Top/flop stammen

Reactiescore
1.094
Epstein didn't kill himself
 
Reactiescore
1.918
We hebben inderdaad gekozen met enkele Veeg leden samenwerking aan te gaan in plaats van met heel veeg dat als doden stond op geschreven. Dit is nooit ontkend. Ik snap oprecht niet wat daar vreemd aan is. Niet elke situatie met die stam voldeed aan onze eisen, aldus dat eerdere aanbiedingen en gesprekken met Veeg werden afgewezen.

Er valt niks te bewijzen, De situatie is zoals die hier op het AF is neergezet. Dat jij iets anders gelooft, leef je ironische genoeg in je eigen bubbel. ;)


Niet lopen wenen wanneer Stay dan een samenwerking doet met leden van een andere 'ten doden' opgeschreven stam he
 
Reactiescore
978
Niet lopen wenen wanneer Stay dan een samenwerking doet met leden van een andere 'ten doden' opgeschreven stam he

Totaal buiten de context, elke situatie is anders. Als gezegd zijn we met Divine een stuk later begonnen op deze wereld in de rim, met daarbij een lager ledenaantal. Iets meer op diplomatiek hangen is voor ons een stuk noodzakelijker dan voor bijvoorbeeld Stay. Buiten dat, het enige waar ik vooral op reageerde waren gewoon foutieve aannames van meerdere posters. Die posters gingen er vervolgens erg kinderachtig mee om en vervolgens meer hun gelijk probeerde te halen met onjuiste feiten (verzinsels) dan terecht hun ongelijk toe te geven. ;)
 
Reactiescore
978
Ondertussen is Flash al overgestapt naar de andere stam waar jullie zogezegd "niet mee samenwerken"

@jentele zou je nog even de moeite willen nemen om de post te quoten waar dit is beweerd.
 
Reactiescore
999
Eigenlijk zou je jongetjes als jentele gewoon moeten negeren. In het begin van de wereld roepen ze dat iedereen aan het boosten is zonder enig bewijs, dan zagen ze dat iedereen internt maar dan doen ze het zelf ook, en nu beginnen ze dingen te quoten die nooit gezegd zijn. Het begint meer en meer te ruiken naar onzekerheid of aandacht tekort.
 
Reactiescore
1.918
Totaal buiten de context, elke situatie is anders. Als gezegd zijn we met Divine een stuk later begonnen op deze wereld in de rim, met daarbij een lager ledenaantal. Iets meer op diplomatiek hangen is voor ons een stuk noodzakelijker dan voor bijvoorbeeld Stay. Buiten dat, het enige waar ik vooral op reageerde waren gewoon foutieve aannames van meerdere posters. Die posters gingen er vervolgens erg kinderachtig mee om en vervolgens meer hun gelijk probeerde te halen met onjuiste feiten (verzinsels) dan terecht hun ongelijk toe te geven. ;)

Van mijn kant toe was het meer omdat enkele van je stamgenoten destijds bij het Archi gebeuren heel wat riepen dat nu hypocriet blijkt, ook al zou je maar samenwerken met enkel Flashback.

Hoe dan ook, veel succes nog
 

Deleted User - 487954235

Guest
Van mijn kant toe was het meer omdat enkele van je stamgenoten destijds bij het Archi gebeuren heel wat riepen dat nu hypocriet blijkt, ook al zou je maar samenwerken met enkel Flashback
Neuj.
 
Reactiescore
16
Mijn doel was alleen het ontrafelen van de verhoudingen binnen Panda Veeg en Divine, gezien het wel een biekse groep werd. In zo'n enorme omvang dat het naar mijn idee niet in verhouding stond of staat met de/een recruit van Schedel. Zeker gezien de eerdere argumenten van Panda over het recruiten van vijanden. The architect zat amper een dag of 10 in Veeg dus zo afhankelijk van het verlies van dat ene account leek mij veeg niet. En dat heeft schijnbaar die hele stam gesloopt.

Dat er niet specifiek met heel veeg werd samengewerkt door Divine kan maar Panda en Flashback (toen in Veeg) werden heel duidelijk gesteund door Divine.
Panda steunt op zijn beurt weer Veeg. Voor zover Flashback volpompen niet gelijk staat aan samenwerken met Veeg is dat een aparte constructie.
Dan komen er nog corona camelen vertellen dat ze op delete staan terwijl hun ODA en ODS stijgen, en dat Divine die dorpen niet internt. Maf als je al je defense wegstuurt naar een ex-stamgenoot maar oké voordeel van de twijfel, de ODD steeg ook.

Ik vind het nog steeds een zeer curieuze verhoudingsstructuur. Ook nu Divine hun clusters aan Giorni lijken te gaan leggen tussen en naast allemaal Veeg leden. Maar ik laat het verder, het heeft toch geen zin.
 
Laatst bewerkt:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Mijn doel was alleen het ontrafelen van de verhoudingen binnen Panda Veeg en Divine, gezien het wel een biekse groep werd. In zo'n enorme omvang dat het naar mijn idee niet in verhouding stond of staat met de/een recruit van Schedel. Zeker gezien de eerdere argumenten van Panda over het recruiten van vijanden. The architect zat amper een dag of 10 in Veeg dus zo afhankelijk van het verlies van dat ene account leek mij veeg niet. En dat heeft schijnbaar die hele stam gesloopt.

