Top/Flop stammen

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Sluit ik mij volkomen bij aan inderdaad. Het is veel blèren, maar weinig bewijzen.

Wie van adios schreeuwde erom bewijzen??
Als ik terug lees was er 1 persoon die er om vroeg en die speelt niet eens op w60, tot dusver je verzinsels

Je valt over de woorden van Kenneth over zijn katas,maar dat ik begon over dat Red smerige plannen had tegen Adios werd dat weggewuifd onder de noemer :Ah was gewoon ff woede ...

Zolang iets niet gebeurd is hoef je niet van die achterlijke pp te houden,Maw mag ik Red nu ook uitmaken voor stab stam aangezien ze plannen hadden om Adios te stabben.
Man man man

Btw:pm verkeer tussen Spenky en Trash al opgevraagd?

Ik dacht ook nog een quote van jou te herrineren waarin je zei dat Red met geen bewijzen kwam dus het was alleen @underground tacticz. en @Je-maintiendrai die er om vroegen. Welke smerige plannen heb je het over? Was gewoon woede? Hij klinkt hier heel erg serieus in mijn ogen en ik weet na deze actie niet waar deze man allemaal nog meer toe instaat is. Ik haalde het alleen aan omdat het in de screen stond, de discussie ging natuurlijk om het expres bannen van Calamity op de dag van de massa daarom dat ik maar een klein stukje wijd over de kata's.

Je mag van mij best Red een stabstam noemen als je daar goede bewijzen voor aantoont. Maar aangezien je al benoemd "hadden" is daar niks serieus van genomen omdat ik denk dat iedereen van Red gewoon de rest van de wereld fair wil spelen.

Nee nog niet, mag je me best geven.

Beetje off topic maar ben je verbaasd over dit expres bannen van Calamity of ben je nogsteeds ervan overtuigd dat Calamity dit helemaal aan zichzelf te danken heeft?
 
Reactiescore
853
deze walgelijke actie hij waarschijnlijk ook nog ooit katapulten zal richten op Calamity
Kata stond aan in AM toen ik voor het eerst logde op RBC, is allang veranderd, van wanneer is dat eigenlijk? :p

Laten we gaan voor een gezonde strijd en dit soort rare fratsen achter ons laten. Nogmaals mijn eigen stam Red heeft ook fouten in het verleden begaan maar laten we is ophouden met hele tijd het geschiedenis boek erbij te pakken en te wijzen naar de fouten van de andere stam die in het verleden zijn gemaakt
Jouw eigen stam heeft zeker fouten gemaakt en heeft die in mijn ogen nog steeds niet naar behoren opgelost. Ik was er niet in de tijd rond CF's/stelen van geheimen, maar had dit zeker niet zo laten lopen. In mijn ogen is dat namelijk het begin van deze actie. Je kan blijven zagen over Adios of RBC specifiek dat het vies gespeeld is, echter vind ik het dan wel zeer triest dat je nooit wat hebt gedaan aan het geheim, dat destijds is gestolen tegen afgesproken regels in. Dat jullie dan ook blijven roepen dat je voor fairplay bent is gewoon niet eerlijk. Jullie willen fairplay als het uitkomt, geheimen stelen hebben jullie schijnbaar geen problemen mee evenmin als het recruiten van een MB in andermans cluster.

Ik praat zeker niet goed wat er is aangericht met de ban en zal ook zeker niet ontkennen dat het niet gepland was. Ik ben echter van mening dat het niet belangrijk is of het gepland was of niet. In beide gevallen is het vies, en vies spelen is iets waar ook Calamity niet vies van is gezien de voorgaande gebeurtenissen.

Btw:pm verkeer tussen Spenky en Trash al opgevraagd?
Reeds ontvangen, speler is uit Adios en zal geedeld worden.
 
Reactiescore
3.457
Twee mensen die niet in Adios spelen,tot dusver je bs pp

Dus er is een verschil wil je zeggen dat als Adios dreigt en Red.
adios wordt natuurlijk zeer serieus genomen echt schandelijk!
Als Red het doet ,Ah joh was maar wat geroep .

Ik ben er zeker van overtuigd dat Cala deze ban verdiend heeft ja,en als ik zo terug lees meerdere van Red.
Snap ook helemaal niet waar je naar toe wilt met deze zinnen.

