Top/Flop stammen

Reactiescore
382
Ben ik de enige die, mocht ik het spel niet lang gespeeld hebben, niet direct in de regels van TW zie staan wat er juist fout is aan die actie GbtL? Ik wil zeker niet ontkennen dat het een fout is, een straf is idd meer dan terecht en zal er (misschien) wel nog komen.

Maar als je de regel leest: "Het is niet toegestaan om accounts, delen van accounts of externe diensten die gerelateerd zijn aan accounts te kopen, verkopen of aan te bieden in ruil voor Premium Punten of andere voordelen. De enige uitzondering zijn gameplay-elementen of functies die direct deel uitmaken van het spel en die zijn ontworpen om te interageren met de economie in het spel."

Een clear vragen aan iemand in ruil voor PP lijkt mij hierbij dan toch niet op het aanbieden/kopen/verkopen van een account? Of lees ik verkeerd?
Het zijn externe diensten die gerelateerd zijn aan accounts die gekocht worden ;)
 

rayret

Speedkampioen '20 (Brons)
Reactiescore
14
Ik denk dat er wel een argument gemaakt kan worden pro de actie hier boven uiteengezet. In mijn beleving bestaat er wel een zekere parallel in de door TW goedgekeurde, en hier boven staande afgekeurde pp-gerelateerde activiteiten. In beide gevallen wordt er middels premium gebruik een voordeel gekocht. In hoeverre het tribalwars team hier meerwaarde aan ondervind lijkt de beslissende factor te zijn in het al dan niet goedkeuren van het gedrag - wat overigens begrijpelijk is vanuit een commercieel perspectief.
 

DeletedUser69389

Guest
Steffen was allereerst een forum mod en ik wed dat hij weinig wist van die acties. Naar mijn weten altijd iemand geweest met fair play hoog in t vaandel dus kan mij dat niet voorstellen.

Voor iemand die fair play hoog in het vaandel heeft staan bagatelliseert hij het wel enorm zoals Ezra al terecht aangaf.

Ben ik de enige die, mocht ik het spel niet lang gespeeld hebben, niet direct in de regels van TW zie staan wat er juist fout is aan die actie GbtL? Ik wil zeker niet ontkennen dat het een fout is, een straf is idd meer dan terecht en zal er (misschien) wel nog komen.

Maar als je de regel leest: "Het is niet toegestaan om accounts, delen van accounts of externe diensten die gerelateerd zijn aan accounts te kopen, verkopen of aan te bieden in ruil voor Premium Punten of andere voordelen. De enige uitzondering zijn gameplay-elementen of functies die direct deel uitmaken van het spel en die zijn ontworpen om te interageren met de economie in het spel."

Een clear vragen aan iemand in ruil voor PP lijkt mij hierbij dan toch niet op het aanbieden/kopen/verkopen van een account? Of lees ik verkeerd?
Dat valt onder externe diensten kopen en is dus banbaar. Beetje verder kijken dan je neus lang is in het vervolg aub.
 
Reactiescore
166
Ik denk dat je niet goed gekeken hebt, want de screenshots staan helemaal niet in relatie tot de tekst. Dus ik vraag me af van waaruit je de conclusie trekt dat de screenshots het doel rechtvaardigen of begrip moeten oproepen?
Dus met andere woorden zijn de screens die je poste in reactie op de aantijging niet van toegevoegde waarde tot de discussie? dus met andere worden nogmaals was losse flodders >.>

Post dan niks en hou die onzin bij je als het geen toegevoegde waarde heeft, komt nogal over als "ja maar kijk wat jij doet" zijn volgens mij geen kinderen meer van 12?
 

DeletedUser69389

Guest
Overigens is het argument van @Guided by the Light dat het in een opwelling gebeurde ook niet geheel terecht. Had je het nou 1x in een PM benoemd oke, maar dit heb je 2x gedaan. Dus dan is het niet meer in een opwelling en had je weldegelijk de intentie om hem te kopen als hulp.
 
Reactiescore
1.226
Dus met andere woorden zijn de screens die je poste in reactie op de aantijging niet van toegevoegde waarde tot de discussie? dus met andere worden nogmaals was losse flodders >.>

Post dan niks en hou die onzin bij je als het geen toegevoegde waarde heeft, komt nogal over als "ja maar kijk wat jij doet" zijn volgens mij geen kinderen meer van 12?

Ik vond ze wel van waarde zijn. Maar daarover mogen we prima van mening verschillen. Je mag me PM-en als je er verder over door wilt discussieren of het al dan niet van meerwaarde is prima, dan verplaatsen we het naar PM. Ik denk namelijk dat het geen bijdrage levert aan het punt dat Martijn initieel wil maken in zijn post.

Weet ik niet? Gebruiken kinderen van 12 dit soort dingen: ">.> - o,O weird play brhu"?
 

DeletedUser82550

Guest
Dat valt onder externe diensten kopen en is dus banbaar. Beetje verder kijken dan je neus lang is in het vervolg aub.

