Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
768
@k1sho als je denkt dat er echt 10 man op 1 acc spelen kan je beter maar naar de coffee shop toe :p

het is normaal deze tijd om met 4 a 5 man op je acc te spelen dit zou waarschijnelijk de volgende redene hebbe

1.Je hebt een FUCKING LEVEN.
2. Meeste die 10jaar + zijn zitten nog niet in luiers ofzo en werken misschien?

hierbij ben ik denk niet tot meer antwoord verplicht. tw is een spel wat gwn uitsterft langzaam maar dat komt niet vanwege de hoeveelheid mensen die op een acc spelen :)
 

DeletedUser74418

Guest
Aanvaard.

Verder ben ik niet boos hoor maar is het die vooringenomenheid en arrogantie die vrij storend is.



Een alles behalve normale reactie lijkt mij. Ik probeer gewoon wat zaken aan het licht te brengen en mijn oprechte mening te delen, met de beste bedoelingen. Dit doe ik vrij uitgebreid en bij mij is het de gewoonte dat je je een beetje inleest.

Jouw reactie maar ook deze;





getuigen van een rotte community. Het is een select clubje geworden dat hier aan de touwtjes trekt en achter elkaar aan loopt. Daar zou TW vanaf moeten, zou het spel in ieder geval goed doen.

Nee is een hele logische vraag aangezien ik (en waarschijnlijk een hele boel andere) geen idee heb wie jij bent terwijl je wel aardig wat verhalen komt brengen over hoe TW zou moeten werken en waarom actieve spelers het spel doodmaken.
 

DeletedUser81453

Guest
@k1sho als je denkt dat er echt 10 man op 1 acc spelen kan je beter maar naar de coffee shop toe :p

het is normaal deze tijd om met 4 a 5 man op je acc te spelen dit zou waarschijnelijk de volgende redene hebbe

1.Je hebt een FUCKING LEVEN.
2. Meeste die 10jaar + zijn zitten nog niet in luiers ofzo en werken misschien?

hierbij ben ik denk niet tot meer antwoord verplicht. tw is een spel wat gwn uitsterft langzaam maar dat komt niet vanwege de hoeveelheid mensen die op een acc spelen :)

Het feit dat het spel uitsterft heeft met diverse zaken te maken welke voor spelbederf zorgen, dit heb ik d.m.v. diverse punten aangekaart en ga ik niet weer doen. Het kan zijn dat je dat niet wilt zien of misschien stront in je ogen hebt, prima natuurlijk.

Je bent verder nooit tot antwoorden verplicht en niemand heeft jou iets gevraagd.

Overigens heb ook ik een FUCKING LEVEN, zoals je zegt. Mijn account getuigt nou niet bepaald van extreme activiteit, die paar klikjes per dag gaan mij prima af en aangezien er allerlei toeters en bellen in de app verwerkt zitten prima te doen. Het is alleen niet te doen om met de top te concurreren en je krijgt al snel een houding van; ach, prima als het over is.

Ik denk alleen dat wanneer je een stam en stamakte als bijvoorbeeld 'Ei - Ei hoort erbij' objectief bekijkt, je niet anders kunt concluderen dat dit spelbederf ten top is. En dat geld voor alle aangekaarte punten en zijn er tal van voorbeelden, als je maar objectief wilt kijken! Alleen wanneer je hier een punt wilt maken word je overschreeuwd en is het deze vaste garde die eigenlijk nergens van wilt weten. Ook ben ik van mening dat dit de reden is waarom er weinig uitgesproken mensen te vinden zijn (hoewel de kans ook bestaat dat die gewoon al weggelopen zijn natuurlijk).

-------------------------------------------------------------------------------

Beste spelers,

Over de afgelopen maanden is het onderwerp 'boosten' regelmatig ter sprake gekomen binnen onze community.

Omdat we ook hier graag jullie feedback verzamelen . We hebben een enquête voorbereid waarin we jullie verschillende situaties voorleggen en we graag jullie mening horen of het wel of niet toegestaan zou moeten zijn.

https://forms.gle/ySc1xT5fshrxuyBD6

Mocht je feedback hebben over deze enquêe kan je terecht in dit forumtopic

Alvast bedankt om de enquête in te vullen en alvast fijne feestdagen gewenst!

