Top/flop stammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
We zouden toch ophouden met provoceren?
Provoceer mij maar zolang het spel gebonden blijft, en waarvoor dient dit topic als ik geen stam flop mag noemen?
 

DeletedUser80235

Guest
Provoceer mij maar zolang het spel gebonden blijft, en waarvoor dient dit topic als ik geen stam flop mag noemen?

Je mag ons zeker flop noemen, maar baseer jij dat op de afgelopen 3 uur of wat :p

Maar eerlijk is eerlijk, er zijn helemaal geen topstammen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Je mag ons zeker flop noemen, maar baseer jij dat op de afgelopen 3 uur of wat :p
Verdomme je hebt gelijk. Maar Romeinse Kruiden is wel de beste flopstam! :cool2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vlotte praatjes vullen clustergaatjes
 

DeletedUser80235

Guest
Is toch gewoon een normale vraag, hoef je niet meteen zo achterlijk te reageren. Jezus.

Nee, het is totaal niet belangrijk wie er waar speelt. Ik wil geen beschuldigingen doen, maar Milan ging voortdurend online checks uitvoeren via skype. Heb daar totaal geen zin in.

Overigens is Jezus gisteren geboren, en niet vandaag. Die heeft hier verder niks mee te maken.
 

DeletedUser80235

Guest
Nah, het aanbod kwam vanuit rammen zelf... Helaas pindakaas ze hebben niks gefixt.

Nou ja, de spelers van Rammen komen nu ook binnen Kruiden te spelen zoals jij. Dus jij hebt weldegelijk die intern gefixed.
 

DeletedUser5310

Guest
Overigens is Jezus gisteren geboren, en niet vandaag. Die heeft hier verder niks mee te maken.

Kijk dit is een beter onderwerp.
Waarom is Jezus eigenlijk altijd blank in tekeningen, aangezien die ergens in het midden oosten geboren is waar volgens mij toch wel altijd aardig de zon schijnt en het me heel sterk lijkt dat in een land waar veel zon is deze man zo wit is als een spook. Waren zijn ouders dan ook blank en niet van oorsprong uit het midden oosten? Of hebben ze ons voor lopen liegen? Zoveel vragen en zo weinig antwoorden..
 
Reactiescore
2.303
Ze kunnen beduidend beter interns fixen dan wij :eek:

De laatste 3 uur hebben we nog niks geinternd... als jullie die timelaps willen aanhouden moet er niet hypocriet gedaan worden he !

Overigens kan je niet zomaar effe je stam een andere naam geven en poef alles vergeten ?
 

DeletedUser80235

Guest
Kijk dit is een beter onderwerp.
Waarom is Jezus eigenlijk altijd blank in tekeningen, aangezien die ergens in het midden oosten geboren is waar volgens mij toch wel altijd aardig de zon schijnt en het me heel sterk lijkt dat in een land waar veel zon is deze man zo wit is als een spook. Waren zijn ouders dan ook blank en niet van oorsprong uit het midden oosten? Of hebben ze ons voor lopen liegen? Zoveel vragen en zo weinig antwoorden..

Op tekeningen in Afrika is Hij zwart. Dus wat dat betreft, is het denk ik vooral onze Europese voorouders die hem langzaam blank hebben gemaakt. Hoe Hij er precies heeft uitgezien weten we niet, maar de kleur doet er eigenlijk niet toe toch?
 

DeletedUser80235

Guest
Overigens kan je niet zomaar effe je stam een andere naam geven en poef alles vergeten ?

Ben ik deels met je eens. Alleen vind ik niet dat je mij over de acties van individuen (buiten mijzelf) ter verantwoording kan roepen. Ik ben een persoon die zich in het begin toevertrouwd aan een stam en dan no mather what de wereld met die stam uitspeelt. Ik was het soms oneens met dingen, maar als lid moet je je dan schikken.

We willen gewoon iets nieuws starten. Ik weet heus dat er dingen niet soepel zijn gegaan, maar dat lag buiten mijn bereik. Kan daar ook weinig aan veranderen. De toekomst ben ik wel verantverantwoordelijk voor.
 

DeletedUser80088

Guest
Ben ik deels met je eens. Alleen vind ik niet dat je mij over de acties van individuen (buiten mijzelf) ter verantwoording kan roepen. Ik ben een persoon die zich in het begin toevertrouwd aan een stam en dan no mather what de wereld met die stam uitspeelt. Ik was het soms oneens met dingen, maar als lid moet je je dan schikken.

We willen gewoon iets nieuws starten. Ik weet heus dat er dingen niet soepel zijn gegaan, maar dat lag buiten mijn bereik. Kan daar ook weinig aan veranderen. De toekomst ben ik wel verantverantwoordelijk voor.

Kijk dit zijn wijze woorden, die zouden nooit uit Cornelis zijn mond gekomen zijn.
Respect hoe jij met die kerel hebt kunnen samenwerken.
 

DeletedUser80202

Guest
Nee, het is totaal niet belangrijk wie er waar speelt. Ik wil geen beschuldigingen doen, maar Milan ging voortdurend online checks uitvoeren via skype. Heb daar totaal geen zin in.

Overigens is Jezus gisteren geboren, en niet vandaag. Die heeft hier verder niks mee te maken.


Milan speelt ook al enkele weken/maanden niet meer. Xyph speelt al een hele tijd solo mijn broeder & met plezier. Tom speelt al even niet meer en milan al eeuwen niet meer.
(ook wel respect en gelukkig kert & nieuw naar prof toe)
 

DeletedUser80088

Guest
HALLO GAAT ER NOG IEMAND DEFFEN

Mooi om te zien hoe doctor brightside een keer wordt aangevallen en het gelijk helemaal mis loopt... Nouja hij krijgt wel een keer ODD erbij, maar niet zoveel want hij defft zonder kerkdorp ;(
 
Bovenaan