Top/Flop Stammen

Reactiescore
1.367
Ik heb te weinig katas :/
 

DeletedUser78889

Guest
Er is geen enkele deftige stam op deze wereld op bellum na en nog nemen jullie mensen aan. Wel heel erg awardgeil als je zo gaat spelen.

De enige deftige stam die tegenstand kan bieden is een premade wat niet serieus speelt. Als je als stam zijnde zo weinig zelfvertrouwen hebt dat je dan nog rekruuts pakt is het wel heel sad. Gaat een saaie wereld worden.
 

Deleted User - 2265525

Guest
Verwachtte tbh ook al lang enige vorm van samenwerking tussen sphere en infect tegen kakaka, maar valt tot dusver nog tegen.
 
Reactiescore
524
Momenteel geeft infect meer om andere samenwerkingen waardoor dit voor ons simpelweg geen optie is.

Ik hoop eigenlijk op een slag van KaKaKa om de druk wat op te voeren :p
 

Deleted User - 2265525

Guest
Momenteel geeft infect meer om andere samenwerkingen waardoor dit voor ons simpelweg geen optie is.

Ik hoop eigenlijk op een slag van KaKaKa om de druk wat op te voeren :p
Misschien dat ze dan de ernst van de situatie inzien? ^^
 

DeletedUser78889

Guest
Kakaka zal geen samenwerking aangaan met sphere of infect. Beide te noob
 

DeletedUser78889

Guest
Er wordt volgens mij ook gedoeld op een offensief van kakaka.;)

I know , wou gwn ff benadrukken dat ze beide noobs zijn :) En wij vallen liever de barbaren aan :cool:

Maar als de wereld ons nodig heeft om initiatief te nemen is het niveau wel heel laag xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79878

Guest
Wat een geweldige wending aan deze wereld.

Bellum bezat al een puntenaantal dat bijna 2x zo groot was dan dat van de nummer 2 en had ruim meer dan dubbel het aantal punten van alle stammen eronder. Daarnaast had bellum geen groot front met deze andere 'top' stammen, en heeft bellum ook nog niet gestreden tegen deze 'top' stammen.

Vreemde recruit zou je denken. Ja, dat is nog licht uitgedrukt.
Naast dat het een R2W actie is, is het ook een recruit van een van de domste en meest debiele spelers van deze wereld.

ljfGCa5.png

Hierin is duidelijk te zien dat Bellum (blauw) de recruit (geel) totaal niet nodig heeft, en het met deze recruit de wereld alleen maar saaier maakt. Zoek eens de uitdaging op in plaats van elke uitnodiging van een noob te accepteren, want na de 2 recruits vanuit Onix is hier nummer 3 dames en heren.

Hierbij stel ik dus nog wat leuke recruits voor Bellum; .Sleepwell, Red Sky at Morning, YouKnowMyName, The Wolfpack en The Unknown. Deze spelers zitten nog niet in Bellum en zouden jullie ledenaantal mooi op 15 brengen waarna jullie de wereld lekker snel kunnen afsluiten.

Groetjes,
Een niet R2W leider.
 
Bovenaan