Jouw
Tribal Wars Team


-------------------------------------------------------------------------------

Het feit dat jullie geen kennis hebben van bovenstaand bericht en enquête geeft blijk van een selectieve blik op het spel. Ik zou zeggen; doorloop de enquête eens en je komt alle vraagstukken tegen.

Nee is een hele logische vraag aangezien ik (en waarschijnlijk een hele boel andere) geen idee heb wie jij bent terwijl je wel aardig wat verhalen komt brengen over hoe TW zou moeten werken en waarom actieve spelers het spel doodmaken.

Ik zou zeggen; lees bovenstaande. Verder ben ik zo'n 1,5/2 jaar actief geweest op wereld 1 maar is verder niet belangrijk. Zoals de enquête laat zien zijn het niet zozeer mijn vragen maar zijn deze afkomstig uit de gehele community.

Punten lijken inmiddels wel gemaakt, begin hier en daar een beetje in herhaling te vallen. Begrijp je het niet, lees het nog eens terug zou ik zeggen.
 

DeletedUser81453

Guest
Misschien dat ik het heb gemist hoor, indien dat zo is beschouw dit als dan maar als onverstuurd.

Als iedereen zich af vraagt wie jij bent en je continue zo veel aan haalt op jou ervaringen in de vroege werelden van tribalwars, wat is er dan zo ingewikkeld aan om een inleiding van jezelf te geven?

Waar heb je bijvoorbeeld gespeeld en op welke werelden. Het kan mij niet ontgaan dat veel spelers die dezelfde vroege werelden gespeeld hebben zulke tegenstrijdige ervaringen hebben als wat jij hier vermeld.

Ook tegen jou zou ik willen zeggen; zie bovenstaande.
 

DeletedUser81766

Guest
Ook tegen jou zou ik willen zeggen; zie bovenstaande.

Hier geef je totaal geen antwoord op onze vraag, niet dat het er toe doet maar voor een algemene lezer maak je jezelf nou niet betreft geloofwaardig. Het kan nooit zo zijn dat een speler die in wereld 1 actief is geweest zulke tegenstrijdige opinie heeft met vele andere spelers die wereld 1 gespeeld hebben.

Daarbij wil ik je even zeggen dat je zo ontzettend eenzijdig denkt. MB en DU zijn inmiddels gewoon functies in het spel, die er simpelweg bij horen. Een beetje een nadenkende speler ziet in dat zowel MB en DU spelers deze rol niet voor hun MH aannemen maar het zelf leuk vinden om tribalwars zo te spelen.

Er zit wel degelijk een verschil tussen boosten en de rol van MB/DU. Zo kan je zelf na gaan hoe lang een speler als Dagobert Duck bijvoorbeeld al als DU speelt. Namelijk al heel wat jaren, dit is wat hij leuk vind.

Spellen veranderen overal, veranderingen breng je niet zo maar terug. Spelers die vertrokken zijn zijn vertrokken die keren echt niet om als tribalwars beslist even een ‘oldskool’ tribalwars te maken. Het gaat er ook om dat je huidige spelers behoud, ik kan je zeggen dat je zwaar onderschat hoeveel spelers stoppen zodra de MB/DU functie word verwijderd.

Verder is de hele stam Ei niet anders als normale MB spelers, dat wij nou een goed gevormde MB/DU team hebben die het enorm gezellig hebben en leuk vinden met elkaar zo samen te werken kunnen wij alleen maar blij om zijn.
 
Reactiescore
533
Ik begrijp wat je zegt maar zoals ik al zei; ik noemde even een random naam. In mijn opinie spelen er meer zaken mee dan enkel de tactische ligging maar zo lijken wij van mening te verschillen en dat mag natuurlijk. Ik vind het gewoon waanzin te noemen dat er spelers worden aangenomen die een week eerder nog lid waren van een stam waar actief oorlog tegen gevoerd word.

Ik heb nooit wensen deel te nemen aan het polariseren wij vs. zij gedoe dat vaak aanwezig is in stammen en kan dus vaak voorbij kijken aan het aspect "vijand". En zien dat er weinig verschil is qua mensen, qua persoonlijkheden etc. Dat kan ook wel helpen dergelijke rekruuts te plaatsen.
Chef daar was altijd al positief contact mee geweest, het hielp dat ik ze al eerder kenden maar ik heb ook een hoop nieuwe spelers leren kennen hier, dus dat blijft wat hetzelfde ;-).

