Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Oh moeten we dat ergens aangeven dat we aan r2w doen? ben net gehecht aan mijn tover tag namelijk :(
Maar denk niet dat we geloofwaardig over komen met r2w met 2 leden

Tering, wist niet dat jullie zoveel fusies hadden. Dikke intern2win
 
Reactiescore
1.367
Sorry ook die trofee hebben jullie binnen gehaald met chef te recruten :(

Maar we zoeken nog toekomstige intern, iemand interesse?

Onzin! Chef heeft nog geen enkele intern gehad. Over intern gesproken, m'n stammies hebben vannacht ff 600k speler gepakt :eek:
 
Reactiescore
1.367
Niet zo opscheppen je hebt 600K aan intern gekregen.


Wil je nu beweren dat chef liegt op zijn profiel? :O
Haha ik heb zelf nog geen enkele intern gehad!

En chef is gewoon een mallerd
 

DeletedUser74430

Guest
Ik volgde deze wereld in het begin een beetje en kijk nu weer eens op de ranglijst. Waar ging het mis bij de R2W stam, waarom hebben zij ChefIntern ooit in de stam gehaald, na alles wat ze eerst over dit account zeiden?
 
Reactiescore
1.367
Ik volgde deze wereld in het begin een beetje en kijk nu weer eens op de ranglijst. Waar ging het mis bij de R2W stam, waarom hebben zij ChefIntern ooit in de stam gehaald, na alles wat ze eerst over dit account zeiden?

Kun je m'n geheugen eens helpen opfrissen?
 

DeletedUser74430

Guest
Kun je m'n geheugen eens helpen opfrissen?

Qua comments aan het adres van Chef? Nou ja, zo'n beetje iedereen vond hem een waardeloze speler met een waardeloze speelstijl haha, maar dat zal zeker P&P geweest zijn, zonder dat het gemeend was.
 
Reactiescore
1.367
Qua comments aan het adres van Chef? Nou ja, zo'n beetje iedereen vond hem een waardeloze speler met een waardeloze speelstijl haha, maar dat zal zeker P&P geweest zijn, zonder dat het gemeend was.

Kun je wat qoutes vinden?
 
Bovenaan