Top/flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Reactiescore
1.019
Ik zou het wel enorm jammer vinden Cornelis, ik hoop dat je er nog een keer goed overnadenkt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gewoon impulsief smijten joh, zal je kort daarna wel merken waarom dat opvallend dom was
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even het hele topic opgeruimd — niet iedereen wiens berichten verwijderd zijn was in de overtreding, maar door al het gescheld was het een grote bende, dus laten we dat even opnieuw proberen.

Jammer dat dit moet gebeuren en dan ook nog eens tijdens kerst. Ga allemaal lekker genieten van je vrije dagen, neem nog een drankje, maar als ik zulke scheldpartijen nog eens zie dan treed ik harder op dan eerder vanavond door anderen gedaan is.
 

DeletedUser80088

Guest
Even het hele topic opgeruimd — niet iedereen wiens berichten verwijderd zijn was in de overtreding, maar door al het gescheld was het een grote bende, dus laten we dat even opnieuw proberen.

Jammer dat dit moet gebeuren en dan ook nog eens tijdens kerst. Ga allemaal lekker genieten van je vrije dagen, neem nog een drankje, maar als ik zulke scheldpartijen nog eens zie dan treed ik harder op dan eerder vanavond door anderen gedaan is.

Thanks! Nu Gelukszalige en Blue weg zijn zal het toch wel rustig zijn!
Fijne dagen!
 

DeletedUser69389

Guest
Wij erg? Ik krijg doodsbedreigingen op discord, maar wij erg ja idd!
Jij hebt geen idee wat er speelt ;)
Je was niet de enige.:( Gelukkig reageerden ze snel. Ook omdat Famdecibel ze snel bereikt had. Waarvoor dank.

Nog een reden om Hood als absolute flopstam te nomineren. Echte winnaars gedragen zich ook als winnaars en niet als kansloze losers.
 
Reactiescore
7.940
Jammer dat dit moet gebeuren en dan ook nog eens tijdens kerst. Ga allemaal lekker genieten van je vrije dagen, neem nog een drankje, maar als ik zulke scheldpartijen nog eens zie dan treed ik harder op dan eerder vanavond door anderen gedaan is.


Had al meteen veel harder gemoeten Maarja :) ze komen er weer mooi mee weg. Jammer. IP bannen die handel en het ze ingame laten voelen, dat zou pas een leuke kerst zijn.
 

DeletedUser80088

Guest
Je was niet de enige.:( Gelukkig reageerden ze snel. Ook omdat Famdecibel ze snel bereikt had. Waarvoor dank.

Nog een reden om Hood als absolute flopstam te nomineren. Echte winnaars gedragen zich ook als winnaars en niet als kansloze losers.

Helemaal mee eens! De echte winnaars drijven altijd naar de top! Dat is nu ook weer gebleken! Na het blokkeren op discord werd er zelfs een nieuw acc gemaakt om mij weer te bedreigen...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Was erg schrijnend zo een dingen te lezen. Was zelf bij het kakken dat iets te lang duurde effe op AF aan het kijken, en hier stonk het harder dan op wc.
Dusja idd Hood flopstam, denkende dat 1 van die figuren op het aanspreekpunt van Hood speelt..
 

DeletedUser5310

Guest
Had al meteen veel harder gemoeten Maarja :) ze komen er weer mooi mee weg. Jammer. IP bannen die handel en het ze ingame laten voelen, dat zou pas een leuke kerst zijn.

Als er geen in-game bann komt dien ik morgen alsnog een klacht in bij Duckje erover. Het bedreigen van mij, mijn co en andere mensen gaat écht te ver en dan ook nog eens mensen op discord en skype uitschelden en doodsbedreigingen toewensen.. Ik denk dat er voldoende bewijs is om hier een goede zaak van te maken.
 

DeletedUser80024

Guest
Ik ga geen namen noemen maar zelf lopen jullie ook te bedreigen. Al de hele classic lopen jullie te provoceren tegen 1 persoon, ja dan uiteindelijk flipt die wel als jullie het over zijn moeder gaan hebben.