Voorheen was het wat mij betreft juist de kunst om in deze activiteit de zwakheden te zoeken, hier had immers iedereen mee te maken (of dat dacht ik dan). Met de huidige 24-uurs bezetting en ploegen-diensten op de grote accounts lijkt dit een verloren zaak en houden zeker nieuwkomers het snel voor gezien. Wat geven jullie ze mee als mentor? Trommel zoveel mogelijk vriendjes op om samen op 1 account mee te spelen? Persoonlijk denk ik niet dat dit ooit de bedoeling is geweest.
Ik vraag me af over welke kunst je dan spreekt? pm's sturen om te zien of ze on waren of niet? En dan maar blitzen?
Bij een grote massa wordt niet zozeer een acocunt op de proef gesteld maar wel de activiteit en VV-bereidwilligheid van een stam. Je valt 2-3 accounts aan (1 fake) en de vijand moet doormiddel van vv zien te deffen. Maar een account zelf wordt hier niet getest.

Bovendien merk ik gewoon op dat mensen van mijn generatie, als ze nog spelen, veel minder een doe-functie krijgen maar wel meer een begeleidende functie. Lijnen uitzetten, motiveren, wanneer nodig is bijspringen maar echt minder. De taken zijn veranderd door de ervaring die is gekregen en het feit dat het oncombineerbaar is met de rest van je leven.

Ik zie en merk aan alles dat, zo ook hier op het AF, de spelers die hier zo'n 10+ jaar hebben rondgehangen de dienst uit lijken te maken. Toch zag ik vorige week een enquête voorbij komen en lijk ik zeker niet de enige te zijn die er hier zo over denkt. Maar als je dan je mening uit, komen de baasjes van het AF uit alle hoeken gevlogen om hun vriendjes/co-spelers of wat dan ook bij te staan. Het vreemde vind ik dat diezelfde mensen pogingen doen om het AF levendig te houden maar de geluiden die geventileerd worden al snel de nek omdraaien.
Het is bekend dat wat de top-spelers verwachten van TW en wat beginnende spelers verwachten verschillend is. EN er zijn veel meer beginnende spelers dan nog top-spelers ;-).
Bij enquetes ga je dus vaak zien dat er automatisch in zelfbelang wordt gestemd ipv naar goede redevoering te luisteren.

Een aantal maanden geleden ben ik hier met een aantal vrienden begonnen, iemand kreeg spontaan een idee en al snel leek een stukje jeugdsentiment te winnen. Ik heb een bedrijvig en gelukkig leven en sta 72e op de ranglijst, met mijn stam 5e. Nu denk ik dat dat meer te maken heeft met het feit dat het spel aardig aan het aftakelen is dan dat dat mijn verdienste is, maar het is dus prima mogelijk om TW casual te spelen (zeker met de app tegenwoordig). Wat alleen niet mogelijk is, is om met spelers als jou te concurreren. Zeker niet als moraal geen spelonderdeel meer is.

Het voorbeeld wat jij schetst over de speler die in jouw cluster ligt is onzin, jij kunt dat dorp gewoon pakken maar wilt de verliezen niet nemen (kom anders eens met een voorbeeld en vermeld eens wat het moraal hierbij is). En ik snap dat het verhoudingsgewijs wat onnatuurlijk voelt maar normaal gezien pak jij een dorp van een gelijkwaardige speler ook niet met 1 clear. Daarnaast moet je beseffen dat na de overname van zo'n dorp het spel over en uit is voor de persoon in kwestie. Ik denk juist dat je hierdoor (met name nieuwe) spelers de kans geeft om zich ook te ontwikkelen in het spel (en de community de mogelijkheid geeft om te groeien). En 10 jaar ervaring vind je niet uit in een week of in een maand, dat heeft tijd nodig. Ook is het natuurlijk onmogelijk voor een nieuwe speler om zich te meten met spelers van jouw kaliber (die ook nog eens met z'n allen op een account spelen). Ik weet ook zeker dat als moraal geen rol speelde op deze wereld, het nu al beslecht was.

