Top/flop stammen

Reactiescore
417
Volgens mij hebben wij de hele toestand rondom coron in detail weergegeven. Mits je die gemist hebt kun je drie dingen doen. Ofwel je laat het en stopt met onze naam in dezelfde zin als die van divine te zetten. Of je zou nog eenmaal kunnen vragen wat er gebeurd is. Of je leest even de laatste 2 dagen aan posts terug die zowel ik als tifm hebben gedaan (voor mij zullen dat er hooguit 2 zijn dus zoveel is het niet).
 
Reactiescore
1.164
Is deze wereld nog niet afgelopen?
 
Reactiescore
47
Deze wereld bekijken vanaf de classic (vooral het AF) is anders flink vermakelijk, hoop dat het nog even duurt voor het einde hahah

Gaat het buiten stabzaken/recruit to win en of accounts wel of niet op delete staan nog ergens anders over op dit forum haha? :p
 

Deleted User - 487954235

Guest
Deze wereld bekijken vanaf de classic (vooral het AF) is anders flink vermakelijk, hoop dat het nog even duurt voor het einde hahah

Gaat het buiten stabzaken/recruit to win en of accounts wel of niet op delete staan nog ergens anders over op dit forum haha? :p
stab/architect speelt daar ofniet?
 
Reactiescore
984
Deze wereld bekijken vanaf de classic (vooral het AF) is anders flink vermakelijk, hoop dat het nog even duurt voor het einde hahah

Gaat het buiten stabzaken/recruit to win en of accounts wel of niet op delete staan nog ergens anders over op dit forum haha? :p

het is inderdaad een opluchting om van heel die quarantaine zever verlost te zijn. wat een verschil met classic man, een verademing daar

stab/architect speelt daar ofniet?

beetje simpele comment die totaal geen verband heeft met zijn post
 
Reactiescore
254
Deo Volente - Divine.

aha
 
Reactiescore
254
Reactiescore
1.037
Schijnt op het vrije forum opgedoken te zijn
Das meestal hetzelfde als stoppen toch?
Creed! mocht ook niet toch :biggrin: ? Maar gebruik dan op z'n minst het goede plaatje zonder de copyright erop haha.
Maar daar zaten geen oud leden in! Denk ik
En ja geen idee waarom deze, denk dat Fred de goede niet kon vinden
 

Deleted User - 487828103

Guest
Voordat ik dit topic opende kon ik al raden wat er stond.
 
Reactiescore
14
Ik zet er expres een vraagteken achter om de discussie te openen! Was vergeten dat het gemiddeld IQ op tribalwars niet erg hoog ligt. Hoe kan ik de grootste flop zijn terwijl je niet eens weet waar ik speel?
 
Bovenaan