Top/Flop stammen

Reactiescore
3.452
Maarja waarom zou ik jou dat sturen. Ik mag je eigenlijk helemaal niet zo meisje
Iemand niet mogen die p&p voert op een online forum,Haha! Zo beperkt denken terwijl je nog nooit met mij in een stam hebt gezeten:)
Misschien als je alle haartjes hebt op je zaakje en je frontale kwab geheel gevormd is zul je wellicht achteraf moeten lachen om je jezelf.
 
Reactiescore
1.283
Ik grijp een zakkenroller die 100 euro jat van een oud vrouwtje,terwijl ik de zakkenroller in de wurggreep hebt geef ik aan bij het oudje vrouwtje: als jij mij 50 euro geeft breng ik hem naar de politie, doe je het niet dan laat ik hem los.

Dit zeg je verkeerd.

Je grijpt een zakkenroller die 100 euro jat van een oud vrouwtje, terwijl je de zakkenroller in de wurggreep hebt geef je direct de 100 euro terug van het oude vrouwtje (het uitgelekte plan).
Naar de politie stap je pas met een naam als de bezittingen van de overvaller verdeeld worden tussen jou en het oude vrouwtje aangezien het oude vrouwtje jou normaal tegen werkt.

Op deze manier heeft het vrouwtje direct haar bezittingen terug en word de aangever beloond, redelijk fair niet?

Als je het heel leuk vind om nog een Jip en Janneke verhaaltje te schrijven over de cala situatie dan houd ik me aanbevolen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Naar de politie stap je pas met een naam als de bezittingen van de overvaller verdeeld worden tussen jou en het oude vrouwtje aangezien het oude vrouwtje jou normaal tegen werkt.
De bezittingen( 100 euro) zijn al terug zeg je net zelf,dus wat moet er verdeeld worden?
Je zegt dat het oude vrouwtje je normaal tegen werkt .
Bijzonder in deze situatie aangezien ze haar 100 euro al terug heeft.

At least you tried
 
Reactiescore
1.283
De bezittingen( 100 euro) zijn al terug zeg je net zelf,dus wat moet er verdeeld worden?
Je zegt dat het oude vrouwtje je normaal tegen werkt .
Bijzonder in deze situatie aangezien ze haar 100 euro al terug heeft.

At least you tried

Oké ik ga het je 1 keer heeeeellll langzaam uitleggen.

De bezittingen van de vrouw (het uitgelekte plan)geef je direct terug.

De bezittingen van de overvaller (spenky) worden verdeeld tussen het oude vrouwtje en de “reddende” engel wanneer de engel ook nog eens de naam van de overvaller aangeven.

Het oude vrouwtje (adios) werkt red tegen en dus mag er wat voor over hebben dat de overvaller zijn naam genoemt word bij de politie.

Ik snap ineens wel waarom je het bij een “doei” hield
 

DeletedUser75778

Guest
Maarja waarom zou ik jou dat sturen. Ik mag je eigenlijk helemaal niet zo meisje
Ik scheer mijn ballen altijd dus ja daar staan niet zoveel haartjes op. Misschien moet jij je ook maar eens scheren, kan het zand uit je vagina wanneer je weer eens aan het soppen bent om je eigen grapjes
Xx
Ik lees je berichten echt vol afgunst. Dit soort kleinerende uitlatingen mag je gerust achterwege laten, ook al ben je het volledig oneens met iemand. Dit is toch geen manier om te discussiëren man. Dat je nog door niemand bent teruggefloten, is me een raadsel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
De bezittingen van de overvaller (spenky) worden verdeeld tussen het oude vrouwtje en de “reddende” engel als beloning voor het teruggeven van de 100 euro en het stoppen van de overvaller
Mochten er nog meer bezittingen gevonden worden dan zullen die terug gaan naar de rechtmatige eigenaar.
Mocht het zo zijn dat er een prijs op het hoofd staat van de zakkenroller ( dan pas kan degene aanspraak maken op een verdeling of deel van de som geld.
 

DeletedUser75778

Guest
Deze over het hoofd gezien @Leaving Behind ?