Verder ben ook ik begonnen voor de fun maar als het morgen over is, prima.
Moraal als spelonderdeel kan wel bestaan maar is gewoon overdreven unbalanced. Dat moet onder de loep worden genomen. Als ik om 1 def-dorp te slopen op muur 0 nog 3 volle clears (of meer) nodig heb dan klopt er iets niet... Zeker in deze fase. Dan sloop ik liever Pion of INNI-def, maar ondertussen blijft je cluster wel lullig :-D.

Factoren die in rekening moet genomen worden bij de berkening van moraal:
- Duurtijd wereld (hoe langer bezig hoe minder groot het verschil). W71 is er al dus alternatieven genoeg, Alles minimum 70% in deze fase en oplopend naar 100%
- Verschil starttijd als jij als grote speler later bent begonnen of op dezelfde dag kan die nooit onder de 50% fzo

Ik ben zeker voor begeleiding van beginnende spelers. Elke wereld dat ik start is er minstens 1 of 2 spelers die hooguit 10-20k hebben gehaald dat op mijn account speelt. Puur om de knepen van het vak te leren. Deze wereld was dat Wessel.
Ik heb dat ooit al eens gepost maar er moet denk ik een soort "test-wereld" komen. Het idee is natuurlijk ruw, maar het concept eravcter zou wel helpen spelers beter op te leren. De eerste keer dat je TW speelt moet je dit doen, erna kan je dit nog steeds herdoen om te leren.

Fase 1:
Je start met 1 dorp aan een versneld tempo moet je een leger bouwen en een AH (duurt max. een paar uur dit). Hier leer je ook farmen, roven, etc.
Dan edel je een fictieve vijand doormiddel van een treintje.
Naast dat moet je ook een fictieve stam joinen en jezelf voorstellen.

Fase 2:
Poef plots heb je 5 dorpen. Zorg dat ze eerst alle dorpen moeten managen (troepen aanzetten, gebouw etc.). Dan AM.
Daarna wordt je door een fictieve vijand aangevallen. Je moet leren taggen en hier laat je hun ook snipen.
Desnoods kan je hier ook backdraft + cancel-snipen in verwerken.

Fase 3:
Is dat je dan voor echt kan beginnen op een wereld met al hetgene je geleerd hebt.

Zodus mijn visie op TW
 
Reactiescore
533
Hier geef je totaal geen antwoord op onze vraag, niet dat het er toe doet maar voor een algemene lezer maak je jezelf nou niet betreft geloofwaardig. Het kan nooit zo zijn dat een speler die in wereld 1 actief is geweest zulke tegenstrijdige opinie heeft met vele andere spelers die wereld 1 gespeeld hebben.

Daarbij wil ik je even zeggen dat je zo ontzettend eenzijdig denkt. MB en DU zijn inmiddels gewoon functies in het spel, die er simpelweg bij horen. Een beetje een nadenkende speler ziet in dat zowel MB en DU spelers deze rol niet voor hun MH aannemen maar het zelf leuk vinden om tribalwars zo te spelen.

Er zit wel degelijk een verschil tussen boosten en de rol van MB/DU. Zo kan je zelf na gaan hoe lang een speler als Dagobert Duck bijvoorbeeld al als DU speelt. Namelijk al heel wat jaren, dit is wat hij leuk vind.

Spellen veranderen overal, veranderingen breng je niet zo maar terug. Spelers die vertrokken zijn zijn vertrokken die keren echt niet om als tribalwars beslist even een ‘oldskool’ tribalwars te maken. Het gaat er ook om dat je huidige spelers behoud, ik kan je zeggen dat je zwaar onderschat hoeveel spelers stoppen zodra de MB/DU functie word verwijderd.

Verder is de hele stam Ei niet anders als normale MB spelers, dat wij nou een goed gevormde MB/DU team hebben die het enorm gezellig hebben en leuk vinden met elkaar zo samen te werken kunnen wij alleen maar blij om zijn.
Mijn eerste MB was van wereld 11 of 15 geloof ik. Wereld 1 had dat allemaal niet nodig. s'werels saaiste wereld ooit :-D.
DU's zijn wel pas later de wereld in gekomen. En vind ik persoonlijk nog steeds onzinnig.
 
