Top/Flop stammen

Deleted User - 487959329

Guest
Er werd vanuit jullie leiding gecommuniceerd dat jullie als account compleet dwars lagen en de CF absoluut niet af wilden staan, dat strookt absoluut niet met wat jij hier nu verkondigt. Er moesten eerst acties ondernomen worden door Planet alvorens die CF zou worden afgestaan.

Als ik zeg dat die terug kon van mij uit, dan kon die ook terug. Ik ga verder geen discussie meer voeren over een wereld die 0,0 boeit en verziekt is langs beide kanten. Laat het rusten, en geniet van het einde van een kut wereld. Ben altijd aanspreekbaar via Discord. @Chameleon

Klopt, allemaal om dood te lopen. Verklaard al die edels en nacht timen.

Scout ons is binnen paar daagjes ;) hebben we dezelfde account indeling als jij :D
 

Deleted User - 487957162

Guest
Lijkt me sterk. Ik ben al maanden niet meer full deff.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.754

Deleted User - 487957162

Guest
Ontken ik ook niet. Alleen Zireael stond er zo slecht voor. Dat er even geen andere oplossing was.
 
Reactiescore
201
jij wel een leuke tijd gehad op dom per? wat heb jij eigenlijk gedaan op internen na? precies ja....

Beetje hypocriet om dit te zeggen natuurlijk aangezien je eigen account uit meer dan 50% intern bestaat :redface:
164 dorpen overduidelijk geïnternd, van de 294 dorpjes op je hoogtepunt

Zoveel dorpen hebben wij zelfs nog niet eens geïnternd

Pfoe Filip wat voor een dikke kutnoob ben je wel niet

Groetjes

eentje die niet ezpz de handdoek in de ring gooit

nooit geweten dat een 3de rangs moraalbrekertje zoon grote mond kon hebben

MB nog wel?
op de twee werelden die ik serieus heb gespeeld kom jij nog niet tot aan mijn knieën van wat ik gepresteerd heb ;)

Zou die weten wat snipen is???
@PTXgamer

zeer zeker weet ik dat. ik heb vandaag planet geholpen bij het snipen van de clears van f!x op mijn stamvriendjes
6cd423cd2185910bdf88d46a6e198715.png
 
Reactiescore
2.477
Beetje hypocriet om dit te zeggen natuurlijk aangezien je eigen account uit meer dan 50% intern bestaat :redface:
164 dorpen overduidelijk geïnternd, van de 294 dorpjes op je hoogtepunt

Zoveel dorpen hebben wij zelfs nog niet eens geïnternd



eentje die niet ezpz de handdoek in de ring gooit



MB nog wel?
op de twee werelden die ik serieus heb gespeeld kom jij nog niet tot aan mijn knieën van wat ik gepresteerd heb ;)



zeer zeker weet ik dat. ik heb vandaag planet geholpen bij het snipen van de clears van f!x op mijn stamvriendjes
6cd423cd2185910bdf88d46a6e198715.png
Hahahahahaha je wordt grappiger met de dag?

Jelle heeft gewoon al 2-3 massa's gedeffed met 1-2 dorpverlies van 300 edels oid terwijl hij 80% off speelt en nagenoeg zonder stamdeff op wat snipes van buren na. Geen idee hoe hij, maar het is wél iets presteren tov jou.

Ben benieuwd op welke W jij serieus hebt gespeeld. Als je w69 bedoeld zit iedereen ervan je gewoon uit te lachen wat voor een mafklapper je wel niet was en nagenoeg niks hebt gedaan?

zeer zeker weet ik dat. ik heb vandaag planet geholpen bij het snipen van de clears van f!x op mijn stamvriendjes
6cd423cd2185910bdf88d46a6e198715.png
Je moet edels snipen, geen clears. Noob
 
Reactiescore
743
Hahahahahaha je wordt grappiger met de dag?

Ben benieuwd op welke W jij serieus hebt gespeeld. Als je w69 bedoeld zit iedereen ervan je gewoon uit te lachen wat voor een mafklapper je wel niet was en nagenoeg niks hebt gedaan?


Je moet edels snipen, geen clears. Noob
Nooit gedacht het openbaar eens te zijn met jou. W69 is Filip bij elke inc gaan runnen. Hij kwam weer piepen zodra de wereld afgelopen was om te kunnen zeggen "Ik hoorde er bij" en alle acties die team Jah Lion deed kwa deffen etc (Sander en Andy, wat een top kerels) als zijn eigen te claimen. Helaas voor zijn gigantische ego weten wij goed genoeg hoe het werkelijk ging.
Daarnaast heeft Filipje hier de naam Jah Lion zwaar door het slijk gehaald waardoor bovengenoemde namen zich volledig van het acc distantiëren door Filipje. Zegt imo genoeg.
 
