Top/Flop stammen

Reactiescore
972
En jij als kakkakker mot over kata's praten?
Jammer genoeg was die kerel de stam gewoon zat en was idd z'n ''spelplezier'' weg.
Shit happens man, maar jammer genoeg zijn dat de feiten, niks meer en niks minder.

Ja, dat doe ik. Die lui die zelfs zonder kata's superieur waren aan jou en je stamgenootjes.

Goed had ik dan tegen Furzlol moeten zeggen. Nee je mag niet met mijn mb’s samenwerken. Die jongen gaf aan enkel nog met onze mb’s een tijd door te willen werken om de rim te kuisen zonder zijn eigen stam aan te willen valle / tegen te werken. De andere optie was dat hij zou stoppen met het spel.

Tuurlijk valt niet alles goed te praten onder het mom van spelplezier, maar als iemand plezier beleeft aan een samenwerking met 2 jongens die mb voor mij spelen dan ga ik niet de boeman spelen en zeggen dan stop je maar met het spel.

Ik kan echt wel waarderen dat jullie anderen hun spelplezier proberen te behouden, hoor. Ik probeer enkel te zeggen dat je nooit kan garanderen dat je voor iedereen het spelplezier verbeterd: misschien voor Furzlol wel, maar daarmee naai je wel zijn stam die erom zat, ongeacht de interne situatie. Tribal Wars is een oorlogsspel, verliezen hoort daarbij. Jullie hadden best tegen hem kunnen zeggen dat jullie geen plek voor hem hadden, het mom spelplezier blijft voor mij gewoon een zeer slap excuus.
 
Reactiescore
1.278
Ja, dat doe ik. Die lui die zelfs zonder kata's superieur waren aan jou en je stamgenootjes.



Ik kan echt wel waarderen dat jullie anderen hun spelplezier proberen te behouden, hoor. Ik probeer enkel te zeggen dat je nooit kan garanderen dat je voor iedereen het spelplezier verbeterd: misschien voor Furzlol wel, maar daarmee naai je wel zijn stam die erom zat, ongeacht de interne situatie. Tribal Wars is een oorlogsspel, verliezen hoort daarbij. Jullie hadden best tegen hem kunnen zeggen dat jullie geen plek voor hem hadden, het mom spelplezier blijft voor mij gewoon een zeer slap excuus.

Volgens mij haalt Apex alleen maar voordeel uit de situatie nu hoor. Een aanzienlijk stuk front valt voor ze weg.
 
Reactiescore
1.278
Haha, ik zou gewoon iedereen recruiten, dan heeft niemand meer front in Apex! Probleem opgelost.

Recruiteren? Wij hebben niemand gerecruteerd. Jij richt je peilen op het feit dat Apex hier genaaid zou zijn, maar zover het mij bekend is is hier gewoon leaved met een blijvende NAP voor onbepaalde tijd. En ja spelers die ook maar het geringste met mij te maken hebben IG houden zich hierin wel aan d'r woord.

Edit. Zal vanmiddag is op zoek gaan naar het MB aannemen uit de stam van just who verhaal. Hier was Imago nog van mening dat spelers die uit een stam wilde ook dan het recht hadden om te leaven. Of een unagi bijvoorbeeld?
 
Reactiescore
972
Recruiteren? Wij hebben niemand gerecruteerd. Jij richt je peilen op het feit dat Apex hier genaaid zou zijn, maar zover het mij bekend is is hier gewoon leaved met een blijvende NAP voor onbepaalde tijd. En ja spelers die ook maar het geringste met mij te maken hebben IG houden zich hierin wel aan d'r woord.

Het was maar een grapje Anton, niet zo happen.

Misschien moet je mijn post gewoon even opnieuw lezen. Ik haak in het op het feit dat Ezra als argumentatie het spelplezier van Furzlol gebruikt. Dat vind ik gewoon een kul argument. Meer niet :tongue:
 
Reactiescore
972
Edit. Zal vanmiddag is op zoek gaan naar het MB aannemen uit de stam van just who verhaal. Hier was Imago nog van mening dat spelers die uit een stam wilde ook dan het recht hadden om te leaven. Of een unagi bijvoorbeeld?

