Top/Flop stammen

Reactiescore
1.278
Deze discussie hebben we al eens gevoerd en is totaal niet hetzelfde: één massa deffen middels een VV zonder plaatsen van stacks tov het permanent plaatsen van een speler op een account en voorzien van EIGEN stacks.

Klopt het is niet hetzelfde. Guided heeft zich dan ook in zijn voet geschoten bij het pakken van die permanente vv's in de spread rim.

Wees hem dankbaar zou ik zeggen.
 
Reactiescore
1.226
jullie hebben daar een mb stam (of stam met de grote van mb’s iig) neergelegd en wij ook. Jullie sturen clears voor de mb stam en wij sturen er def heen? No big deal toch, zowel Spread als Imago hebben zich bemoeid met die oorlog.

Je hoort mij niet zeggen dat het een big deal is, of niet. Ik reageer alleen op het feit dat @aapjeklapklap zegt dat iedereen 100% moraal heeft gehad, wat simpelweg niet waar is, en best makkelijk te weerleggen was.

Verschil daarin is ook dat VANS een samenwerking had met Imago sinds het vroege begin in de wereld. -AIE- had dat niet met Spread, dus waar VANS op een "natuurlijke" wijze die richting op gegroeid was, is -AIE- een soort van gerekruteerd/benaderd of hoe je het dan ook wilt noemen om TLDR/VANS/IMAGO te dwarsbomen. Wat ik overigens begrijp en een tactisch prima keuze is. Maar er zit dus wel een verschil in hoe beide samenwerkingen tot stand zijn gekomen, terwijl je schetst alsof het een soort van gelijkwaardige opmars was.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dan is jullie stam toch alsnog meer in het voordeel? Aangezien Imago clears stuurt op minder moraal en jullie deffen op laag moraal, buiten VANS.

Zeker, maar als je een stam van 3 miljoen hebt dan laat je die clears (en de clears van andere mb’s) toch op Artemis lopen en de imago clears op Barnie (waarop ze geen moraal hebben)? Weet niet waarom Imago dat niet deed, maar soms lijkt het überhaupt wel of ze met VANS niet bepaald samenwerken.
 

DeletedUser81766

Guest
Was geen 100% moraal maar wel een actie reactie hé. Je reageert altijd als deffer op aanvallen..

We gaan toch niet van te voren tegen imago zeggen “hé, als jullie aie aanvallen met je bg mb stam dan zetten wij aie vol om te counteren!”

Zou zelfde zijn als prijs geven wie je gaat aanvallen voor je de massa gooit (en werkelijk op die persoon je massa gooien dan..)
 
Reactiescore
1.893
Klopt het is niet hetzelfde. Guided heeft zich dan ook in zijn voet geschoten bij het pakken van die permanente vv's in de spread rim.

Wees hem dankbaar zou ik zeggen.
Dan moet je me even helpen herinneren aan welke VV’s dat zouden zijn.
 
Reactiescore
1.278
Dan moet je me even helpen herinneren aan welke VV’s dat zouden zijn.

Bouwman, babe magnet en vast nog wel meer. Die jij toen nog zo stelling ontkende.
 
Reactiescore
255
Bouwman, babe magnet en vast nog wel meer. Die jij toen nog zo stelling ontkende.
Jullie als Spread zijnde hebben destijds ook vv gedraaid van Wow Who, al begreep ik dat het wel maar om een paar uurtjes ging, maar dan alsnog. En ook dan kan je de vraag stellen: wie weet welke accounts nog meer. Wellicht geen één, wellicht meerdere, who knows. Feit blijft dat beide partijen er schuldig aan zijn. Begrijp ook niet zo goed waarom dit nu weer een discussie wordt/is.
 
Reactiescore
1.278
Jullie als Spread zijnde hebben destijds ook vv gedraaid van Wow Who, al begreep ik dat het wel maar om een paar uurtjes ging, maar dan alsnog. En ook dan kan je de vraag stellen: wie weet welke accounts nog meer. Wellicht geen één, wellicht meerdere, who knows. Feit blijft dat beide partijen er schuldig aan zijn. Begrijp ook niet zo goed waarom dit nu weer een discussie wordt/is.

Wordt wederom geklaagd over het feit dat spread accounts heeft gedeft. Ik gaaf aan dat dit vanuit Imago ruimschoots is gebeurt en er echt geen recht van spreken is.

Just who ging misschien om 1 a 2 uur hoe staat dat in verhouding in het permanent pakken van die vv's waarop dagen is gedeft onder vv.
Begrijp mij niet verkeerd heb daar vrede mee, maar verwacht dan ook niet dat het niet terug gebeurt.
 
Reactiescore
1.168
“Geklaagd”. Meer een reactie op het feit dat aapjeklapklap zichzelf zo ongelofelijk goed vind. Dat terwijl het niet eens zo moeilijk deffen was gezien de mogelijkheden hij heeft gekregen.
 
