Top/Flop stammen

Deleted User - 487776907

Guest
En mijn vader is de god van de maffia. Dat ze een NAP met ons hebben is waarschijnlijk puur eenrichtingsverkeer. Wij hebben NAPs met niemand buiten onze MB's ;)

Geen idee waar je deze info vol gebakken lucht vandaan tovert, maar dit is nieuwe informatie voor ons team.
 

DeletedUser61134

Guest
En mijn vader is de god van de maffia. Dat ze een NAP met ons hebben is waarschijnlijk puur eenrichtingsverkeer. Wij hebben NAPs met niemand buiten onze MB's ;)

Geen idee waar je deze info vol gebakken lucht vandaan tovert, maar dit is nieuwe informatie voor ons team.

Lees onofficiële.
Jullie zeggen tegen alle buren dat je niet zal aanvallen zodat ze je met rust laten :p
Zelfs met wat termen waardoor ze overstag zijn

Wel slim, maar ook aardig sneaky
 

Deleted User - 487776907

Guest
Lees onofficiële.
Jullie zeggen tegen alle buren dat je niet zal aanvallen zodat ze je met rust laten :p
Zelfs met wat termen waardoor ze overstag zijn

Wel slim, maar ook aardig sneaky

Hahahahah. Je hebt het over Calvinklein bijvoorbeeld? Een van die noobs die onze spelerfarms/barbs edelt waar (flinke) farms op lopen? Ja nogal logisch dat we dan vragen of ze onze (flinke aantal) troepen kunnen doorlaten, dan laten we ze met rust. Anders kregen ze volle bak inc. Wel erg kortzichtig als je daaruit interpreteert dat er een NAP is. En al helemaal als je verkondigt dat ABOR dit met stammen heeft.

Wij hebben nooit en te nimmer NAP's aangeboden, aangenomen of ook maar de neiging gewekt dit te willen.

Tot slot, wij zeggen dit tegen alle buren? Kom maar met die bewijzen ;) Enige die je mogelijk vindt zijn van bovenstaande soort noobs.
 

DeletedUser61134

Guest
Hahahahah. Je hebt het over Calvinklein bijvoorbeeld? Een van die noobs die onze spelerfarms/barbs edelt waar (flinke) farms op lopen? Ja nogal logisch dat we dan vragen of ze onze (flinke aantal) troepen kunnen doorlaten, dan laten we ze met rust. Anders kregen ze volle bak inc. Wel erg kortzichtig als je daaruit interpreteert dat er een NAP is. En al helemaal als je verkondigt dat ABOR dit met stammen heeft.

Wij hebben nooit en te nimmer NAP's aangeboden, aangenomen of ook maar de neiging gewekt dit te willen.

Tot slot, wij zeggen dit tegen alle buren? Kom maar met die bewijzen ;) Enige die je mogelijk vindt zijn van bovenstaande soort noobs.

Ik herhaal: Onofficiële NAP.
Aka jullie zeggen neutraal te zijn niet te gaan edelen omdat je richting niet naar hun toe is.
maar zonder Officiële afspraken, maar wel verzorgend dat de stammen zich "veilig" voelen
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dat je geen easy edelvoer hebt aan oud Reb leden, omdat je dan wantrouwen zal wekken bij de mensen die je als neutraal zien

Zie je me boeien? Omdat we blijkbaar de gevoelens hebben gewekt bij anderen dat wij "onofficiële NAPs" hebben, kunnen die inactievelingen voor ons geen easy edelvoer zijn? Ik zal dan maar alvast gesprekjes beginnen met heel W62, kan ik met heel de wereld onofficiële BG's/Nap's aangaan en mezelf indekken tegen incs. Top!

Als ik me goed herinner is er tussen Parox en ABOR ook enig gesprekje geweest. Niets officieels, gewoon wat praten. Hebben wij nu ook een onofficiële NAP ofzo? Of meer in de richting van een onofficiële BG?

Even kortom, zij zien ABOR als neutraal. Stel, heel W62 gaat ABOR als neutraal zien. Mogen we dan niemand meer aanvallen, omdat ZIJ dit zo zien? En dit allemaal, omdat ZIJ onze farms hebben laten doorlopen na onze vriendelijke vraag dit te doen, zodat we niet doodlopen en dat dorp helemaal met de grond gelijk moeten stampen?

Laat me niet lachen, wat een zwakke propaganda.
 

DeletedUser61134

Guest
Ja dit klopt ook. Heb vannacht dan ook vrolijk een dorp van .Reb gepakt.

Ik zit niet op Apog dus weet daar niks van.

Anders had ik niet bij al die andere accs info zitten winnen ^^

Of ik ben een 3 voudig spion voor Jannes, dat kan natuurlijk ook.
Denk alleen dat Jannes dat niet leuk zal vinden :eek:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik zit niet op Apog dus weet daar niks van.

Anders had ik niet bij al die andere accs info zitten winnen ^^

Of ik ben een 3 voudig spion voor Jannes, dat kan natuurlijk ook.
Denk alleen dat Jannes dat niet leuk zal vinden :eek:

Of je probeert door middel van deze strategie die spelers die eerst blijkbaar "neutraal" waren, tegen ABOR op te zetten :p
 

DeletedUser61134

Guest
Of je probeert door middel van deze strategie die spelers die eerst blijkbaar "neutraal" waren, tegen ABOR op te zetten :p

Ik zet iedereen tegen iedereen op.
Daarvoor speel ik TW :eek:

Kon zelfs op commando incs verzorgen voor Apog :eek:
 
Bovenaan