Top/Flop stammen

Reactiescore
201
F!x FLOP!

mij kicken omdat ik het niet eens was met edellijnen en ocharme een paar dorpjes over een lijn heb geëdeld
Sinds ik daar weg ben alleen maar bergaf gegaan met die stam.

Ik verheerlijk mij vaak door op de kaart te zoeken naar mijn oude dorpjes, en dan vervolgens te zien dat Chaos die bezit en eigenlijk een hele wereld niets anders heeft gedaan/klaargespeeld dan internen, internen, internen
AATP die ook geen stap verder is gekomen (wat ik dan weer wel betreur voor hen)

Het verbaasd me niets dat ze in f!x de handdoek in de ring gooien en de motivatie er eigenlijk nooit was om een deftige endgame te spelen, de core ligt daar al vanaf de start vast, de rim wordt helemaal geïnternd,

Ik heb Speeder/finis/TDM gewaarschuwd toen ze wilden vertrekken naar f!x, dat ze door het leaven van ad. naar f!x destijds niet het gehoopte speelplezier zouden krijgen.
Waren wij in Ad. gebleven, dan had Ad. de endgame gespeeld... heel misschien zelfs tegen Methode (al lijkt me dat laatste wel erg onwaarschijnlijk)


F!x, een stel hysterisch ongestelde wijven (minus Farina) die deze wereld enkel zijn gestart om de easy win binnen te halen. zonder strijden,
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
76
Bed tijd.. je bent niet cool, je bent een lieve leeuw.. ik weet ook wanneer het tijd is om mensen melk te geven, gun jij mensen dan rust met je gebrul?
 
Reactiescore
742
F!x FLOP!

mij kicken omdat ik het niet eens was met edellijnen en ocharme een paar dorpjes over een lijn heb geëdeld
Sinds ik daar weg ben alleen maar bergaf gegaan met die stam.

Ik verheerlijk mij vaak door op de kaart te zoeken naar mijn oude dorpjes, en dan vervolgens te zien dat Chaos die bezit en eigenlijk een hele wereld niets anders heeft gedaan/klaargespeeld dan internen, internen, internen
AATP die ook geen stap verder is gekomen (wat ik dan weer wel betreur voor hen)

Het verbaasd me niets dat ze in f!x de handdoek in de ring gooien en de motivatie er eigenlijk nooit was om een deftige endgame te spelen, de core ligt daar al vanaf de start vast, de rim wordt helemaal geïnternd,

Ik heb Speeder/finis/TDM gewaarschuwd toen ze wilden vertrekken naar f!x, dat ze door het leaven van ad. naar f!x destijds niet het gehoopte speelplezier zouden krijgen.
Waren wij in Ad. gebleven, dan had Ad. de endgame gespeeld... heel misschien zelfs tegen Methode (al lijkt me dat laatste wel erg onwaarschijnlijk)


F!x, een stel hysterisch ongestelde wijven (minus Farina) die deze wereld enkel zijn gestart om de easy win binnen te halen. zonder strijden,

jij wel een leuke tijd gehad op dom per? wat heb jij eigenlijk gedaan op internen na? precies ja....
 
Reactiescore
201
jij wel een leuke tijd gehad op dom per? wat heb jij eigenlijk gedaan op internen na? precies ja....
Hahahahaha show me

ik ben 10 miljoen keer beter in dit spelletje dan dat jij dat ooit zal zijn hoor.

je gaat al rennen op moment dat ik nog maar aan het raam kom piepen
 
Reactiescore
1.918
Pfoe Filip wat voor een dikke kutnoob ben je wel niet

Groetjes
 
Reactiescore
1.918
Zou die weten wat snipen is???
@PTXgamer
 

Deleted User - 487959329

Guest
F!x FLOP!

mij kicken omdat ik het niet eens was met edellijnen en ocharme een paar dorpjes over een lijn heb geëdeld
Sinds ik daar weg ben alleen maar bergaf gegaan met die stam.

