Ik zorg dat ik geen enkele informatie win van een spion betreft die mass of wat dan ook, ik zal ook zeker niet mijn fronten voorbereiden dmv stacken. Als jullie die mass maar komen doen.
Voor jullie de kans om te bewijzen dat jullie een wel degelijk goede (aanvals-)samenwerking hebben, en tegelijk plezier voor mij.
Wie weet word het voor mij het einde, wie weet word het een mooie overwinning voor mij/=3, als het nu maar een keer leuk word.
Want wat ik ook doe, ik krijg maar geen mass op me :(

Alvast bedankt.

Lol :D
heb ook zo'n periode gekend ;)
deed niet anders dan internen om aan een leuk front te geraken
eens er geraakt beslissen er enkelen om naar die vijand over te stappen
ach ja

klein foutje in je tekst: kheb de stamnaam weer eens verandert :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ja sorry :D
btw het waren iets meer dan 300 boog met 25 speer,1 ram,1 katta,6 ZC en dat tegen 100 BB en 1 edel met muur 4
heb je nu genoeg info :p
komt erop neer dat de edel dood was en het dorp nog steeds van ons is ;)

Hoezo mixdorp? :D


Knul, doe jij nu eens niet zo stoer.. Jij bent al helemaal een angsthaas, en ik kan het weten. :) Remember the black jak story. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lees even die zin nog eens als je wil ;)

er staat "TEGEN 100 BB en 1 edelman"
 
Bovenaan