Top & Flop stammen

DeletedUser76269

Guest
Wel mooi dat er meteen 3 mensen zo op hun staart zijn getrapt om 1 post xd.

Ben zeker niet op m'n staart getrapt hoor haha.. Ik erger me enkel aan spelers die alles flop noemen zonder het te beargumenteren. Toevallig vind deze speler alles en iedereen flop maar zijn toelichting is nooit ergens te vinden. Vraag je erom, duurt het een week voor je antwoord hebt. Lees je het antwoord waar je al een week naar uit loopt te kijken, slaat het weer is nergens op.

Hou dan gewoon je mond dicht en speel de "floppers" weg. Als iedereen zegt wie hij/zij flop vind denk ik dat we alle spelers die tw spelen flop kunnen noemen want iedereen vind iemand wel flop die een ander helemaal de bom vind.

Ik weet dat het niveau van het AF laag ligt maar dat betekent niet dat we het met elke post maar nog verder moeten verlagen neem ik aan.

Ik heb overigens geen kennis van de stam die flop werd genoemt dus ik heb er voor nu geen mening over, dus op mn tenen getrapt zijn lijkt me erg sterk :p. Zou het alleen waarderen als er een beetje uitleg bij komt kijken.
 

DeletedUser65345

Guest
Wij hebben ook nog niet tegen ze gevochten. Staat ook niet op de planning, omdat ze niet in de buurt liggen
 
Reactiescore
141
Toffe gasten, veel ervaring, goede samenwerking, mooie ligging.

Toffe gasten, geen idee. Ervaring, ken niemand (op jugg na) :s maar goed, kan aan mij liggen. Samenwerking zal er vast zijn en de ligging is best netjes tov andere stammen. Mooi richting de rim, alleen gok ik dat het fronten met nova en RB leuk wordt om te zien.
 
Reactiescore
1
Toffe gasten, geen idee. Ervaring, ken niemand (op jugg na) :s maar goed, kan aan mij liggen. Samenwerking zal er vast zijn en de ligging is best netjes tov andere stammen. Mooi richting de rim, alleen gok ik dat het fronten met nova en RB leuk wordt om te zien.

Als je ze niet kent weet je idd niks af van hun ervaring/personaliteit. Maar vanaf een objectief standpunt liggen ze idd goed en hebben ze mooie clusters.
 

DeletedUser77704

Guest
Wat een recruit van Modus! emerica mag zich nu een trotse Modusnaar noemen :eek:

nl64

Blauw = Modus / Geel = Emerica / Roze = Fix / Lichtblauw = Nova / Groen = RB

Gaat dit volgens jullie een goede recruit worden qua ligging, of juist een probleem account doordat het account omringd is?
 
Reactiescore
1.468
Mja, Modus heeft wel een vrij serieuze safe richting de Rim dus normaal zou dat geen issue moeten zijn. Account heeft nu nog geen front, en dat zou sws nog best ff kunnen duren.
Het geeft wel in 1x veel meer slachkracht in de core iig.
 

DeletedUser77704

Guest
Kijkend naar kaart hebben Modus en RB de RIM minste voor mekaar. Nova bij Far het beste.
 

DeletedUser79906

Guest
Wat een recruit van Modus! emerica mag zich nu een trotse Modusnaar noemen :eek:
nl64

Blauw = Modus / Geel = Emerica / Roze = Fix / Lichtblauw = Nova / Groen = RB

Gaat dit volgens jullie een goede recruit worden qua ligging, of juist een probleem account doordat het account omringd is?

Dit lijkt me echt vragen om problemen.
Nu hebben ze nog wat tijd om hier op te anticiperen en dus enigszins wat safe voor hem te creëren. mocht dit niet gebeuren verwacht ik dat Emerica het niet erg lang vol gaat houden.
 

DeletedUser77704

Guest
Kijk, inside info ^^

Lijkt me alleen dan wel lastig groeien, BG met SPQR dus daar kan je niet groeien qua edelen, RIM ook een BG....

Dus enkel harde core kan je groeien (nu licht geblokkeerd door Emerica) en je hebt dan Nova om tegen aan te groeien. LS zal Emerica ook voorlopig niet mogen aanvallen. Benieuwd hoe dat uitpakt.

nl64

Blauw = Modus / Lichtblauw = BG's / Grijs = LS / Roze = Fix / Rood = Nova / Groen = RB
 
Reactiescore
1.468
Kijk, inside info ^^

Lijkt me alleen dan wel lastig groeien, BG met SPQR dus daar kan je niet groeien qua edelen, RIM ook een BG....

Dus enkel harde core kan je groeien (nu licht geblokkeerd door Emerica) en je hebt dan Nova om tegen aan te groeien. Benieuwd hoe dat uitpakt
Ehh, Nova en Modus zijn geen maatjes hé xD
Verre van dat zelfs.

Gewoon 2 fronten dus wss op emerica in de toekomst, misschien zelfs dus 3.
 
Bovenaan