Reactiescore
768
@k1sho
Het feit dat je zegt dat het spel om meerdere redende sterfende is en ik vervolgens met stront in me ogen kijk zegt maar weer dat je het onderwerp van het verhaal / mijn antwoord ontwijkt nogmaals je komt hier klagen over dat er geen 5/ 10 man op een account mogen spelen maar wilt niet de meninge / antwoorde van andere begrijpen , zegt eigelijk maar weer hoe eigenwijs of hypocriet/tunnelvisie je hebt.

Ik ga geen 24/7 op tw kijken simpel weg de tijd niet voor + met werk is dat niet te doen dus speel ik liever met 4+ co,s zodat je altijd backup heb .

Zou wel weer typisch newgen zijn dan maar ..
 

Deleted User - 487946196

Guest
Het feit dat het spel uitsterft heeft met diverse zaken te maken welke voor spelbederf zorgen, dit heb ik d.m.v. diverse punten aangekaart en ga ik niet weer doen. Het kan zijn dat je dat niet wilt zien of misschien stront in je ogen hebt, prima natuurlijk.

Je bent verder nooit tot antwoorden verplicht en niemand heeft jou iets gevraagd.

Overigens heb ook ik een FUCKING LEVEN, zoals je zegt. Mijn account getuigt nou niet bepaald van extreme activiteit, die paar klikjes per dag gaan mij prima af en aangezien er allerlei toeters en bellen in de app verwerkt zitten prima te doen. Het is alleen niet te doen om met de top te concurreren en je krijgt al snel een houding van; ach, prima als het over is.

Ik denk alleen dat wanneer je een stam en stamakte als bijvoorbeeld 'Ei - Ei hoort erbij' objectief bekijkt, je niet anders kunt concluderen dat dit spelbederf ten top is. En dat geld voor alle aangekaarte punten en zijn er tal van voorbeelden, als je maar objectief wilt kijken! Alleen wanneer je hier een punt wilt maken word je overschreeuwd en is het deze vaste garde die eigenlijk nergens van wilt weten. Ook ben ik van mening dat dit de reden is waarom er weinig uitgesproken mensen te vinden zijn (hoewel de kans ook bestaat dat die gewoon al weggelopen zijn natuurlijk).

-------------------------------------------------------------------------------

Beste spelers,

Over de afgelopen maanden is het onderwerp 'boosten' regelmatig ter sprake gekomen binnen onze community.

Omdat we ook hier graag jullie feedback verzamelen . We hebben een enquête voorbereid waarin we jullie verschillende situaties voorleggen en we graag jullie mening horen of het wel of niet toegestaan zou moeten zijn.

https://forms.gle/ySc1xT5fshrxuyBD6

Mocht je feedback hebben over deze enquêe kan je terecht in dit forumtopic

Alvast bedankt om de enquête in te vullen en alvast fijne feestdagen gewenst!

Jouw
Tribal Wars Team


-------------------------------------------------------------------------------

Het feit dat jullie geen kennis hebben van bovenstaand bericht en enquête geeft blijk van een selectieve blik op het spel. Ik zou zeggen; doorloop de enquête eens en je komt alle vraagstukken tegen.



Ik zou zeggen; lees bovenstaande. Verder ben ik zo'n 1,5/2 jaar actief geweest op wereld 1 maar is verder niet belangrijk. Zoals de enquête laat zien zijn het niet zozeer mijn vragen maar zijn deze afkomstig uit de gehele community.

Punten lijken inmiddels wel gemaakt, begin hier en daar een beetje in herhaling te vallen. Begrijp je het niet, lees het nog eens terug zou ik zeggen.

Feit dat het spel uitsterft heeft voornamelijk te maken met het feit dat het een 15 jaar oud browser spel is wat moet opboksen tegen moderne games :)

Denk dat vrijwel iedereen weet dat die enquête gestuurd was, was ook nog een discussie over op het forum namelijk. In jouw vraag destijds dachten mensen dat het over een andere enquête ging betreft kata’s, ipv dat je zo neerbuigend doet kan je wellicht ook gewoon normaal toelichten waar je het over hebt, ipv je zo verheven te voelen ten opzichte van de community, je gedrag bevordert je standpunt namelijk niet.
 