Ik verheerlijk mij vaak door op de kaart te zoeken naar mijn oude dorpjes, en dan vervolgens te zien dat Chaos die bezit en eigenlijk een hele wereld niets anders heeft gedaan/klaargespeeld dan internen, internen, internen
AATP die ook geen stap verder is gekomen (wat ik dan weer wel betreur voor hen)

Het verbaasd me niets dat ze in f!x de handdoek in de ring gooien en de motivatie er eigenlijk nooit was om een deftige endgame te spelen, de core ligt daar al vanaf de start vast, de rim wordt helemaal geïnternd,

Ik heb Speeder/finis/TDM gewaarschuwd toen ze wilden vertrekken naar f!x, dat ze door het leaven van ad. naar f!x destijds niet het gehoopte speelplezier zouden krijgen.
Waren wij in Ad. gebleven, dan had Ad. de endgame gespeeld... heel misschien zelfs tegen Methode (al lijkt me dat laatste wel erg onwaarschijnlijk)


F!x, een stel hysterisch ongestelde wijven (minus Farina) die deze wereld enkel zijn gestart om de easy win binnen te halen. zonder strijden,

Dat we vastliggen is inderdaad geen leugen, maar zo ligt de gehele core van fix & planet al een gehele tijd vast. Overal staan mooie stackjes en offensief wordt er niks ondernomen. Buiten 1 blitz van rhino & wow is er vanuit planet zijnde ook niet zo heel veel gebeurd richting ons of buren ;). Dus ga aub niet het moraalriddertje spelen. Gebeurd geen flikker langs beide kanten.
 
Reactiescore
270
Dat we vastliggen is inderdaad geen leugen, maar zo ligt de gehele core van fix & planet al een gehele tijd vast. Overal staan mooie stackjes en offensief wordt er niks ondernomen. Buiten 1 blitz van rhino & wow is er vanuit planet zijnde ook niet zo heel veel gebeurd richting ons of buren ;). Dus ga aub niet het moraalriddertje spelen. Gebeurd geen flikker langs beide kanten.

Jij doet niet veel meer dan illegae cfs leggen idd. Verder let je niet echt op blijkbaar. Laatste 2 grootschalige aanvallen op TNR -21?
 

Deleted User - 487959329

Guest
Jij doet niet veel meer dan illegae cfs leggen idd. Verder let je niet echt op blijkbaar. Laatste 2 grootschalige aanvallen op TNR -21?
Dorp ging en mocht gewoon terug, echter niet ons probleem als er pas na 5 dagen met ons gesproken wordt.
Hebben duidelijk meegegeven dat dorp terug kon no problem, echter tot op de dag van vandaag geen edels opgekomen.
Boeit niet dat die stack er stond, ging gewoon weg.
Is echt zo'n vieze cf he, 15 linies diep in een cluster, doelbewust om te edelspammen...
Maak het dorp dan gewoon machteloos geen aanvallen uit, simpel.
Zijn veel ergere dingen gebeurd dan dat dorp tbf. Maar als jij er zoveel over wil janken mij goed haha :D
Ga nog wat verder edelen van een banned account, neem je ook is wat dorpen xx

Beide een leiding, waar individuen dingen beslissen zonder te overleggen. Waar telkens geroepen wordt langs beide kanten.

En dat we niet echt opletten, sprak over de west kant van de wereld, dat letterlijk stil ligt.
 
Reactiescore
271
Dorp ging en mocht gewoon terug, echter niet ons probleem als er pas na 5 dagen met ons gesproken wordt.
Hebben duidelijk meegegeven dat dorp terug kon no problem, echter tot op de dag van vandaag geen edels opgekomen.
Boeit niet dat die stack er stond, ging gewoon weg.
Is echt zo'n vieze cf he, 15 linies diep in een cluster, doelbewust om te edelspammen...
Maak het dorp dan gewoon machteloos geen aanvallen uit, simpel.
Zijn veel ergere dingen gebeurd dan dat dorp tbf. Maar als jij er zoveel over wil janken mij goed haha :D
Ga nog wat verder edelen van een banned account, neem je ook is wat dorpen xx

Beide een leiding, waar individuen dingen beslissen zonder te overleggen. Waar telkens geroepen wordt langs beide kanten.