Volgens mij is het niet strafbaar om mensen een vriendelijk antwoord te geven. Kan ook hierbij fout zitten dat dit op het AT wel zo is hoor?
Nog een fijne dag verder!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Goed praten? wat valt er goed te praten? ik zeg dat als je (iedereen die tw speelt) 2sec nadenkt dat je weet dat dit niet mag of niet thuis hoort in dit spel.
Ik bevoordeel hier niets of niemand.
Het is dus ieder zijn verantwoordelijkheid. Wat ik wil bereiken? zeggen wat ik daarnet heb gezegd, en jij? :)
Simpel iemand aanspreken op zijn verantwoordelijkheid in de hoop dat diegene dat doet. Zoals Guided heeft gedaan zojuist na jouw post.
 
Reactiescore
3.457
Reactiescore
166
Ik vond ze wel van waarde zijn. Maar daarover mogen we prima van mening verschillen.

Weet ik niet? Gebruiken kinderen van 12 dit soort dingen: ">.> - o,O weird play brhu"?
Leg mij de toegevoegde waarde eens uit dan? want het slaat kant noch wal & als ze van waarde zijn binnen de discussie is het dus wel een verweer en/of heeft het betrekking op de gemaakte aantijgingen richting een account binnen jullie stam? zo ja ... speek jij je zelf toch wel een klein beetje tegen :$
 
Reactiescore
83
Overigens is het argument van @Guided by the Light dat het in een opwelling gebeurde ook niet geheel terecht. Had je het nou 1x in een PM benoemd oke, maar dit heb je 2x gedaan. Dus dan is het niet meer in een opwelling en had je weldegelijk de intentie om hem te kopen als hulp.

Weet ik niet. Terwijl 90% van de spelers deze wereld lekker thuis zitten, ben ik (degene die de PM stuurde namens GbtL), dubbele diensten en daarbuiten een account en stam aan het draaien probeer te houden. Tijdens het sturen van de PM’s was ik dus ook aan het werk en dan snap je wel dat er geen volledige focus op TW gelegd kan worden.
 
Reactiescore
3.457
Weet ik niet. Terwijl 90% van de spelers deze wereld lekker thuis zitten, ben ik (degene die de PM stuurde namens GbtL), dubbele diensten en daarbuiten een account en stam aan het draaien probeer te houden. Tijdens het sturen van de PM’s was ik dus ook aan het werk en dan snap je wel dat er geen volledige focus op TW gelegd kan worden.
Oké oké we vergeven het je voor een split second....


En nu weer door,je biedt het idd twee keer aan,weet niet hoe de correspondentie verder gaat maar ik denk zomaar dat je het een tweede keer aanbood omdat degene er geen oren naar had?
Dan is het dus een weloverwogen aanbod om hem pp aan te bieden,je bied het immers twee keer aan?
 

DeletedUser69389

Guest
Volgens mij is het niet strafbaar om mensen een vriendelijk antwoord te geven. Kan ook hierbij fout zitten dat dit op het AT wel zo is hoor?
Nog een fijne dag verder!
Zeker weten niet, maar alsnog is even verder kijken dan je neus lang is alsnog niet onverstandig. Omdat je dan dit soort reacties kunt voorkomen.

Weet ik niet. Terwijl 90% van de spelers deze wereld lekker thuis zitten, ben ik (degene die de PM stuurde namens GbtL), dubbele diensten en daarbuiten een account en stam aan het draaien probeer te houden. Tijdens het sturen van de PM’s was ik dus ook aan het werk en dan snap je wel dat er geen volledige focus op TW gelegd kan worden.
Je hoeft het niet goed te praten hoor. Wij hebben ook allemaal ons eigen prive verhaal, maar dat praat niet recht wanneer je iets doet wat tegen de regels is. Ik heb een feestje met vrienden en dat is met veel te veel mensen en de 1.5m afstand wordt niet gehanteerd. Dan ga ik ook niet vrijuit omdat ik nou zoveel diensten draai...
 
Reactiescore
1.454
@CostaRica even een oprechte vraag en wil je verder of je stam niet zwart maken. De vraag: Je zit nu in de stam, maar aangezien je zo tegen PP gebruik bent, wat gaan de consequenties worden voor jouw, de stam en/of Guided by the Light? Ik bedoel, dit komt namelijk wel in de knoop met je eigen morele waarden, toch?
 
Reactiescore
1.226
@CostaRica even een oprechte vraag en wil je verder of je stam niet zwart maken. De vraag: Je zit nu in de stam, maar aangezien je zo tegen PP gebruik bent, wat gaan de consequenties worden voor jouw, de stam en/of Guided by the Light? Ik bedoel, dit komt namelijk wel in de knoop met je eigen morele waarden, toch?

Bedankt voor deze oprechte vraag. Ik ben ook zeker not amused. Het botst inderdaad met mijn morele waarden, ik zou zelf zoiets ook nooit aanbieden. Ik ben daarom ook een voorvechter voor minder/geen PP abuse. Ik ga de vuile was niet buiten hangen maar ik heb mijn ongenoegen al geuit intern. Daarbij heb ik me ook gewoon heel erg vergist door deze wereld weer te starten. Ik had niet in de gaten dat de PP zo'n vlucht genomen had met TW.
 
Reactiescore
603
Voor iemand die fair play hoog in het vaandel heeft staan bagatelliseert hij het wel enorm zoals Ezra al terecht aangaf.


Dat valt onder externe diensten kopen en is dus banbaar. Beetje verder kijken dan je neus lang is in het vervolg aub.
man man, wat een geklungel! Wat men ook zegt, het is nooit goed voor iemand zoals jou..
 
Bovenaan