Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser81223

Guest
Tgaat hard met Tring zo.
Het getring kon wel eens snel afgelopen zijn zo:p
Stelletje runners :eek::p
 
Reactiescore
581
Stelletje runners :eek::p
Tja, stuur je, je def de hele wereld over... om je Pion vriendjes te helpen, krijg je zelf niet dezelfde hulp van hen.

In zulke gevallen deden wij vroeger niet alleen terug OS geven; maar ook een massa om de druk van de ketel te halen. Maar Pion en co edelen vrolijk verder... zegt mij genoeg. Allen voor niemand en iedereen voor zijn eigen zal daar de lijfspreuk zijn. Amateurs.

Of net zoals de slogan van de Tegenpartij: Samen voor ons eigen :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Verschil moet er zijn
 
Reactiescore
1.454
Al met al, was de tweede wave beter gedeffed dan de eerste, maar resultaat was onvermijdelijk denk ik ;)
 
Reactiescore
967
Was gewoon te weinig def en activiteit. Had alles gesniped vanmorgen op snipe of recap. Maar was gewoon te weinig.

True, was inderdaad wel beter gedefd deze wave, jammer voor jullie dat de activiteit er niet was... Zou toch wel mogen hopen dat in deze fase er genoeg vv's in de aanbieding zijn... Zeker als je kijkt naar hoeveel leden er zijn, en hoeveel spelers er waarschijnlijk per account zitten vanwege de vele fusies.
 
Reactiescore
1.454
True, was inderdaad wel beter gedefd deze wave, jammer voor jullie dat de activiteit er niet was... Zou toch wel mogen hopen dat in deze fase er genoeg vv's in de aanbieding zijn... Zeker als je kijkt naar hoeveel leden er zijn, en hoeveel spelers er waarschijnlijk per account zitten vanwege de vele fusies.

Dat vind ik inderdaad ook vreemd. Wij spelen met 6 account in de stam, maar als er een VV nodig is wil iedereen meteen wel pakken. Wel jammer dat dat niet zo in Pion. gaat, mocht dit waar zijn natuurlijk ;)
 
Reactiescore
1.454
Helaas kan een gedeeld forum niet meerdere stammen tegelijk, maar je mag wel je eigen gedeelde forum met ons :D:D
 
Reactiescore
35
Dat vind ik inderdaad ook vreemd. Wij spelen met 6 account in de stam, maar als er een VV nodig is wil iedereen meteen wel pakken. Wel jammer dat dat niet zo in Pion. gaat, mocht dit waar zijn natuurlijk ;)

Teveel spelers op een account vind ik sowieso geen goed idee. Altijd lastig :)
Op black cop waren 6 spelers blijkbaar ( waarvan 2 wel inactief waren ) Beetje teveel van het goede als je het mij vraagt..
 

Deleted User - 697374

Guest
True, was inderdaad wel beter gedefd deze wave, jammer voor jullie dat de activiteit er niet was... Zou toch wel mogen hopen dat in deze fase er genoeg vv's in de aanbieding zijn... Zeker als je kijkt naar hoeveel leden er zijn, en hoeveel spelers er waarschijnlijk per account zitten vanwege de vele fusies.
Deze massa helpt me wel weer herrineren waarom ik liever toren werelden speel. Dan had ik zoveel minder verloren en dingen gestackt. Ipv alles te moeten snipen aangezien de fakes dan zichtbaar waren.
 
Reactiescore
489
Deze massa helpt me wel weer herrineren waarom ik liever toren werelden speel. Dan had ik zoveel minder verloren en dingen gestackt. Ipv alles te moeten snipen aangezien de fakes dan zichtbaar waren.

Daarom speel ik liever zonder uitkijktoren. Dan kan de grootste noob nog iets of wat deffen. Als aanvaller ben je vaak op voorhand al kansloos de eerste massa als je stam genoeg def voorziet. Maar goed, iedereen zijn voorkeur ofc ;)
 

Deleted User - 697374

Guest
Daarom speel ik liever zonder uitkijktoren. Dan kan de grootste noob nog iets of wat deffen. Als aanvaller ben je vaak op voorhand al kansloos de eerste massa als je stam genoeg def voorziet. Maar goed, iedereen zijn voorkeur ofc ;)
Compleet oneens je moet veel slimmer aanvallen op een toren wereld. Als je massas zoals op w69 zou krijgen op niet toren wereld ben je helemaal kansloos. Vraag maar aan @Triador die heeft ze gezien en kan zich voorstellen als er daar nog eens 2-3 of meer fakes per dorp zouden komen is het gewoon niet te deffen.
 
Reactiescore
1.478
Compleet oneens je moet veel slimmer aanvallen op een toren wereld. Als je massas zoals op w69 zou krijgen op niet toren wereld ben je helemaal kansloos. Vraag maar aan @Triador die heeft ze gezien en kan zich voorstellen als er daar nog eens 2-3 of meer fakes per dorp zouden komen is het gewoon niet te deffen.
Precies, als aanvaller ben je zonder timebot kansloos.
Op een serieuze noot, nu kun je tenminste een paar timings verpesten. Als verdediger vind ik het zelf trouwens leuker als ik niet weet hoeveel troepen er per aanval in zitten. Dat houd iets meer spanning erin.
 
Reactiescore
1.454
Compleet oneens je moet veel slimmer aanvallen op een toren wereld. Als je massas zoals op w69 zou krijgen op niet toren wereld ben je helemaal kansloos. Vraag maar aan @Triador die heeft ze gezien en kan zich voorstellen als er daar nog eens 2-3 of meer fakes per dorp zouden komen is het gewoon niet te deffen.

Uitkijk is gewoon ruk. Het voordeel ligt volledig bij de deffer en dat zou nooit zo moeten zijn. Waarom zou je als aanvaller het initiatief nemen om toch altijd in het nadeel te zijn. Zeker late game. Kijk nou naar W66. Niels kon makkelijk zijn front deffen. Probeer dat een op een wereld zonder toren. Je hebt als deffer geen skills meer nodig en de perfecte massa kan eenvoudig worden afgeslagen.
 

Deleted User - 697374

Guest
Uitkijk is gewoon ruk. Het voordeel ligt volledig bij de deffer en dat zou nooit zo moeten zijn. Waarom zou je als aanvaller het initiatief nemen om toch altijd in het nadeel te zijn. Zeker late game. Kijk nou naar W66. Niels kon makkelijk zijn front deffen. Probeer dat een op een wereld zonder toren. Je hebt als deffer geen skills meer nodig en de perfecte massa kan eenvoudig worden afgeslagen.
Niels was een speciaal geval met hoe diep die torens waren. Al heeft niels wel degelijke aanvallen op zich gehad maar vgm was jij er op dat moment niet. Daarnaast geen skill meer nodig? Dan speel jij hele andere werelden als ik. Mensen klagen altijd dat werelden zo snel klaat zijn. Is het dan niet beter dat er een toren is waardoor het voordeel bij de verdediger ligt ipv de aanvaller?
 
Bovenaan