Daar heb je het verschil al Anton. Bovendien was dat allesbehalve een leider van de vijandelijke stam. Verschillen te over dus.
 
Reactiescore
1.278
Daar heb je het verschil al Anton. Bovendien was dat allesbehalve een leider van de vijandelijke stam. Verschillen te over dus.

Het verschil dat jullie wel daadwerkelijk in het verleden mbs hebben aangenomen uit vijandelijke stammen en mij nu beschuldigen dat ik een speler laat samenwerken met mijn mb's. Furzlol is daarin dan ook absoluut geen MB. Ik zie verschil genoeg hoor, maar snap niet dat je erover valt al heeft je eigen stam het in de overtreffende trap dus gedaan ... en niet eenmalig. Jou stam had hem wss niet eens laten leaven, maar gewoon tijdens dat hij in Apex zat geinternt!!, zijn dan geen clusterfucks uiteraard.
 
Reactiescore
972
Het verschil dat jullie wel daadwerkelijk in het verleden mbs hebben aangenomen uit vijandelijke stammen en mij nu beschuldigen dat ik een speler laat samenwerken met mijn mb's. Furzlol is daarin dan ook absoluut geen MB. Ik zie verschil genoeg hoor, maar snap niet dat je erover valt al heeft je eigen stam het in de overtreffende trap dus gedaan ... en niet eenmalig. Jou stam had hem wss niet eens laten leaven, maar gewoon tijdens dat hij in Apex zat geinternt!!, zijn dan geen clusterfucks uiteraard.

Ah, de klassieke Anton move: wijzen met het vingertje naar Imago, want wij zouden het ook gedaan hebben. Nogmaals, wat die gozer doet en waarom, zal mij een worst wezen. Ik doelde enkel op het goedpraat gedrag van Ezra, waarachter een argumentatie zit waar ik me niet in kan vinden.

Verder laat ik het hierbij, ik ga niet weer van die onzinnige discussies met jou voeren omdat jij te koppig en geïrriteerd bent om überhaupt inhoudelijk te reageren.
 
Reactiescore
1.145
misschien voor Furzlol wel, maar daarmee naai je wel zijn stam die erom zat

Denk dat zijn stam met of zonder furzlolz in beide gevallen het onderspit zou delven.
En zoals anton al aangaf helpt dit hun zelfs waarschijnlijk.

Persoonlijk denk ik dat in dit stadium tenzij het echt om een bijna volwaardig account gaat voor de hoofdstam hulpjes niet heel veel meer uit maken.
Zeker nu iedereen door die events praktisch oneindig veel edels heeft is het meestal niet heel voordelig om spelers te laten leven in je cluster zelfs als ze in jouw dienst spelen.
Immers die dorpen kun je meestal vrij eenvoudig pakken en gewoon zelf gebruiken.

Dit gaat echt niet altijd op maar voor de meeste accounts onder de 300k in dit stadium is het grootste voordeel gewoon het gezellige contact.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Net zoals het weghalen van Kipkalkoen uit Exitus ''Exitus heeft geholpen'' zeker :rolleyes2: . Weer iets met een groot kwantiteitsverlies en motivatie verlies? Als zijn stam inderdaad in beide gevallen het onderspit zou delven, waarom zou je dan nog stimuleren om de stam te verlaten? Alleen om het jezelf nog makkelijker te maken en daar heb je dan ook de enige reden dat Spread dit soort pm wisselingen met alle 'neutralen' in hun rim aan het voeren is.
 
Reactiescore
1.278
Net zoals het weghalen van Kipkalkoen uit Exitus ''Exitus heeft geholpen'' zeker :rolleyes2: . Weer iets met een groot kwantiteitsverlies en motivatie verlies? Als zijn stam inderdaad in beide gevallen het onderspit zou delven, waarom zou je dan nog stimuleren om de stam te verlaten? Alleen om het jezelf nog makkelijker te maken en daar heb je dan ook de enige reden dat Spread dit soort pm wisselingen met alle 'neutralen' in hun rim aan het voeren is.