Ik vind het gewoon walgelijk wat jullie er nu allemaal bij halen,1 groot toneelstuk is het geworden.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik heb geen banden met zowel red als adios. Ik vroeg enkel om bewijs van die pm omdat dit een hoop duidelijkheid zou geven imo. Echter haal ik uit deze screen nergens dat hij wacht met support. Dat is een aanname die we doen uit de opmerking fair play.
Neemt niet weg dat je geen gelijk zou hebben maar concreet hard bewijs zou ik dit ook niet noemen.
Het enige feitelijke discutabele punt zou zijn dat hij fairplay nastreeft maar wel met katas gaat lopen smijten ondanks afspraken. Dat spreekt elkaar inderdaad helemaal tegen waardoor je heel veel in twijfel kan trekken.
Maar nogmaals, keihard bewijs van bewuste uitstel support is dit imo niet.

Geloof me als ik zeg dat ik hier als neutrale toeschouwer ben en het gewoon interessant vind om de laatste werelden te volgen en het en der wat tips en trucks van jullie leer om van mijzelf zo een betere n00b te maken!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Kata stond aan in AM toen ik voor het eerst logde op RBC, is allang veranderd, van wanneer is dat eigenlijk? :p


Jouw eigen stam heeft zeker fouten gemaakt en heeft die in mijn ogen nog steeds niet naar behoren opgelost. Ik was er niet in de tijd rond CF's/stelen van geheimen, maar had dit zeker niet zo laten lopen. In mijn ogen is dat namelijk het begin van deze actie. Je kan blijven zagen over Adios of RBC specifiek dat het vies gespeeld is, echter vind ik het dan wel zeer triest dat je nooit wat hebt gedaan aan het geheim, dat destijds is gestolen tegen afgesproken regels in. Dat jullie dan ook blijven roepen dat je voor fairplay bent is gewoon niet eerlijk. Jullie willen fairplay als het uitkomt, geheimen stelen hebben jullie schijnbaar geen problemen mee evenmin als het recruiten van een MB in andermans cluster.

Ik praat zeker niet goed wat er is aangericht met de ban en zal ook zeker niet ontkennen dat het niet gepland was. Ik ben echter van mening dat het niet belangrijk is of het gepland was of niet. In beide gevallen is het vies, en vies spelen is iets waar ook Calamity niet vies van is gezien de voorgaande gebeurtenissen.


Reeds ontvangen, speler is uit Adios en zal geedeld worden.

De screenshot dateert uit 3 augustus dus nog maar 3 dagen geleden. Ik vind ook dat geheimenprobleem niet helemaal volledig is opgelost maar dit heb ik al paar keer aangeven en word er bijna moe van om mezelf te blijven herhalen.

Nu moet je niet tever gaan want Adios heeft ook dingen uit hetzelfde straatje gedaan. Kevinknip is ook destijds toen jij al wel in Adios zat aangenomen in NUA haar cluster en Featherlight voor jouw tijd is ook niet opgelost en wou zelfs niet over gepraat worden.

Ik praat Red haar acties ook niet goed want dan zou ik het ook niet meerdere malen toegeven dat we wat fout hebben gedaan. Maar ik sta wel volledig in mijn recht om Adios op haar fouten te wijzen die ze zeker hebben gemaakt en in mijn ogen zelfs vele malen erger als Red maar dat terzijde.

Onzin om te zeggen dat we alleen fair willen spelen als het ons uitkomt terwijl jullie ook keer op keer fouten blijven maken als Adios zijnde. Ik wil gewoon een schone lei voor beide stammen want dit wijzen van beide kanten heeft toch helemaal geen zin meer of zie jij dit anders?
 

DeletedUser79332

Guest
Kata stond aan in AM toen ik voor het eerst logde op RBC, is allang veranderd, van wanneer is dat eigenlijk? :p


Jouw eigen stam heeft zeker fouten gemaakt en heeft die in mijn ogen nog steeds niet naar behoren opgelost. Ik was er niet in de tijd rond CF's/stelen van geheimen, maar had dit zeker niet zo laten lopen. In mijn ogen is dat namelijk het begin van deze actie. Je kan blijven zagen over Adios of RBC specifiek dat het vies gespeeld is, echter vind ik het dan wel zeer triest dat je nooit wat hebt gedaan aan het geheim, dat destijds is gestolen tegen afgesproken regels in. Dat jullie dan ook blijven roepen dat je voor fairplay bent is gewoon niet eerlijk. Jullie willen fairplay als het uitkomt, geheimen stelen hebben jullie schijnbaar geen problemen mee evenmin als het recruiten van een MB in andermans cluster.

