Top/Flop stammen

Reactiescore
1.380
Hoe heeft F5 dan geprobeerd om coruscant 'kapot' te krijgen? Wij zijn immers niet de partij die met 5 stammen op 1 gingen. Hij pakt F5 hard aan? wat dorpen van EB gepakt, account dat al 30 dagen onder vv zat :redface: Veel meer heeft corus niet bereikt terwijl hij er al 3 maanden tegenaan geplakt zit. Dat mensen F5 verlaten heeft dan ook niks met die coruscant te maken hoor. Ik begrijp de mensen die F5 verlaten goed, als wij van Grutte niet een maand geleden al plannen hadden om te stoppen, waren wij natuurlijk ook uit F5 gegaan.

Waarom zou je F5 uitgaan dan?

Waarom deze overstap. Als je niet kan winnen dan moet je maar naar de tegenstander?

Beetje slap gedoe daar allemaal
 

Deleted User - 487967552

Guest
Waarom zou je F5 uitgaan dan?

Waarom deze overstap. Als je niet kan winnen dan moet je maar naar de tegenstander?

Beetje slap gedoe daar allemaal
Ik spreek niet over een overstap. Het heeft niks met de tegenstander te maken zoals al aangegeven. De stam zelf liep vanaf het begin al niet lekker intern (na de join van oud method) :)
 
Reactiescore
1.380
Dan was waren de leiders niet capabel genoeg.

Ken leiders die dit solo omgezet hebben in een winnende stam.

Dit is gewoon zwak en de makkelijkste weg zoeken. Bang dat je weggespeeld word waarschijnlijk. Zegt meer over de accounts wie method joinen overigens dan method zelf.

Neemt niet weg dat het gewoon een laffe r2w weer is.
 

Deleted User - 487967552

Guest
Dan was waren de leiders niet capabel genoeg.

Ken leiders die dit solo omgezet hebben in een winnende stam.

Dit is gewoon zwak en de makkelijkste weg zoeken. Bang dat je weggespeeld word waarschijnlijk. Zegt meer over de accounts wie method joinen overigens dan method zelf.

Neemt niet weg dat het gewoon een laffe r2w weer is.

Ben ik het met je eens hoor ^ Vind het opzich een trieste bedoeling dat Method ze rekruut, vooral de hypocrisie. Voor mijzelf maakt het niks uit, ik stop helemaal met TW. Maar ik hoop toch wel dat Planet of Fix deze wereld binnenhalen.
 
Reactiescore
743
Even tussendoor, heeft Fix wat nieuwe recruits in de RIM gedaan?
Geen idee waarop jij dit baseert, maar op dit moment zal onze stam uit 11 vaste accounts bestaan. Dit is in de toekomst ook de planning, tenzij we geforceerd worden anders te handelen (kuch method kuch).

Wij hebben al vanaf dag 1 gezegd geen massa stam te willen worden. Ik heb wel een gevoel dat je een kleine haat tegen F!x gekregen hebt. Weet niet waarom, maar het gevoel is er wel
 
Reactiescore
1.532
Geen idee waarop jij dit baseert, maar op dit moment zal onze stam uit 11 vaste accounts bestaan. Dit is in de toekomst ook de planning, tenzij we geforceerd worden anders te handelen (kuch method kuch).

Wij hebben al vanaf dag 1 gezegd geen massa stam te willen worden. Ik heb wel een gevoel dat je een kleine haat tegen F!x gekregen hebt. Weet niet waarom, maar het gevoel is er wel
Het lijkt mij een vraag die hij stelt naar aanleiding van de dorpen die hij ziet liggen van Fix in de rim. Zijn vraag heeft niks te maken met een massastam en je sneer richting Method itt jouw aanname van ‘sneer’ van Gloeilampje, het is een vraag???
 
