Top/Flop stammen

Deleted User - 487957162

Guest
Fix en Story zijn trouwens tot een compromis gekomen met betrekking tot de CF’s. Nog even om te benadrukken dat fair play bij beide stam wel hoog in het vaandel staan.
 
Reactiescore
1.380
Fix en Story zijn trouwens tot een compromis gekomen met betrekking tot de CF’s. Nog even om te benadrukken dat fair play bij beide stam wel hoog in het vaandel staan.

zei ik je in pm toch ook al.
Leiding is fair daar maar moet wel de tijd krijgen ;)
 
Reactiescore
141
De f5 knop lijkt wel kapot
 

Deleted User - 487967552

Guest
Method is lekker bezig. Volgens mij is er een leuke uitverkoop bij f5 :rolleyes:

Ik ben zelf gestopt op deze wereld en ik heb ook niks tegen Illy natuurlijk, maar Method is zo hypocriet als het maar kan zijn. Rudy heeft zelfs een topic aangemaakt voor stamhoppers die naar de 'vijand' gaan :oops:

Maar ik wens Illy verder het beste hoor. Ik hoop dat ze het verder goed gaan doen (uiteraard in een andere stam dan Method dan)
 
Reactiescore
571
Ik ben zelf gestopt op deze wereld en ik heb ook niks tegen Illy natuurlijk, maar Method is zo hypocriet als het maar kan zijn. Rudy heeft zelfs een topic aangemaakt voor stamhoppers die naar de 'vijand' gaan :oops:

Maar ik wens Illy verder het beste hoor. Ik hoop dat ze het verder goed gaan doen (uiteraard in een andere stam dan Method dan)

Gaan ze nog een keer hoppen dan? :eek: Ben benieuwd welke accounts er nog meer op de wachtlijst staan om te joinen.
 
Reactiescore
290
Iets met de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
Benieuwd wat hun uitleg hierover is al zijn ze precies ineens verdwenen van het AF
 
Reactiescore
1.380
Iets met de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
Benieuwd wat hun uitleg hierover is al zijn ze precies ineens verdwenen van het AF

precies ben wel benieuwd wat @Coruscant hierop te vertellen heeft. Volgens mij was het nog 100% anti F5 en nu pakken ze zelf de spelers ervan.

Hoe serieus kan je die gast nog nemen na deze actie.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik heb eigenlijk wel respect voor coruscant. F5 is al de hele wereld bezig om hem kapot te krijgen. Nu pakt hij F5 hard en komen er mensen met hangende pootjes solliciteren bij hem.
 
Reactiescore
141
Ik heb eigenlijk wel respect voor coruscant. F5 is al de hele wereld bezig om hem kapot te krijgen. Nu pakt hij F5 hard en komen er mensen met hangende pootjes solliciteren bij hem.

Of corus zet de deur open want wil nog zon award op zn profiel
 

Deleted User - 487967552

Guest
Ik heb eigenlijk wel respect voor coruscant. F5 is al de hele wereld bezig om hem kapot te krijgen. Nu pakt hij F5 hard en komen er mensen met hangende pootjes solliciteren bij hem.
Hoe heeft F5 dan geprobeerd om coruscant 'kapot' te krijgen? Wij zijn immers niet de partij die met 5 stammen op 1 gingen. Hij pakt F5 hard aan? wat dorpen van EB gepakt, account dat al 30 dagen onder vv zat :redface: Veel meer heeft corus niet bereikt terwijl hij er al 3 maanden tegenaan geplakt zit. Dat mensen F5 verlaten heeft dan ook niks met die coruscant te maken hoor. Ik begrijp de mensen die F5 verlaten goed, als wij van Grutte niet een maand geleden al plannen hadden om te stoppen, waren wij natuurlijk ook uit F5 gegaan.
 
Bovenaan