Ook niet even netjes he :)
Helemaal mee eens! Kleine nuance: @Shock-N-Surprise postte een kleinerende opmerking, waarop @Serenity reageerde. Actie --> reactie. Ik sta niet achter de reactie, maar ik kan me voorstellen dat men geagiteerd reageert op dusdanige uitlatingen die eerstgenoemde doet. Ik hoop dat je inziet dat het je stammaatje siert als hij zich wat hoffelijker gedraagt, nochtans ben ik het met je eens dat de hele discussie op de verkeerde manier wordt gevoerd.
 

DeletedUser78491

Guest
Dat is dus niet waar, al waren het nog niet veel er liepen al edels voordat de ban inging.

Als je het steeds maar over “ harde bewijzen” hebt,laat mij eens het keiharde bewijs zien dat Cala niet op de hoogte was van het doorgelekte plan op Cala.
Dat vraag ik puur voor mijzelf en niet uit naam van Adios waar ik overigens niet speel.

Zo werkt dat niet, wij hoeven niks te bewijzen over Calamity. Jij beschuldigt ons van het tonen van het aanvalsplan aan Calamity, dus kom jij maar met bewijzen. Voor nu is dit heel dom roepen zonder onderbouwing en dan nog is de bewijslast verschuiven. Kom op Inge doe harder je best en maak is wat van deze discussie!

Mochten er nog meer bezittingen gevonden worden dan zullen die terug gaan naar de rechtmatige eigenaar.
Mocht het zo zijn dat er een prijs op het hoofd staat van de zakkenroller ( dan pas kan degene aanspraak maken op een verdeling of deel van de som geld.

Jonge je kan deze hele vergelijking niet eens meer terug vertalen naar w60, dit is zo nutteloos niet te filmen, beetje een strawman oprichten door een slechte vergelijking en daarover een discussie voeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Ik lees je berichten echt vol afgunst. Dit soort kleinerende uitlatingen mag je gerust achterwege laten, ook al ben je het volledig oneens met iemand. Dit is toch geen manier om te discussiëren man. Dat je nog door niemand bent teruggefloten, is me een raadsel.
TW team moest mijn melding nog verwerken. Dat is nu gebeurd. Alleen ze hebben de quote nog wel bij jou staan haha. Kleine fail.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Tja het bewijzen dat wij geen aanvalsplan hadden is lastig.. Iets bewijzen voor iets wat je niet hebt gedaan is de omgekeerde wereld.

Ik kan je enkel dit geven:
66e0a6a798db002de8bb2e46eec3dd25.png


Dit is op het Red forum, is dit bewijs? Nee. Maar het toont wel aan dat Trase niet het plan direct naar de andere leden doorstuurde. Ik kan je geen 100% bewijs geven, maar ik hoop dat je me op mijn woord kan geloven dat niemand uit Red een glimp heeft gezien van het plan. Toen Trase de PMs van Spenky doorstuurde naar onze leiding (omdat Adios deze ook opvroeg) heb ik de link voor het eerst gezien.
 
Reactiescore
853
Tja het bewijzen dat wij geen aanvalsplan hadden is lastig.. Iets bewijzen voor iets wat je niet hebt gedaan is de omgekeerde wereld.

Ik kan je enkel dit geven:
66e0a6a798db002de8bb2e46eec3dd25.png


Dit is op het Red forum, is dit bewijs? Nee. Maar het toont wel aan dat Trase niet het plan direct naar de andere leden doorstuurde. Ik kan je geen 100% bewijs geven, maar ik hoop dat je me op mijn woord kan geloven dat niemand uit Red een glimp heeft gezien van het plan. Toen Trase de PMs van Spenky doorstuurde naar onze leiding (omdat Adios deze ook opvroeg) heb ik de link voor het eerst gezien.
Als het plan doorgestuurd zou zijn vind ik het toch vrij opmerkelijk dat er dorpen verloren zijn gegaan en het behoorlijke aantal dodgefouten (uitgaande van informatie uit het plan). Denk ook niet dat Red het plan heeft gezien, buiten Trase om.
 
Bovenaan