DeletedUser81453

Guest
Hier geef je totaal geen antwoord op onze vraag, niet dat het er toe doet maar voor een algemene lezer maak je jezelf nou niet betreft geloofwaardig. Het kan nooit zo zijn dat een speler die in wereld 1 actief is geweest zulke tegenstrijdige opinie heeft met vele andere spelers die wereld 1 gespeeld hebben.

Ik denk dat Johnny antwoord geeft op jouw vraag. Kennelijk was dat niet nodig, DU's zo te zien later pas (welke hij, maar ook ik onzinnig vind). Valt dus wel mee met die tegenstrijdigheid.

Verder raakte ik in gesprek met Johnny, ik ben hier verder niet om de algemene lezer te dienen en kan mij eigenlijk ook vrij weinig schelen. Ik laat zien dat dit breder is dan mijn persoon en hiermee de vraag onbelangrijk is.

Mijn eerste MB was van wereld 11 of 15 geloof ik. Wereld 1 had dat allemaal niet nodig. s'werels saaiste wereld ooit :-D.
DU's zijn wel pas later de wereld in gekomen. En vind ik persoonlijk nog steeds onzinnig.


Er zit wel degelijk een verschil tussen boosten en de rol van MB/DU. Zo kan je zelf na gaan hoe lang een speler als Dagobert Duck bijvoorbeeld al als DU speelt. Namelijk al heel wat jaren, dit is wat hij leuk vind.

Spellen veranderen overal, veranderingen breng je niet zo maar terug. Spelers die vertrokken zijn zijn vertrokken die keren echt niet om als tribalwars beslist even een ‘oldskool’ tribalwars te maken. Het gaat er ook om dat je huidige spelers behoud, ik kan je zeggen dat je zwaar onderschat hoeveel spelers stoppen zodra de MB/DU functie word verwijderd.

Verder is de hele stam Ei niet anders als normale MB spelers, dat wij nou een goed gevormde MB/DU team hebben die het enorm gezellig hebben en leuk vinden met elkaar zo samen te werken kunnen wij alleen maar blij om zijn.

Tegenwoordig lijken heel veel zaken inderdaad heel normaal te zijn, dat maakt ook het spel kapot. Spellen veranderen ook maar dan kun je nog wel vaststellen dat dit niet ten goede is gebeurt, toch?

Het grappige is ook dat jij de naam van Dagobert Duck noemt, en laat dat nou juist de persoon die gisteren uit het niets een conversatie met mij start en begrijpt wat ik stel.

Verder ben ik het eigenlijk wel aardig zat hier en val in herhaling. De volgende zit alweer klaar en noemt termen als tunnelvisie maar daar lijken anderen juist last van te hebben. Ik ga niemand hier overtuigen en dat hoeft ook niet. Ik heb kunnen zeggen wat ik wou en that's it. Er ligt genoeg op tafel, als je het niet wilt zien is dat prima.

Feit dat het spel uitsterft heeft voornamelijk te maken met het feit dat het een 15 jaar oud browser spel is wat moet opboksen tegen moderne games :)

Denk dat vrijwel iedereen weet dat die enquête gestuurd was, was ook nog een discussie over op het forum namelijk. In jouw vraag destijds dachten mensen dat het over een andere enquête ging betreft kata’s, ipv dat je zo neerbuigend doet kan je wellicht ook gewoon normaal toelichten waar je het over hebt, ipv je zo verheven te voelen ten opzichte van de community, je gedrag bevordert je standpunt namelijk niet.

Volgens mij ben ik juist bezig met het normaal toelichten waar ik het over heb. Als hier dan arrogant op gereageerd word, krijg je dat terug. Zo werkt dat.

Had jij mij niet geblokkeerd trouwens? Over verheven voelen gesproken.. Wellicht bevordert het mijn standpunt niet maar het heeft in ieder geval geresulteerd in een unblock en lijkt toch iets te doen.
 

Deleted User - 487946196

Guest
Ik had je inderdaad op negeren gezet omdat je alleen maar op de man speelde met kleine oninteressante one liners over boerenkool. Nu ben je nog steeds een zuur mannetje, maar ligt je tenminste je standpunt toe, dus dan heb je geen negeer meer nodig.
 

Deleted User - 487946196

Guest
Wel jammer dat je niet op mijn eerste punt reageert.

