Top/Flop stammen

DeletedUser77455

Guest
abfbff456ad55024f7edce078aad805f.png

https://gyazo.com/abfbff456ad55024f7edce078aad805f

Deze meneer :eek:
 
Reactiescore
3.452
Zo laag weer >.<
Narcos treft het niet met al die stabs steeds

( en dan nog in een stam zitten die Angels heet, hoe hypocriet als stabber ) :biggrin:
 

DeletedUser73696

Guest
Iemand is afgewezen voor CANDY hoor, niet zo zuur doen ;)

Hahahahaha, afgewezen voor candy. Ik speel niet eens meer, las het gewoon. Verder waren mijn stammen allemaal ver boven het gemiddelde van Candy. Maak je maar geen zorgen.
 

DeletedUser73696

Guest
Leek me een logische redening op die anders nietsbetekenende reactie van je ;)

Dus iedereen die negatief op je stam reageert, is een huilende noob die is afgewezen? Je hebt een stam waarin de helft waarschijnlijk PP abuse't, waardoor het hoog in de rankings staat. Jij komt met een argument dat hun stam "noob" is, omdat het met een andere stam een BG heeft. Jij invite de hele facking wereld, dan heb je inderdaad geen BG's meer nodig. Je hebt pas ballen als je met een stam van 6 a 10 personen de wereld aan gaat en knalt ipv dat zielige 24 personen.
 

DeletedUser78087

Guest
Moet zeggen dat ik ook niet echt overtuigd was van de kracht van CANDY.. Meer dan de helft weet niet waar ze mee bezig zijn, ander kwart heeft een veel te groot ego en maar een kwart kan zeker wat..
 
Reactiescore
2.303
Maakt niet uit, tschijnt dat diene thorsten nogal nen egocentrische noob is!
 

DeletedUser56689

Guest
Ik meen me te herinner dat @tim010 heeft gezegd (al direct aan het begin) dat Candy geen serieuze stam was. Waarom iedereen zich zo aangevallen voelt, is mij een raadsel.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dus iedereen die negatief op je stam reageert, is een huilende noob die is afgewezen? Je hebt een stam waarin de helft waarschijnlijk PP abuse't, waardoor het hoog in de rankings staat. Jij komt met een argument dat hun stam "noob" is, omdat het met een andere stam een BG heeft. Jij invite de hele facking wereld, dan heb je inderdaad geen BG's meer nodig. Je hebt pas ballen als je met een stam van 6 a 10 personen de wereld aan gaat en knalt ipv dat zielige 24 personen.

Hoe ik toch maar steeds mensen kan trigerred krijgen zonder iets te doen. Voor de mensen die me niet kennen zal ik mij dan maar eens voorstellen.

Ik ben Tim(010), een Belg met domme cijferkeuze, geen enkele sympathie voor feyenoord of wat dan ook dat die 010 moet betekenen. Ik ben als TW speler in de eerste plaats een speed-speler. Ik ga daar meer dan 90% van de tijd solo omdat ik goekope wins zwak vind en liever fights heb en mijn winst verdien. Indien ik speed speel maak ik altijd de stam CANDY aan, omdat dat mijn eigen prive stam is en ik daar best een mooie reputatie mee heb op gebouwd onder de speeders van zowel de nederlandse server (https://twspeeds.com/nl/users/tim010) als de franse server (https://twspeeds.com/fr/users/Kolibrie123).

Aangezien dat toch mijn eigen stam is richt ik die zowat altijd op omdat stammen mij niet interesseren in de startfase maar ik toch die quests moet doen. Zo heb ik op Classic ook CANDy opgericht en 2 maand solo gebleven en zo tegen de rang 1 gedeft, los van die man zijn niveau heb ik daar duidelijk getoont dat ik ballen genoeg heb. Zelfde met speeds waar ik solo spelen verkies over samenspelen. Dus je mag een toontje lager zingen, als je gestopt bent moet je hier niet doen alsof je de moraalheer van de wereld bent. Volgens mij is jouw AF account al met alles wat niet fairplay is gelinkt dus geloofwaardig kom je toch niet over.

Moet zeggen dat ik ook niet echt overtuigd was van de kracht van CANDY.. Meer dan de helft weet niet waar ze mee bezig zijn, ander kwart heeft een veel te groot ego en maar een kwart kan zeker wat..

Nog zo iemand die denkt dat de eerste 3 weken op een wereld serieus te nemen zijn. Het is toch niet omdat ik voor de fun wat spelers heb bijeen gebracht in de preregistratie en daardoor rang 1 stam had, dat dit me direct verplicht stelt om CANDY de uitstraling te geven van een stam die de wereld wint? Er zitten in CANDY mensen die pp uitgeven en mensen die pp verdienen, wat boeit dat nu weer, dat is al 15 werelden het geval en dat is deze niet anders. Inno gaat die mogelijkheid toch niet uitschakelen.




En nu even voor als jullie omdat jullie het kennelijk niet doorhadden wat ik bedoelde met mijn reactie:

De instellingen stellen stammen in staat om tot 30 spelers te gaan. Het is die 30 uit de instellingen waarnaar ik refereerde en niet het huidig aantal leden van zowel de stam op wie ik een reactie plaatste als mijn eigen stam. Ik heb enkel maar gezegd dat met stammen van 30 leden (zoals de instellingen toelaten) BG's niet nodig zijn en eerder belachelijk. Het huidig niveau zorgt er sowieso al voor dat er amper serieuze stammen zullen ontstaan en als er dan nog een 2 gaan samenwerken is het helemaal om zeep. Dit is ook een geheimenwereld, de reden dat ik voor 30/stam had gekozen (want W55 zijn mijn instellingen) was om te vermijden dat er nog nood aan BG's zou zijn waar dan domme geheim afspraken worden gemaakt en niet gehouden worden.


Ik meen me te herinner dat @tim010 heeft gezegd (al direct aan het begin) dat Candy geen serieuze stam was. Waarom iedereen zich zo aangevallen voelt, is mij een raadsel.

Neem een voorbeeld aan deze man, die kan sarcasme van serieus onderscheiden. Dat is inderdaad wat ik heb gezegd, en wat ik altijd zeg als ik CANDY ergens opricht.
 
Reactiescore
18
Ik wist niet dat jij actief op het AF was :eek:

Af en toe een keertje. In het begin was ik het genoeg maar na 11 jaar op tw hou ik het hier wat voor gezien naar reacties toe.
Schrijf zelf niet veel maar ik lees nog altijd alles door :)
 

DeletedUser65147

Guest
Af en toe een keertje. In het begin was ik het genoeg maar na 11 jaar op tw hou ik het hier wat voor gezien naar reacties toe.
Schrijf zelf niet veel maar ik lees nog altijd alles door :)
Volgens mij lijk je meer op mij dan je denkt:p

The monster is inside me
 

DeletedUser7072

Guest
Zo laag weer >.<
Narcos treft het niet met al die stabs steeds

( en dan nog in een stam zitten die Angels heet, hoe hypocriet als stabber ) :biggrin:

Het zijn bengeltjes ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan