Top & Flop stammen

DeletedUser79997

Guest
Er is weer eens een aanval van Modus op Nova geweest. Heb even de tags mogen bekijken en zag niks anders dan Block OK.
 

DeletedUser20001

Guest
Dat het een van de topstammen is staat voor mij ook zeer zeker niet ter discussie!
Inderdaad jammer dat het allemaal met zoveel gedoe gaat, denk wel dat de harde kern van deze stam stuk voor stuk ervaren spelers zijn die echt wel weten waar ze mee bezig zijn. Daarom denk ik nog steeds dat ze een van de grote kanshebbers zijn voor de winst. Al valt het enorme MB / Opleidingsstammen beleid ook niet helemaal binnen mijn smaak.

Dus om eindelijk weer eens ontopic te komen : Fix , top.

Wat denken we van S_L , Top / Flop?

Valt niet binnen je smaak. Maar 2 weken geleden solliciteerde je nog
 

DeletedUser79946

Guest
Valt niet binnen je smaak. Maar 2 weken geleden solliciteerde je nog

Is al de tweede keer dat je dit aanhaalt, begrijp je frustratie niet.
Dit topic is volgens mij bedoeld om top / flop stammen te bespreken maar bij elke minste of geringste vorm van "kritiek" staat er weer iemand volledig in brand.
In de recruit discussie van Qua heb je jezelf ook gemengd, met weer hetzelfde argument, wat verder prima is.
Vind het wel kinderachtig om zelf kritiek te uiten en bij het minste of geringste enorm gefrustreerd te gaan reageren, nergens voor nodig.
Probeerde ook alleen maar een goed gemotiveerde reactie te geven over hoe ik Fix op dit moment zie, jammer dat je alleen maar dat zinnetje leest.

Salty.jpg
 

DeletedUser65345

Guest
Probeerde ook alleen maar een goed gemotiveerde reactie te geven over hoe ik Fix op dit moment zie, jammer dat je alleen maar dat zinnetje leest.

Bekijk bijlage 13775

Het idee van P&P is o.a. om alleen te reageren op het gedeelte waar jij sterk in staat, zodat de ander zijn andere sterke punten vergeet?
 
Reactiescore
571
Er is weer eens een aanval van Modus op Nova geweest. Heb even de tags mogen bekijken en zag niks anders dan Block OK.

Was een mooi getimede aanval van hun kant. Ik denk wel dat wij blijer zijn met resultaat dan hun, 217k ODD tegen 57k ODA ons team mag daar trots op zijn. Ik kijk uit naar ronde 2 :) Komen zij nog een keer langs of zijn wij aan de beurt? :rolleyes:
 

DeletedUser79332

Guest
Hi ,

Screenshot zijn gebasseerd op informatie die je wel degelijk hebt doorgestuurd.. aaahah kijk hoe jij een verhaal probeert te verdraaien.
Zet alles erop niet de helft... waarom afschermen maatje?
Dingen erop zetten die alleen vallen in de voordeel voor jou?

Edels werden gesnipt... had ik toen al verwacht ...
Ik functioneer trouwens alleen via whatsapp niet skyp.
Seastine kwam met de voorstel voor de NAP.. en bood me informatie aan voor zuidelijk spelers lol.
Als hij nu weer dit verhaal verdraait dan ga ik niet al teveel in discussie wellicht dat hij even zelf kan aantonen he


Gito

Zo te horen functioneer je helemaal niet....
 
Bovenaan