Top/Flop Stammen

Reactiescore
1.367
Je loopt een stam helemaal voor vuil spel uit te maken (terecht), maar maakt je eigen handen ook gewoon vies.

Rapportjes posten is geen vuil spel.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Weet niet op welke planeet jij leeft, want dan zijn katas ook gewoon onderdeel van de game. Deal with it.

Doe ik toch ook?
Daarom post ik ze op het AF, zodat men kan zien hoeveel kakaka van katas houd
 
Reactiescore
1.367
Naja, bij deze kan je infect dan ook niet met fair play bestempelen.

Ik post enkel de screenshots met Kata, de andere helft van de leden staat er niet. En de andere rapportjes ook niet
 

DeletedUser73162

Guest
Ik post enkel de screenshots met Kata, de andere helft van de leden staat er niet. En de andere rapportjes ook niet

Je had de troepen kunnen verbergen en nog steeds de kata beschadigingen kunnen tonen, lulkoek dus.
 
Reactiescore
1.367
Je had de troepen kunnen verbergen en nog steeds de kata beschadigingen kunnen tonen, lulkoek dus.

Had gekund, was netter geweest. Verder niet aan gedacht :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367

Deleted User - 487931640

Guest
Ff for the record, Cacturne bestaat niet meer wegens een intern conflict... Aangezien ik niet actief op deze wereld heb gespeeld is het ook knap lullig om het wachtwoord te blijven veranderen, dus ik heb gezegd dat ze het account mochten gebruiken zolang ik maar de PP kreeg en zolang ze de naam maar zouden veranderen. Echter realiseerde ik me niet dat ik nu ook m'n forum account niet meer dezelfde naam zal hebben waardoor ik besloten heb om gewoon op dit nieuwe forum account verder te gaan zodat ik niet als nog met dat account geassocieerd ga worden.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Ff for the record, Cacturne bestaat niet meer wegens een intern conflict... Aangezien ik niet actief op deze wereld heb gespeeld is het ook knap lullig om het wachtwoord te blijven veranderen, dus ik heb gezegd dat ze het account mochten gebruiken zolang ik maar de PP kreeg en zolang ze de naam maar zouden veranderen. Echter realiseerde ik me niet dat ik nu ook m'n forum account niet meer dezelfde naam zal hebben waardoor ik besloten heb om gewoon op dit nieuwe forum account verder te gaan zodat ik niet als nog met dat account geassocieerd ga worden.

Precies de reden dat ik een apart forumaccount heb waar ik enkek mee pp-farm hooguit
 
Reactiescore
1.367
Ff for the record, Cacturne bestaat niet meer wegens een intern conflict... Aangezien ik niet actief op deze wereld heb gespeeld is het ook knap lullig om het wachtwoord te blijven veranderen, dus ik heb gezegd dat ze het account mochten gebruiken zolang ik maar de PP kreeg en zolang ze de naam maar zouden veranderen. Echter realiseerde ik me niet dat ik nu ook m'n forum account niet meer dezelfde naam zal hebben waardoor ik besloten heb om gewoon op dit nieuwe forum account verder te gaan zodat ik niet als nog met dat account geassocieerd ga worden.

Fair enough, daarom speel ik enkel op rise en laat ik anderen enkel op de wereld waar ik meespeel
 

DeletedUser78889

Guest
2 recruits in het vijandelijke kamp. Puur spelbederf voor de overige tip leden
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan