Top/Flop stammen

DeletedUser74624

Guest
Had eigenlijk wel eens graag de mening gehad over |HQ|, wil eens weten wat de buitenwereld erover denkt.
Is mijn stam geef ik toe en weet niet of het toegelaten is maar hoor graag eens de meningen van anderen zodat we naar die denkwijze ook kunnen handelen.



dat denk jij :) ben nog altijd boos voor W54


Te veel spelers, te dicht cluster, nahh sory
 
Reactiescore
1.454
Moet je toch tegenspreken met de ODA aangezien we 7de staan daarin. En het dubbele hebben dan de hoogste speler. Dus je uiting hierin klopt niet. Maar Ik wou de meningen horen en we zien wel wat de toekomst brengt. De spelers zijn nochtans heel blij met de stam. Geen problemen, goede organisatie binnen de stam. We zullen zien of jullie meningen hierover kloppen.

Dat jullie stam 7de staat is geen prestatie. Kijkend naar jullie ledenaantal hadden jullie al ruim eerste kunnen staan, ook wetende dat jullie ruim langer bestaan dan sommige stammen boven jullie.
Daarnaast ga ik de feiten er gewoon even bij pakken.

Het ODA van |HQ| = 252.750

De spelers die over de helft zitten of bijna op de helft van jullie ODA zitten zijn:
Darkheerser: 147.818
NozemOil: 123.904
tim010: 121.549

Daarnaast zit de top sowieso de top 10 van de wereld al op een kwart van jullie ODA
Sorry dat ik jullie 'prestatie' niet indrukwekkend vindt.
 
Reactiescore
489
Dat jullie stam 7de staat is geen prestatie. Kijkend naar jullie ledenaantal hadden jullie al ruim eerste kunnen staan, ook wetende dat jullie ruim langer bestaan dan sommige stammen boven jullie.
Daarnaast ga ik de feiten er gewoon even bij pakken.

Het ODA van |HQ| = 252.750

De spelers die over de helft zitten of bijna op de helft van jullie ODA zitten zijn:
Darkheerser: 147.818
NozemOil: 123.904
tim010: 121.549

Daarnaast zit de top sowieso de top 10 van de wereld al op een kwart van jullie ODA
Sorry dat ik jullie 'prestatie' niet indrukwekkend vindt.

ODA is ook niet echt een prestatie op't moment. De 3 spelers die je aanhaalt zijn spelers die er bakken PP hebben ingestoken dus kopen hun troepen als het ware :p
 

DeletedUser65147

Guest
ODA is ook niet echt een prestatie op't moment. De 3 spelers die je aanhaalt zijn spelers die er bakken PP hebben ingestoken dus kopen hun troepen als het ware :p


Volgens mij kan je pas na 6 maanden zien wie de echte pro's zijn en wie de echte no's zijn want dan zijn de pp voordelen niet zo groot meer en zie je altijd dat de oorlogen beginnen en dat de goeie spelers overblijven.

The Monster Is Inside me
 
Reactiescore
1.454
Ik wil niet zeggen dat degene die veel clearen juist 'pro' zijn, maar alleen dat het ODA van de stam niet bijzonder hoog is ondanks dat ze 7de staan ;)
 
Reactiescore
3.586
Volgens mij kan je pas na 6 maanden zien wie de echte pro's zijn en wie de echte no's zijn want dan zijn de pp voordelen niet zo groot meer en zie je altijd dat de oorlogen beginnen en dat de goeie spelers overblijven.

The Monster Is Inside me

Tot welke categorie behoor jij?
 
Reactiescore
3.586
Ontwijkend antwoord dat neer komt op een ja. Het is arrogant om dat over jezelf te zeggen maar liever dat dan een subtiele ja :D Kan je wat namen meedelen van spelers in je stam of zal ik er enkele droppen? :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Wat moet je erover zeggen. Zitten wel wat wannabe's in.
 
Bovenaan