Reactiescore
571
Je zou bijna denken dat jullie ook met method werken :p Er is een grote r2w move bezig en jullie halen alle aandacht daarvan weg. Waar zijn @Coruscant en @RudyNiet nu dan? Verklaar even waarom je de wereld zo hard verziekt. Ben benieuwd naar jullie verklaring.
 
Reactiescore
1.380
ja precies de mensen met elke dag de grootste mond @RudyNiet @Coruscant gaan nu dat juist doen wat R2W is en zijn nu nergens meer te bekkenen.

Jammer dit dat ze dit niet ff uitleggen ow wacht dit valt niet uit te leggen.
 
Reactiescore
743
Het lijkt mij een vraag die hij stelt naar aanleiding van de dorpen die hij ziet liggen van Fix in de rim. Zijn vraag heeft niks te maken met een massastam en je sneer richting Method itt jouw aanname van ‘sneer’ van Gloeilampje, het is een vraag???
Als jullie goed kijken naar de edelgeschiedenis, zie je dat jullie expres achter Lion geedeld hebben zodat het een CF lijkt. Verder zal ik hierop terug komen in pm ingame aangezien hier dus geen sprake is van vuil spel. Ik heb mijn tijd genomen met research en jullie zullen spoedig van mij horen.

Wat kunnen jullie goed janken en in het kontje van Method kruipen wel! Lekker bezig!!
 
Reactiescore
1.532
Als jullie goed kijken naar de edelgeschiedenis, zie je dat jullie expres achter Lion geedeld hebben zodat het een CF lijkt. Verder zal ik hierop terug komen in pm ingame aangezien hier dus geen sprake is van vuil spel. Ik heb mijn tijd genomen met research en jullie zullen spoedig van mij horen.

Wat kunnen jullie goed janken en in het kontje van Method kruipen wel! Lekker bezig!!
Dat doet er niet toe. Er zijn afspraken gemaakt dat die dorpen voor ons bestemd waren, als ver voordat Jah Lion daar die dorpen pakte. Bovendien gaat de vraag van Gloeilampje niet direct over het clusterfucken maar over de rimjump die weer ontweken wordt.

Wat de laatste zin betreft, die is niet voor mij bedoelt neem ik aan?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik snap de connectie met Method niet. Aanvullend op Speeder; Het gaat mij er ook om dat FIX constant kleine rimspelertjes in en uit de stam blijft gooien. Ze kunnen het zelf niet winnen, dus vragen sommige spelers ieder account in de omgeving om bij aanvallen melding te doen. Kunnen ze lekker op laag moraal deffen ;)
 
Reactiescore
1.532
Geen idee waarop jij dit baseert, maar op dit moment zal onze stam uit 11 vaste accounts bestaan. Dit is in de toekomst ook de planning, tenzij we geforceerd worden anders te handelen (kuch method kuch).

Wij hebben al vanaf dag 1 gezegd geen massa stam te willen worden. Ik heb wel een gevoel dat je een kleine haat tegen F!x gekregen hebt. Weet niet waarom, maar het gevoel is er wel
Ben overigens wel benieuwd waar het 12e account gaat blijven dan?
 
Reactiescore
571
Kijk eens verder dan je neus lang is aub. Method haalt er ff 3-4mil punten aan recruit erbij en jullie willen het hebben over een rimjump xD. Je blijft alle focus van method weghalen.

Laten we een hele discussie voeren over 11 of 12 leden. Meanwhile moet Method plaats maken want 20 leden is het maximale....
 
Reactiescore
25
Dat doet er niet toe. Er zijn afspraken gemaakt dat die dorpen voor ons bestemd waren, als ver voordat Jah Lion daar die dorpen pakte. Bovendien gaat de vraag van Gloeilampje niet direct over het clusterfucken maar over de rimjump die weer ontweken wordt.

Wat de laatste zin betreft, die is niet voor mij bedoelt neem ik aan?