Reactiescore
1.893
‘T is ook maar net wat je een prestatie vindt hè. Voor de één ligt de lat natuurlijk wat hoger dan voor de ander.
 
Reactiescore
1.590
Jij zette hier een grote mond op waarna Emile vroeg wie je was (aangezien zo goed als niemand je kent uit Imago). Hoe is dat een onnodig verwijt? Lijkt me eerder een gevalletje van onnodig op je pik getrapt te voelen.


Mag ik vragen waar je vond dat ik een grootte mond op zette dan? Er werd een screenshot gepost door “Emile” over het wegspelen van Artemis waar ik op een geinige manier reageerde dat niet ieder account zoals barnie kan zijn en dat als het op barnie was geweest het weer rip was omdat jullie daar wel iets meer moeite mee hebben gehad.

Met de smiley’s enz erbij en de hashtags was het voor mij duidelijk genoeg dat dit een opmerking voor de grap was.

Daarnaast moet je echt niet menen dat ik super trots ben op de geleverde prestatie op Barnie. Wij vinden het gwn mooi dat een gedoemd account met letterlijk 10 vlaggen het heel onverwachts zolang vol kon houden en dat dit resulteerde in de huidige ligging van QQEEZZ. Ik beschouw het account een beetje als meme en we ouwehoeren er veel over in de stomdat we een tijdje odd rang 1 konden behalen.
 
Reactiescore
1.145
Je hoort mij niet zeggen dat het een big deal is, of niet. Ik reageer alleen op het feit dat @aapjeklapklap zegt dat iedereen 100% moraal heeft gehad, wat simpelweg niet waar is, en best makkelijk te weerleggen was.

Verschil daarin is ook dat VANS een samenwerking had met Imago sinds het vroege begin in de wereld. -AIE- had dat niet met Spread, dus waar VANS op een "natuurlijke" wijze die richting op gegroeid was, is -AIE- een soort van gerekruteerd/benaderd of hoe je het dan ook wilt noemen om TLDR/VANS/IMAGO te dwarsbomen. Wat ik overigens begrijp en een tactisch prima keuze is. Maar er zit dus wel een verschil in hoe beide samenwerkingen tot stand zijn gekomen, terwijl je schetst alsof het een soort van gelijkwaardige opmars was.

IAE is zelf naar ons toe gekomen met de vraag of wij wouden helpen tegen tldr.
 
Reactiescore
1.168
In elke ‘grap’ zit een kern van waarheid.
 
Reactiescore
1.145
Jullie als Spread zijnde hebben destijds ook vv gedraaid van Wow Who, al begreep ik dat het wel maar om een paar uurtjes ging, maar dan alsnog.

Dit was inderdaad maar 1 uurtje omdat de rest van de stam hier op tegen was en geen vv's bij elkaars rim wou gaan doen is die gene toen terug gevloten en is dit gestopt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Thanks, dus niet een samenwerking die vanaf het begin al bestond, zoals ik schetste. Wat wel het geval met VANS was/is


Nou, dan maar gewoon op de ouderwetse manier: je hebt een vermoeden en dat klopt gewoon niet. VANS is als stam gestart als een stel oude rotten die gewoon gestart zijn en wel zouden zien waar het schip zou stranden. Ze hebben uiteindelijk voor Imago gekozen. Waarom? Misschien deels met bovenstaande te maken. Voor de rest kan ik daar geen uitspraak over maken, die keuze lag bij hun.
 
Reactiescore
1.590
“Geklaagd”. Meer een reactie op het feit dat aapjeklapklap zichzelf zo ongelofelijk goed vind. Dat terwijl het niet eens zo moeilijk deffen was gezien de mogelijkheden hij heeft gekregen.

‘T is ook maar net wat je een prestatie vindt hè. Voor de één ligt de lat natuurlijk wat hoger dan voor de ander.

Het is onderhand wel duidelijk dat jullie mij niet mogen hoor. Jullie maken er zelf van dat ik/wij het een hele prestatie vinden. Ga er vooral mee door want kan er alleen maar van genieten ;)
 
Reactiescore
1.226
@Kyuka Ja ik had dat inderdaad wat moeten nuanceren. Ik weet niet welke diplomatie Imago in de start van de wereld had, maar vroeg in de wereld werd een samenwerking aangegaan. Wellicht niet bij de start, dat weet ik niet. Verschil met -AIE- blijft gelukkig nog overeind :tongue:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
@Kyuka Ja ik had dat inderdaad wat moeten nuanceren. Ik weet niet welke diplomatie Imago in de start van de wereld had, maar vroeg in de wereld werd een samenwerking aangegaan. Wellicht niet bij de start, dat weet ik niet. Verschil met -AIE- blijft gelukkig nog overeind :tongue:

De samenwerking met AIE is ook al van flink lang geleden. Toendertijd werden -AIE- leden nog bericht door VANS leden om samen te werken tegen Imago.
 
Bovenaan