Reactiescore
261
Nooit gedacht het openbaar eens te zijn met jou. W69 is Filip bij elke inc gaan runnen. Hij kwam weer piepen zodra de wereld afgelopen was om te kunnen zeggen "Ik hoorde er bij" en alle acties die team Jah Lion deed kwa deffen etc (Sander en Andy, wat een top kerels) als zijn eigen te claimen. Helaas voor zijn gigantische ego weten wij goed genoeg hoe het werkelijk ging.
Daarnaast heeft Filipje hier de naam Jah Lion zwaar door het slijk gehaald waardoor bovengenoemde namen zich volledig van het acc distantiëren door Filipje. Zegt imo genoeg.

Vergeet Tonny niet! :)
 
Reactiescore
201
Jullie praten steeds over w69 alsof ik die wereld gespeeld heb, ik was aanwezig op het account en keek naar het scherm... veel meer heb ik daar niet gedaan.
Overigens is dit bijna evenveel doen als wat de gemiddelde co speler op een account doet. dus kap maar met jullie bullshitverhaaltjes

W64 daarentegen was ik er gewoon wel meerendeel van de wereld meegedaan. Ik ben gestart op het account op 700k, vervolgens mezelf flink ingezet voor modus wat tot een win leidde, die in tegenstelling tot w69 en w74 niet behaald wordt door uni rushen maar flink offen en deffen.

laat nu net w69 en 74 een rushwereld zijn waar werkelijk geen skills voor nodig zijn om die te winnen.

Jah lion naam bezoedelen... who cares over een accountnaam man, tegenwoordig wisselen accounts de dag van vandaag evenveel van spelers als dat fix van leiding heeft gewisseld deze wereld.
Verder klinkt de naam jamiestabs of turtlerusher ook niet zo netjes.
Deze naam heb je deze wereld ook weer flink waargemaakt hoor.


Dat abuser een massa afslaat die door mark gepland wordt mag ook geen verrassing zijn daar mark nog niet in staat is om zijn eigen account in het gareel te houden.
 
Reactiescore
743
Jah Lion krijg jij soms Premium punten voor elke sneer die je naar F!x levert of ben je gewoon een troll ? Telkens als ik zie dat je een post gaat plaatsen zit je telkens maar weer te janken op ze. Lijkt wel een obsessie man. Zoek hulp of een leven.
Nah, hijs boos dat ik hem met goede rede gekickt heb. Kon zn egotje niet hebben :p Nu probeert hij alles wat er fout loopt vanuit fix op mij te steken :') lachwekkend, alsof ik de beslissing gemaakt heb om te rushen, ongeoorloofde log te maken, cf via ander acc te plegen etc. Je noemt me "Jamiestabs", goed, noem dan maar eens een stab die ik gepleegd heb gedurende mijn gehele tw carrière :) ben benieuwd!! En Turtlerusher? Tid daarom dat onze uni 10 min later aanstond dan die van jullie. Ik zal lekker in een potje CoD Zombies en kreeg telefoon dat ik hem aan moest zetten omdat Planet hem ook aanhad staan xD Heb het gwn gedaan en erna me wat verdiept in de situatie. Maar ach, je obsessie met mij vlijdt me wel <3
 
Reactiescore
2.477
Als je denkt dat W69 een lage kwaliteitswereld was waar niet goed werd geoffed/deffed, snap je het spel gewoon niet zo goed
 
Reactiescore
2.064
Maak je zelf niet belachelijk door 1 van de beste werelden van de afgelopen tijd, een slechte/makkelijk wereld te noemen. Geen skills nodig om te winnen... kom op zeg
 
Reactiescore
736
Wat een haantjes gedrag hier. Allemaal onzekere keyboard warriors. Grote bek van hier tot tokyo, lekker met 4 op de man spelen.

Kan zeggen over Filip wat je wilt, maar in Planet is hij op alle mogelijke fronten een meerwaarde, meerwaarde op het account Dom. Tot jullie hem eens weggespeeld hebben, hou dan die onzin maar voor je, bij 90% zie ik het niet gebeuren.
 
Bovenaan