Misschien moeten de moderators het hele verhaal meelezen ipv direct bans te gaan uitdelen wanneer er gescholden wordt.

Voor diegene die het zover heeft gebracht op zo'n heilige dag, schei uit man hoe oud zijn jullie 20-25? Grow the fuck up!
 

DeletedUser80088

Guest
Ik ga geen namen noemen maar zelf lopen jullie ook te bedreigen. Al de hele classic lopen jullie te provoceren tegen 1 persoon, ja dan uiteindelijk flipt die wel als jullie het over zijn moeder gaan hebben.

Misschien moeten de moderators het hele verhaal meelezen ipv direct bans te gaan uitdelen wanneer er gescholden wordt.

Voor diegene die het zover heeft gebracht op zo'n heilige dag, schei uit man hoe oud zijn jullie 20-25? Grow the fuck up!

Geen idee waar jij het over hebt... zoals ik al zei spreek ik alleen voor mijzelf en ik heb niks verkeerds gezegd of gedaan en toch krijg ik doodsbedreigingen voor zowel mijzelf als mijn familie.
Verdere uitleg kan en zal je moeten geven als buitenstaander anders lijkt het erop alsof je gebruikt wordt door de personen die zojuist banned zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Geen idee waar jij het over hebt... zoals ik al zei spreek ik alleen voor mijzelf en ik heb niks verkeerds gezegd of gedaan en toch krijg ik doodsbedreigingen voor zowel mijzelf als mijn familie.
Verdere uitleg kan en zal je moeten geven als buitenstaander anders lijkt het erop alsof je gebruikt wordt door de personen die zojuist banned zijn.
Hier hetzelfde. Ik speel deze classic niet eens en ik zou nooit, maar dan ook nooit mijzelf verlagen tot een dergelijk laag niveau. Als je al over niveau kunt spreken in deze....

Het is gewoon een slap excuus om de frustraties te kunnen uiten over het feit dat een easy winst toch niet mogelijk blijft. Doordat de uitdaging toch moet worden aangegaan.
 

DeletedUser80024

Guest
Geen idee waar jij het over hebt... zoals ik al zei spreek ik alleen voor mijzelf en ik heb niks verkeerds gezegd of gedaan en toch krijg ik doodsbedreigingen voor zowel mijzelf als mijn familie.
Verdere uitleg kan en zal je moeten geven als buitenstaander anders lijkt het erop alsof je gebruikt wordt door de personen die zojuist banned zijn.
Mijn mening is gebaseerd op wat ik de anderhalve maand zie op het forum hier. Over dat bovenste gedeelte is van een screen die ik heb gelezen en nee ik stuur m niet door.
 

DeletedUser80088

Guest
Mijn mening is gebaseerd op wat ik de anderhalve maand zie op het forum hier. Over dat bovenste gedeelte is van een screen die ik heb gelezen en nee ik stuur m niet door.

Jouw mening? Het is al heel lang duidelijk dat jij aan de kant hangt van de personen die banned zijn. Provocaties komen vanuit beiden hoeken dus jouw mening is niet objectief te noemen. Alles wat jij nu dus typt kan ik niet heel serieus nemen aangezien je bewijsmateriaal ook niet wilt delen!
Jammer maar waar!
 
Reactiescore
1.019
Ik ga geen namen noemen maar zelf lopen jullie ook te bedreigen. Al de hele classic lopen jullie te provoceren tegen 1 persoon, ja dan uiteindelijk flipt die wel als jullie het over zijn moeder gaan hebben.

Misschien moeten de moderators het hele verhaal meelezen ipv direct bans te gaan uitdelen wanneer er gescholden wordt.

Voor diegene die het zover heeft gebracht op zo'n heilige dag, schei uit man hoe oud zijn jullie 20-25? Grow the fuck up!
Kan je die een sturen? Desnoods in prive. Dan weet onze kant er ook van, misschien weten mensen het al, maar ik nog niet. Nu vind ik het vooral echt niet kunnen wat jullie hebben gedaan in prive naar Martijn OA, en hier op het AF
 
Bovenaan