Top & Flop stammen

Reactiescore
1.468
Weet niet wat loyaliteit met 2e keus te maken heeft maar goed :rolleyes: P.P.P. besefte goed dat het solo niks kon beginnen tegen Qua + Modus + Fix. Als Qua niet wilt samenwerken en Modus zelf bezig was met Fix dan probeer je het bij de laatste. Leukste hadden we een grote RIM-stam gevonden als stam maar als dat niet gaat ga je andere opties overwegen. Is Fix ook op de hoogte van gebracht en na goede gesprekken en duidelijke plannen was er aan beide kanten een 100% akkoord over de fusie. Snap je punt dus niet zo goed ;)


Dat geloof ik wel :oops:
Het punt is vooral dat Fix Modus niet van de onderhandelingen met de concurrent op de hoogte had gesteld wat natuurlijk zeer jammer is.
 

DeletedUser72963

Guest
Ik denk dat het voor de wereld beter is dat fix met een p.p.p. is gegaan dan met bijvoorbeeld een modus. Weet ook niet wat voor kwaliteit fix binnenhaalt met deze recruits. Het maakt de wereld wel levendig opeens dus dat is wel al 1 voordeel
 
Reactiescore
1.468
Ik denk dat het voor de wereld beter is dat fix met een p.p.p. is gegaan dan met bijvoorbeeld een modus. Weet ook niet wat voor kwaliteit fix binnenhaalt met deze recruits. Het maakt de wereld wel levendig opeens dus dat is wel al 1 voordeel
Met Modus was er iig gelijk een aardig front ontstaan met NOVA.
Vanuit p.p.p snap ik dit trouwens volkomen. Maar vanuit fix is dit dus niet zo lief :(
 

DeletedUser72963

Guest
Met Modus was er iig gelijk een aardig front ontstaan met NOVA.
Vanuit p.p.p snap ik dit trouwens volkomen. Maar vanuit fix is dit dus niet zo lief :(

Klopt maar zou er dan niet al te snel een (te) groot blok ontstaan. Ik hou er persoonlijk meer van dat het niet al heel snel duidelijk wordt wat de blokken worden
 

DeletedUser73325

Guest
Wij liggen vooralsnog mijlenver van jullie af en het is niet zo dat we ineens vijand waren door niet met jullie te willen samenwerken, dus vechten tegen 3 top 7 stammen is lichtelijk overdreven, maar ik snap je punt
 

DeletedUser77704

Guest
Wij liggen vooralsnog mijlenver van jullie af en het is niet zo dat we ineens vijand waren door niet met jullie te willen samenwerken, dus vechten tegen 3 top 7 stammen is lichtelijk overdreven, maar ik snap je punt
Gelukkig ;)

Bedoelde er mee dat jullie of tegen ons aan groeide of met Fix fuseerde dus zo ook onze vijand zouden worden (voor de mensen voor wie het niet duidelijk was :rolleyes:).
 

DeletedUser20001

Guest
Stijn is gewoon idioot 1e klas op AF :oops:




Inderdaad, probeerde eerst met de stammen samen te werken die voor het leukste wereldverloop zouden zorgen. Als die stammen dan niet willen :rolleyes:




Laten we het hopen :D

Ik een idioot?
 

DeletedUser77704

Guest
AF word actief XD

Ja Stijn een idioot, maar wel mijn lieve idioot :D
 
Reactiescore
215
Het punt is vooral dat Fix Modus niet van de onderhandelingen met de concurrent op de hoogte had gesteld wat natuurlijk zeer jammer is.

Dit is foutief, in PM contacten is gemeld door mij dat we meerdere mogelijkheden bekeken, Dat ik dit als optie 1 zag. hierna is een voorstel van ons gekomen voor 3 a 4 leden. Het tegenvoorstel week behoorlijk af van de originele gedachte gang. Hierbij werd aangegeven vanuit MODUS dat niet alle spelers omtrent idee op 1 lijn zaten. Waarna er door de stamleiding andere opties zijn verkend en die paste beter.
 

Deleted User - 487931640

Guest
Wij zijn realistisch, als P.P.P. vechten tegen 3 top 7 stammen als 250k tegen 1.8m is onbegonnen werk. Doe je niet als niet nodig is.

Is ook niet alsof de gasten van Qua enkel met 5 mensen zijn ;)

No offense maar dacht dat je permanent gestopt was, toch weer komen kriebelen? :p
 
Reactiescore
1.278
Bovenaan