Hoe kon Lion weten dat die dorpen van jullie waren? Hij lijkt simpelweg een jump te willen maken naar een gebied achter jullie cluster. Als jullie vervolgens die dorpen pakken lijkt het inderdaad vrij veel op cf’s plaatsen. Wat niet in eerste instantie de bedoeling geweest zal zijn.
 
Reactiescore
743
Dat doet er niet toe. Er zijn afspraken gemaakt dat die dorpen voor ons bestemd waren, als ver voordat Jah Lion daar die dorpen pakte. Bovendien gaat de vraag van Gloeilampje niet direct over het clusterfucken maar over de rimjump die weer ontweken wordt.

Wat de laatste zin betreft, die is niet voor mij bedoelt neem ik aan?
Ik snap de connectie met Method niet. Aanvullend op Speeder; Het gaat mij er ook om dat FIX constant kleine rimspelertjes in en uit de stam blijft gooien. Ze kunnen het zelf niet winnen, dus vragen sommige spelers ieder account in de omgeving om bij aanvallen melding te doen. Kunnen ze lekker op laag moraal deffen ;)
Goed. Ik ga hier 1 keer duidelijk in zijn.

Jah Lion is een tijd terug gekickt geweest uit de stam omwille van 1 individu op het account. Ondertussen is de oorspronkelijke lijn van Lion beloofd aan een andere speler die in zijn plaats gejoined is. Jah Lion heeft in de tussentijd zichzelf bewezen en hebben hem nog een kans gegeven. We hebben hem hiervoor een rimlijn beloofd. Om daar te komen, heb je natuurlijk een paar dorpen in de rim nodig.

Goed u geeft aan dat die dorpen aan jullie "beloofd" waren voor Jah Lion daar lag. Dat vind ik gewoon een zwak argument. Zo kan ik bijvoorbeeld zeggen dat Wow who mij clusterfucked want een speler daar heeft zijn dorp aan mij beloofd.. Zo werkt dat helaas niet.
Lion lag er eerst en er is dus geen (bewuste) clusterfuck.

Over de rim spelertjes in de stam gooien en er weer uit. Sinds wanneer mag een moraalheer zijn MB's niet helpen? Het feit dat buiten de stam ossen niet kan, helpt de zaak niet. Al is het geen geheim wie voor F!x werkt als MB.

Dit is het laatste wat ik erover kwijt acht en zal hierover in-game ook met het nodige bericht komen zodra ik hiervoor tijd vind.
 
Reactiescore
1.532
Goed. Ik ga hier 1 keer duidelijk in zijn.

Jah Lion is een tijd terug gekickt geweest uit de stam omwille van 1 individu op het account. Ondertussen is de oorspronkelijke lijn van Lion beloofd aan een andere speler die in zijn plaats gejoined is. Jah Lion heeft in de tussentijd zichzelf bewezen en hebben hem nog een kans gegeven. We hebben hem hiervoor een rimlijn beloofd. Om daar te komen, heb je natuurlijk een paar dorpen in de rim nodig.

Goed u geeft aan dat die dorpen aan jullie "beloofd" waren voor Jah Lion daar lag. Dat vind ik gewoon een zwak argument. Zo kan ik bijvoorbeeld zeggen dat Wow who mij clusterfucked want een speler daar heeft zijn dorp aan mij beloofd.. Zo werkt dat helaas niet.
Lion lag er eerst en er is dus geen (bewuste) clusterfuck.

Over de rim spelertjes in de stam gooien en er weer uit. Sinds wanneer mag een moraalheer zijn MB's niet helpen? Het feit dat buiten de stam ossen niet kan, helpt de zaak niet. Al is het geen geheim wie voor F!x werkt als MB.

Dit is het laatste wat ik erover kwijt acht en zal hierover in-game ook met het nodige bericht komen zodra ik hiervoor tijd vind.
De dorpen waren van een mb'er van een lid van jullie en dat lid van jullie heeft de dorpen aan ons beloofd.
 
Bovenaan