En dat we niet echt opletten, sprak over de west kant van de wereld, dat letterlijk stil ligt.
Het gaat er niet om welke cf over word gevraagt en gedaan het probleem is dat er nonstop illigale cfs worden gelegt uberhaubt al.

Als je weet dat het een illigale cf is waarom neem je hem dan??
Dat punt heb ik bij jullie nooit begrepen
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dorp ging en mocht gewoon terug, echter niet ons probleem als er pas na 5 dagen met ons gesproken wordt.
Er werd vanaf 01/12 verkondigd dat de spelers die de CF hadden gelegd niet bereid waren om mee te werken aan het teruggeven hiervan, dit is 2 dagen na het leggen van die CF.
 
Reactiescore
270
Dorp ging en mocht gewoon terug, echter niet ons probleem als er pas na 5 dagen met ons gesproken wordt.
Hebben duidelijk meegegeven dat dorp terug kon no problem, echter tot op de dag van vandaag geen edels opgekomen.
Boeit niet dat die stack er stond, ging gewoon weg.

Bericht van Fred hierboven zegt genoeg.


Is echt zo'n vieze cf he, 15 linies diep in een cluster, doelbewust om te edelspammen...
Maak het dorp dan gewoon machteloos geen aanvallen uit, simpel.
Zijn veel ergere dingen gebeurd dan dat dorp tbf. Maar als jij er zoveel over wil janken mij goed haha :D

Dit is wel typerend weer. Altijd alles maar goedpraten. Een illegale cf = een illegale cf.

Ga nog wat verder edelen van een banned account, neem je ook is wat dorpen xx

Makkelijk scoren? ik stond al + 15 voor de ban


En dat we niet echt opletten, sprak over de west kant van de wereld, dat letterlijk stil ligt.

" Dat we vastliggen is inderdaad geen leugen, maar zo ligt de gehele core van fix & planet al een gehele tijd vast ."

Je hebt het hier toch duidelijk over de core. Scherp blijven!
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hoe loopt de huidige massa van fix? Loopt TWstats achter of nog geen dorpjes met 1200 clears?
 

Deleted User - 487959329

Guest
Succes nog met het vervangen van je lamp, want gloeien doet die niet.
Succes op verdere werelden allen, kusjes xx
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

Deleted User - 487957162

Guest
Die Chaos. Liep gister 10 clears dood op een stack vaan 400k en vandaag weer. Geweldige vent.
 

Deleted User - 487959329

Guest
@Chameleon

Ikzelf heb van in het begin gezegd, als er gezeik over het dorp zou komen dat die gewoon terug kan.
Laatste tijd was ik ook niet meer de actiefste, maar dorp kon dus inderdaad gewoon leeg. Verder heb ik alleen weet dat er scouts zijn gekomen en geen edels. Als wij zeggen dat dorp gewoon weg kan kan die weg, had gehoord dat er gezeik was omtrent die stack die er stond. Maar 100% werd die teruggetrokken hadden er edels gelopen.

Die Chaos. Liep gister 10 clears dood op een stack vaan 400k en vandaag weer. Geweldige vent.

Bij jou zijn we zeker dat ze doodlopen, als we ergens anders heenlopen gaan mensen dodgen etc. Hoe sneller ze doodlopen hoe sneller die def gemaakt kan worden :D
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
@Chameleon
Ikzelf heb van in het begin gezegd, als er gezeik over het dorp zou komen dat die gewoon terug kan.
Laatste tijd was ik ook niet meer de actiefste, maar dorp kon dus inderdaad gewoon leeg. Verder heb ik alleen weet dat er scouts zijn gekomen en geen edels. Als wij zeggen dat dorp gewoon weg kan kan die weg, had gehoord dat er gezeik was omtrent die stack die er stond. Maar 100% werd die teruggetrokken hadden er edels gelopen.
Er werd vanuit jullie leiding gecommuniceerd dat jullie als account compleet dwars lagen en de CF absoluut niet af wilden staan, dat strookt absoluut niet met wat jij hier nu verkondigt. Er moesten eerst acties ondernomen worden door Planet alvorens die CF zou worden afgestaan.
 
Bovenaan