Ik praat zeker niet goed wat er is aangericht met de ban en zal ook zeker niet ontkennen dat het niet gepland was. Ik ben echter van mening dat het niet belangrijk is of het gepland was of niet. In beide gevallen is het vies, en vies spelen is iets waar ook Calamity niet vies van is gezien de voorgaande gebeurtenissen.


Reeds ontvangen, speler is uit Adios en zal geedeld worden.

Echter zou ik dit wel wat meer als bewijs zien als een leider uit adios dit formuleert.

Vies spel van adios dus. Profiteurs!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik ben er zeker van overtuigd dat Cala deze ban verdiend heeft ja,en als ik zo terug lees meerdere van Red.

Heeft Calamity deze ban verdiend op de dag van de massa? Of had je het niet eerlijker gevonden als Adios zichzelf kon bewijzen tegenover Red dat ze een leuke frisse start willen maken en laten zien dat ze wel wat in hun mars hadden dus dat ze beter na de massa hebben kunnen wachten tot na de massa zodat er een leuke massa van gemaakt kan worden. Er zijn mensen binnen Red die de ban terecht vonden waarbij ook ikzelf want er is wel gescholden maar het expres wachten op de dag van de massa vind ik gewoon een hele smerige actie.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Echter zou ik dit wel wat meer als bewijs zien als een leider uit adios dit formuleert.

Vies spel van adios dus. Profiteurs!

Klopt inderdaad. Ben blij dat deze speler van RBC wel eerlijk is. Wel jammer dat hij deze actie goedkeurt:oops:
 
Reactiescore
3.457
maar het expres wachten op de dag van de massa vind ik gewoon een hele smerige actie.
Stel support was ingediend een paar uur na de scheldpartij, Cala kon dan 24 uur lang niet taggen/stacken/snipen etc, denk jij dat de schade dan een heel stuk minder was??
Jullie doen net alsof er dagenlang gewacht is om die support in te dienen terwijl we het hebben over minder dan 23 uur!!
Was het daadwerkelijk dagenlang achter gehouden dan snap ik jullie manier van p&p geheel.
Cala had Sws veel verloren als het supportje een paar uur eerder was ingediend,en laten we vooral niet vergeten dat dit alles de schuld was van Lucas
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Stel support was ingediend een paar uur na de scheldpartij, Cala kon dan 24 uur lang niet taggen/stacken/snipen etc, denk jij dat de schade dan een heel stuk minder was??
Jullie doen net alsof er dagenlang gewacht is om die support in te dienen terwijl we het hebben over minder dan 23 uur!!
Was het daadwerkelijk dagenlang achter gehouden dan snap ik jullie manier van p&p geheel.
Cala had Sws veel verloren als het supportje een paar uur eerder was ingediend .

De ban is ingegaan op 22:13 dus ongeveer 10 uur voor 08:00 op de dag van de massa. Ook heb ik gehoord dat bijna alle edels pas LATER verzonden werden dan deze 22:13 dus helemaal geen snipekansen. Heel veel hoefde er niet gestackt te worden omdat Calamity al goed stond. Het meeste tagwerk doe je meestal ook avond van tevoren. Als Adios echt net was hadden ze gewacht tot na de massa met deze ban. Maar ja ik ben ervan van mening dat de schade minder erg zou zijn als er eerder werd gereport wat me redelijk logisch lijkt.

Valt me gewoon vooral tegen dat RBC een nieuw leven heeft ingeblazen maar wel dus zoals je zegt Calamity perse een ban willen aansmeren. Lijkt me dat je Tribal Wars speelt voor het plezier en niet om elkaar te bannen zodat je makkelijk dorpjes van elkaar kan stelen tijdens een massa. Overigens wil ik niet heel team RBC hiervoor beschuldigen want ik geloof dat Jeremy wel een eerlijke speler is die wel juist gebrand was om zichzelf te bewijzen deze massa.
 

DeletedUser78224

Guest
Ik moet wel lachen dat de grootste noob actie die ik heb meegemaakt wordt rechtgepraat door de stam die altijd maar aangeeft dat ze altijd fair zijn en nooit iets fout doen. Als dit was gebeurd toen tw nog wat groter was hadden de desbetreffende spelers denk ik niet snel meer een leuke speelwereld gehad.