Jij hebt een speciaal denkbeeld over waarom het spel uitsterft, en iedereen die het niet met je eens is, is de oude garde die het niet wilt horen. Volgens mij realiseer je echt een heel belangrijk punt niet, het spel is al jaren oud. De enige reden dat het spel nog niet uitgestorven is en dat iedereen slechts fortnite of league of legends speelt, is vanwege deze sterke community, want dat hebben veel spellen niet. Dus ja, door de community die jij schijnbaar haat, leeft dit spel nog.
 
Reactiescore
3.540
Iemand ff samenvatting van afgelopen pagina’s? Heb het veel te druk om dit allemaal door te spitten nondeju
 
Reactiescore
533
Reactiescore
582
R2W versus k1sho.

De laatste houdt er nogal een bijzondere mening op na, maar weigert te zeggen waar hij speelt, volgens mij... heb er ook maar een beetje overheen gelezen.

Als k1sho net zoveel tijd besteed aan TW dan aan het AF, dan is het een topper.

Johnny heeft gelijk.

Beste samenvatting ooit!
 
Reactiescore
300
Kan iemand mij vertellen of het de moeite is bovenstaande allemaal terug te lezen? Tering wat een berichten weer...... :eek:
 
Reactiescore
1.454
R2W versus k1sho.

De laatste houdt er nogal een bijzondere mening op na, maar weigert te zeggen waar hij speelt, volgens mij... heb er ook maar een beetje overheen gelezen.

Als k1sho net zoveel tijd besteed aan TW dan aan het AF, dan is het een topper.



Beste samenvatting ooit!
Hij speelt op k1sho en is een rimnoob...

Kan iemand mij vertellen of het de moeite is bovenstaande allemaal terug te lezen? Tering wat een berichten weer...... :eek:

Niet doen, is gewoon een rimnoob die denkt dat die belangrijk is en wij gaan er iets te serieus op in blijkbaar :)
 

DeletedUser81766

Guest
Ik denk dat Johnny antwoord geeft op jouw vraag. Kennelijk was dat niet nodig, DU's zo te zien later pas (welke hij, maar ook ik onzinnig vind). Valt dus wel mee met die tegenstrijdigheid.

Verder raakte ik in gesprek met Johnny, ik ben hier verder niet om de algemene lezer te dienen en kan mij eigenlijk ook vrij weinig schelen. Ik laat zien dat dit breder is dan mijn persoon en hiermee de vraag onbelangrijk is.






Tegenwoordig lijken heel veel zaken inderdaad heel normaal te zijn, dat maakt ook het spel kapot. Spellen veranderen ook maar dan kun je nog wel vaststellen dat dit niet ten goede is gebeurt, toch?

Het grappige is ook dat jij de naam van Dagobert Duck noemt, en laat dat nou juist de persoon die gisteren uit het niets een conversatie met mij start en begrijpt wat ik stel.

Je standpunt betreft spelers per account verschilt nogal, waar er ten eerste al snel 2/3 spelers vanaf wereld 1 per account bespeelde (als je de top rekent) en niet 1. Verder is 10 spelers per account natuurlijk onzin, theoretisch gezien heb je altijd wel op een account twee spelers die gewoon zeer actief mee draaien wat er al voor zorgt dat een derde vaak meer als stand-by dient en een vierde als back up tenzij je het een beetje goed met elkaar communiceert. Zo doende dus het stukje verschil.

Ik benoem dagobert duck omdat hij continue hiermee in de spotlight staat. Sterker nog is hij vrijwel de enige die benoemd word onder het mom ‘boosten’. Toch is het totaal niet boosten, eerder een DU die gewoon extreem actief is en het zeer leuk vind dorpjes uit te bouwen. Vrijwel elke DU zou dit kunnen doen maar niet allemaal hebben ze zo veel tijd er voor.

Moraal van mijn verhaal:

Tijden zijn veranderd, nieuwe functies zijn erbij ontstaan. Er zijn enorm veel spelers die tw alleen maar als MB of DU willen spelen. Al je gezaag hierop is dan ook niet reëel noch effectief, leer je aanpassen aan veranderingen.
 
Reactiescore
533
johnny heeft me uit de stam getrapt die ik van de GROND heb opgebouwd dus die mening vertrouw ik niet meer!!
Ik heb soms wat last van borderline
 
Bovenaan