Dat er niet specifiek met heel veeg werd samengewerkt door Divine kan maar Panda en Flashback (toen in Veeg) werden heel duidelijk gesteund door Divine.
Panda steunt op zijn beurt weer Veeg. Voor zover Flashback volpompen niet gelijk staat aan samenwerken met Veeg is dat een aparte constructie.
Dan komen er nog corona camelen vertellen dat ze op delete staan terwijl hun ODA en ODS stijgen, en dat Divine die dorpen niet internt. Maf als je al je defense wegstuurt naar een ex-stamgenoot maar oké voordeel van de twijfel, de ODD steeg ook.

Ik vind het nog steeds een zeer curieuze verhoudingsstructuur. Ook nu Divine hun clusters aan Giorni lijken te gaan leggen tussen en naast allemaal Veeg leden. Maar ik laat het verder, het heeft toch geen zin.
Over het breken van Architect en de val van Veeg weet ik niet zoveel. Ik weet wel dat er in de stam een hoop moraal miste met het opstomen van Giorni oost, Panda en Divine west en het breken van Architect. Het is m.i. belachelijk om te zeggen dat Veeg kapot gerekruteerd is, omdat alles erop wijst dat dit niet het geval is. Daarnaast vind ik het argument 'architect zat amper een dag of 10 in Veeg' vrij belachelijk. In de tijd dat hij niet in Veeg zat is de deff van Veeg er gewoon blijven staan en werd er door Veeg & Architect een massa uitgevoerd op 3ddi3murfi3. Tevens was Archi de gehele tijd ervoor onderdeel van Veeg. Deze feiten maken het voor mij een loos argument.

Wij hebben nooit iets gezegd dat onwaar is. Wij hebben geen banden met de stam Veeg en hebben de dorpen die wij pakten van Coron4 Camel gewoon gebashed. Er stond hier op het AF dat zij op delete zijn gegaan, op basis daarvan zijn wij gaan scouten en hebben we dorpen leeggebashed die we daarna hebben geedeld. Als je rapporten wil zien, vraag gerust. Daarnaast hebben zowel wij als de spelers van Camel hier bevestigd er absoluut geen sprake is van een samenwerking tussen Camel en Divine, dus ik snap niet waarom je daar nou zo op blijft drammen.

Over samenwerkingen gesproken: Kun jij wat duidelijkheid geven over de stammen Terra en Bier in jullie rim? Wij horen namelijk ook geruchten dat deze stammen met jullie samenwerken terwijl deze stammen gezamenlijk het formaat van Divine hebben.
 
Reactiescore
16
Eerste post dat ik iets zeg over camel 'door blijft drammen' .....

Vond dat abuser het wel redelijk verwoordde gister dat er geen totale openheid gegeven hoeft te worden, maar dat er wel schone schijn wordt opgehouden.
Vanuit jullie kan ik het begrijpen vanuit Panda vind ik het hypocriet vanwege het gezeik op de recruit van Schedel. Kan daar inkomen dat het totaal verschillende situaties zijn, maar toen Schedel overstapte stond Panda nipt 4e, met een totaal andere en kleinere groep dan nu, zonder op dat moment oorlog met Stay. Panda heeft zich letterlijk binnen een week een weg omhoog gerecruit, van een tegenstander die ondanks "gebroken" (1 acc dat er 10 dagen in zat) individueel een stuk groter was dan Panda. Ik vind dan het argument dat Schedel wel R2W was en dit niet flinterdun.. in acht neming dat er nog 2 accounts overstappen en er een partij interns of 'free dorpen' worden gepakt, zoals Wow who en het resterende veeg acc. En ja voor corona camel dus geen bewijs maar ik begrijp de twijfels bij anderen.

Een account in Bier heeft gesolliciteerd, maar meer niet wat ik weet.
En ja met Terra is het wat contact geweest maar meer omdat sommige spelers de speler erop kennen. Denk dat actie op diehollander eerste was wat gezamelijk werd uitgevoerd, en dat was echt tussen 2 accounts onderling afgesproken volgens mij. Ze hebben geloof ik ook een nap met robinboris, met ons beetje vergelijkbaar gok ik.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Zit stay nou te klagen dat andere stammen buiten proportie rekruteren/samenwerken? Apart.
 
Reactiescore
93
Eigenlijk zou je jongetjes als jentele gewoon moeten negeren. In het begin van de wereld roepen ze dat iedereen aan het boosten is zonder enig bewijs, dan zagen ze dat iedereen internt maar dan doen ze het zelf ook, en nu beginnen ze dingen te quoten die nooit gezegd zijn. Het begint meer en meer te ruiken naar onzekerheid of aandacht tekort.
Gewoon doen zou ik zeggen, heb toch nooit iets serieus te zeggen ;)
 
Reactiescore
978
Reactiescore
169
Divine bashed is inderdaad wat overdreven, wij hebben de def namelijk naar ex veeg gestuurd. Werken voor de dorpen is overdreven. Het is alsof het bbs zijn.
 
Bovenaan