Mooier is het nog dat ik probeer om het lekken van het plan fair op te lossen en wordt bedankt met een ban van een stamgenoot XD

Trouwens, shoutout naar dba, ik heb dat gebeuren met spenky bij hun aangekaart, en mede door de volwassen instelling van beide kanten is daar ten minste wel fair gehandeld. Blijkbaar kan de ene helft van de wereld niet normaal doen terwijl de andere helft het nog een beetje leuk probeert te houden
 
Reactiescore
3.457
Ook heb ik gehoord dat bijna alle edels pas LATER verzonden werden dan deze 22:13 dus helemaal geen snipekansen
Dat is dus niet waar, al waren het nog niet veel er liepen al edels voordat de ban inging.

Als je het steeds maar over “ harde bewijzen” hebt,laat mij eens het keiharde bewijs zien dat Cala niet op de hoogte was van het doorgelekte plan op Cala.
Dat vraag ik puur voor mijzelf en niet uit naam van Adios waar ik overigens niet speel.
 
Reactiescore
853
Wel jammer dat hij deze actie goedkeurd
Ik keur zeker niet de actie op zich goed, als losstaande actie was ik hier ook fel tegen geweest. Enkel vind ik dat er een aanleiding was voor de actie waardoor begrijpelijk-ish maar zeker niet netjes.
 
Reactiescore
3.457
Mooier is het nog dat ik probeer om het lekken van het plan fair op te lossen en wordt bedankt met een ban van een stamgenoot XD
Op voorwaarde dat jullie een deel kregen van Spenky,was het niet zo?

Dus jij geeft een spion aan maar verwacht voor je fair play aandeel wel een pak dorpen terug:)

Ik grijp een zakkenroller die 100 euro jat van een oud vrouwtje,terwijl ik de zakkenroller in de wurggreep hebt geef ik aan bij het oudje vrouwtje: als jij mij 50 euro geeft breng ik hem naar de politie, doe je het niet dan laat ik hem los.

Ah ja fair play...
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Als je het steeds maar over “ harde bewijzen” hebt,laat mij eens het keiharde bewijs zien dat Cala niet op de hoogte was van het doorgelekte plan op Cala.
Dat vraag ik puur voor mijzelf en niet uit naam van Adios waar ik overigens niet speel.

Hoe zie je dit voor je? Waar zou ik dat vandaan moeten halen?

Ik keur zeker niet de actie op zich goed, als losstaande actie was ik hier ook fel tegen geweest. Enkel vind ik dat er een aanleiding was voor de actie waardoor begrijpelijk-ish maar zeker niet netjes.

Ik vind het zelf onbegrijpelijk en snap ook echt niet waarom dit gedaan is vooral omdat de MB die 20 velden diep heeft gecf't in Calamity toebehoorde tot RBC. Maar ben content dat je deze actie niet goedkeurt en ik geloof ook zeker dat jij geen aandeel hierin hebt gehad.
 

DeletedUser78224

Guest
Maar Inge popje, je vergeet dat ik heb uitgelegd waarom ik dat deed. En dat heb ik uitgelegd bij dba, die mij snapte en die dit ook fair vond.

Ik heb niet voor niks maar een laag aantal dorpen voor red gedaan ipv een groot aantal, en ik heb een nap geregeld zodat adios alle overige dorpen in die tijd kan pakken. Je vergeet namelijk dat spenky tegen 4 spelers van red ligt met heel veel edels, en maar 1 speler van adios met beduidend minder edels.

Je kunt dus zeggen wat je wilt, maar ik heb dit zo besproken omdat op een manier ook benadeeld zijn door de fout van spenky.

Nu nog een vraag Inge popje, waarom ben je altijd zo pissed op alles en iedereen. Ik vind dat nogal raar aangezien je niet eens op deze website speelt XD

Woon je in de Sahara ofzo?
 

DeletedUser78224

Guest
En over het doorsturen etc, wil je best al mijn pms en skypes laten zien van de afgelopen dagen. Dan zijn we ten eerste een paar dagen van je af omdat je ze moet lezen, en dan heb je ook bewijs.

Maarja waarom zou ik jou dat sturen. Ik mag je eigenlijk helemaal niet zo meisje
 
Reactiescore
3.457
Nu nog een vraag Inge popje, waarom ben je altijd zo pissed op alles en iedereen. Ik vind dat nogal raar aangezien je niet eens op deze website speelt XD

Als jullie denken dat ik eeuwig pissig ben hebben jullie het helemaal fout,ik haal punten aan die niet kloppen of in de onjuiste context staan.
We zitten hier op een P&P forum en niet op een likmijnreet forum mocht je het nog niet doorhebben;-)

En omdat ik niet in Adios speel betekend dat meteen dat ik niet op w60 speel?
 
Bovenaan