Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
614
Maar van welke stam heeft nu elk acc de tijd op hetzelfde moment alle tijd om de incs goed te versturen?
Ik ben een matige tw-er die gister lekker op de fiets een paar incs getimed heb. (Wat ook wel terug te zien is aan het resultaat. :()
Bij het deffen zou ik op dezelfde manier deffen.

Precies de reden waarom je niet solo speelt :p


Dit is idd waar daarom is mats beter dan die van pion.

Allemaal leuk en aardig, maar ik wil toch een strijd zien deze wereld. Dus raap dat zooitje bij elkaar en begin aan iets moois nu jullie zo goed als samen zijn gevoegd.
 

Deleted User - 697374

Guest
Precies de reden waarom je niet solo speelt :p




Allemaal leuk en aardig, maar ik wil toch een strijd zien deze wereld. Dus raap dat zooitje bij elkaar en begin aan iets moois nu jullie zo goed als samen zijn gevoegd.
Waarom denk je dat we nog niet gerund zijn. Ik probeer er met mijn team er het beste van ga maken.
 
Reactiescore
1.454
Waarom denk je dat we nog niet gerund zijn. Ik probeer er met mijn team er het beste van ga maken.

Klinkt niet of je graag in Pion. wil zitten :p
 

DeletedUser75237

Guest
Mogen wij van Tjoek ook ergens een gedeeld forum? We vervelen ons in de rim
 
Reactiescore
1.454
Aan een dood paard moet je ook niet trekken.... een wijs man (Johnny natuurlijk) zei dit onlangs nog tegen mij.... doe er je voordeel mee! :)

Das wel waar, maar snap wel dat die in Pion blijft
 

Deleted User - 697374

Guest
Aan een dood paard moet je ook niet trekken.... een wijs man (Johnny natuurlijk) zei dit onlangs nog tegen mij.... doe er je voordeel mee! :)
We spelen hem uit hoe of we het einde halen dat zien we dan wel en je weet nooit of je er nog wat van leert.
 
Reactiescore
1.478
Ligging? Dat snap ik niet hoor, heb vaak genoeg alleen gelegen tussen vijandelijke spelers. Als ik er niet bijhoor... of bijpas... dan bedank ik liever voor de eer.
Maar jij bent ook wel echt een beest.
 
Reactiescore
1.454
Ligging? Dat snap ik niet hoor, heb vaak genoeg alleen gelegen tussen vijandelijke spelers. Als ik er niet bijhoor... of bijpas... dan bedank ik liever voor de eer.

Tsja, snap ik. Snap ook wanneer anderen er anders in staan, al werkt het nooit ;)
 
Reactiescore
489
Het leven zoals het is Pion: Internen, fuseren en dorpen verliezen.
Ik had toch meer verwacht van deze stam in het begin, dat ze het toch iets of wat slimmer gingen spelen.
 
Bovenaan