Top & Flop stammen

Reactiescore
1.365
Blijf aub van mijn spade af

Hoe moet ik farmen dan :(

Toevallig med/zerk/range tank pker? Mijn multiclan zoekt altijd leden :D
Ben wel een zerker, maar ik ben niet zo van de clan pk, sorry man :). Zooi liever een beetje rond in de pvp werelden of bh :p. (voor de mensen die het niet snappen dat is bounty hunter xd)

En maxie, ik had op mn noob acc echt waar eerste clue ranger boots xd. Dat was echt een wauw moment >.<.
 
Reactiescore
1.367

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
1.367
Ik zat in Supremacy toen ze nog mpc waren jaartje of 2 geleden :D

not bad :)

Liep zelf in 2014 oid te kutten op 50cmb accie, toen mooi rage gejoined tot ze geclosed zijn :(
 

DeletedUser22896

Guest
Fix hoe voelt het om 2de keus te zijn, jullie zijn niet de eerste stam die door P.P.P benaderd werden voor een fusie,
2 dagen terug wilden ze nog met een andere stam fusioneren.
Erg loyaal zullen ze wel niet zijn.
 

DeletedUser77704

Guest
Fix hoe voelt het om 2de keus te zijn, jullie zijn niet de eerste stam die door P.P.P benaderd werden voor een fusie,
2 dagen terug wilden ze nog met een andere stam fusioneren.
Erg loyaal zullen ze wel niet zijn.

Weet niet wat loyaliteit met 2e keus te maken heeft maar goed :rolleyes: P.P.P. besefte goed dat het solo niks kon beginnen tegen Qua + Modus + Fix. Als Qua niet wilt samenwerken en Modus zelf bezig was met Fix dan probeer je het bij de laatste. Leukste hadden we een grote RIM-stam gevonden als stam maar als dat niet gaat ga je andere opties overwegen. Is Fix ook op de hoogte van gebracht en na goede gesprekken en duidelijke plannen was er aan beide kanten een 100% akkoord over de fusie. Snap je punt dus niet zo goed ;)

Past juist goed bij Fix dan ^^
Dat geloof ik wel :oops:
 

DeletedUser79988

Guest
Zijn er al problemen in de nieuwe flop stam? Lijk toch echt een reactie te missen van net... Lijkt tegenwoordig op wereld 64 meer een spelletje wie de meeste leden bij mekaar kan halen om weer nmr 1 te staan xD
 

Bijlagen

  • Fix reactie.png
    Fix reactie.png
    231,7 KB · Weergaven: 54

DeletedUser22896

Guest
Dit veranderd de zaak Fix is dus derde keuze, ja jongens lekker voor de ego. :D
 
Reactiescore
180
Na de grote bek van P.P.P. had ik niets anders van ze verwacht. Een kat in het nauw maakt rare sprongen ;).

Maakt niet uit jongens, wordt het nog een beetje spannend :p.
 

DeletedUser77704

Guest
Zijn er al problemen in de nieuwe flop stam? Lijk toch echt een reactie te missen van net... Lijkt tegenwoordig op wereld 64 meer een spelletje wie de meeste leden bij mekaar kan halen om weer nmr 1 te staan xD

Stijn is gewoon idioot 1e klas op AF :oops:


Dit veranderd de zaak Fix is dus derde keuze, ja jongens lekker voor de ego. :D

Inderdaad, probeerde eerst met de stammen samen te werken die voor het leukste wereldverloop zouden zorgen. Als die stammen dan niet willen :rolleyes:


Na de grote bek van P.P.P. had ik niets anders van ze verwacht. Een kat in het nauw maakt rare sprongen ;).

Maakt niet uit jongens, wordt het nog een beetje spannend :p.

Laten we het hopen :D
 

DeletedUser22896

Guest
Inderdaad, probeerde eerst met de stammen samen te werken die voor het leukste wereldverloop zouden zorgen. Als die stammen dan niet willen :rolleyes:

Gewoon de strijd aangaan in plaats van te fuseren . Maar dat durfden jullie niet.
 

DeletedUser77704

Guest
Gewoon de strijd aangaan in plaats van te fuseren . Maar dat durfden jullie niet.

Wij zijn realistisch, als P.P.P. vechten tegen 3 top 7 stammen als 250k tegen 1.8m is onbegonnen werk. Doe je niet als niet nodig is.

Is ook niet alsof de gasten van Qua enkel met 5 mensen zijn ;)
 
Reactiescore
141
Ik ruik gewoon angst :p
 
Reactiescore
1.278
whut justin en stijn spelen weer, dacht nog dat jullie gestopt waren. Even snel mark inlichten.:cool:
 
Bovenaan