Kijk is naar de kaart. Denk dat iedereen begrijpt dat een NAP voor Apex op die ligging in de huidige situatie alleen maar voordelig werkt.

Net als jij natuurlijk toen jij intern aangeboden kreeg het niet aannam, omdat de stam in beide gevallen het onderspit zou delven!

1592997601161.png

Kom op jongens waar gaat het nu over ... je zit nu een speler op iets te bekritiseren terwijl je nog niet zo heel lang terug hegeen hebt gedaan in het kwadraat. Wij hebben dan nog eer aan onszelf gehouden door niet in te gaan op dorpen die we gratis aangeboden kregen van exitus. Toen der tijd kreeg jij dorpen en hulp aangeboden vanuit een vijandige stam en heb jij gewoon daar dorpen zitten internen terwijl ze nog in die vijandige stam zaten en heb jij direct JA gezegd op deze interns.
 
Reactiescore
1.278
ahja bedoelde apex. 1 pot nat zo verwarrend ook al die rimstammen
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dat geldt helaas niet voor je stamgenoten die zelf om de dorpen van PalliePatatje hebben gevraagd.
Volgens mij doelde Kingsdorp om de dorpen van Babe Magnet die nu schijnt onder vv staat bij een externe partij.
 
Reactiescore
1.278
Dat geldt helaas niet voor je stamgenoten die zelf om de dorpen van PalliePatatje hebben gevraagd.

Ah sorry wist niet dat Imago het alleenrecht had op het internen van exitus.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat geldt helaas niet voor je stamgenoten die zelf om de dorpen van PalliePatatje hebben gevraagd.

Toevallig kwam Palliepatatje naar mij toe om te vragen of ik hem een betere speler kon maken. Daar heeft hij bij gezegd absoluut niet tegen Exitus verder te willen spelen, waarvoor alle respect. Daaropvolgend heb ik hem een plekje gegeven op een andere wereld die al richting de end-war ging, zodat hij zichzelf kan ontwikkelen als offer en deffer. Ik zie niet zo zeer in wat er fout is aan een weggespeelde speler de mogelijkheid geven van zijn fouten te leren en te begeleiden in zijn ontwikkeling als tw'er?

Daarnaast was Imago aan de andere kant al begonnen met het internen van Exitus spelers.
 
Reactiescore
1.226
Ik zie niet zo zeer in wat er fout is aan een weggespeelde speler de mogelijkheid geven van zijn fouten te leren en te begeleiden in zijn ontwikkeling als tw'er?

Volgens mij is dit ook niet hetgeen wat ter discussie staat.

Daar heeft hij bij gezegd absoluut niet tegen Exitus verder te willen spelen, waarvoor alle respect.

Wat hij indirect gewoon deed aangezien hij de VV die al dagen gedaan werd door de stam beëindigde. Allemaal niet zo erg maar het is een hypocriete zet vanuit Pallie die geen goed woord voor Spread over had, tot hij er zelf beter door kon worden. Daarbij komt het jullie natuurlijk niet slecht uit om niet op laag moraal te hoeven bashen.
 
Reactiescore
2.303
Volgens mij doelde Kingsdorp om de dorpen van Babe Magnet die nu schijnt onder vv staat bij een externe partij.

Wie zit er dan te vven?

Misschien moet je vragen hen te recruiten, dan maak je misschien kans?
 
Reactiescore
1.145
Allemaal niet zo erg maar het is een hypocriete zet vanuit Pallie die geen goed woord voor Spread over had, tot hij er zelf beter door kon worden.
Wijsheid komt met de jaren laten we maar zeggen ;)

Wie zit er dan te vven?

Misschien moet je vragen hen te recruiten, dan maak je misschien kans?

We houden dat plekje toch al voor jouw vrij? :S
 
Bovenaan