Top/Flop stammen

DeletedUser73244

Guest
Kijk eigenlijk is DS gewoon 1 grote intern en is er geen sprake van het rekruten van de vijand. De dorpen zouden toch al van zooi worden. Alleen nu gebeurd het op een andere manier. :)
 

DeletedUser76972

Guest
ik praat namens pieter, niet names zooi :p
Nogmaals ik was er ook niet voor, gerard overigens ook niet.
Als R2W iets doet kijken jullie anders wel de hele stam erop aan :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77845

Guest
Wat een zooitje hier op het AF zeg..

Moet nog wel even kwijt, dat ik dit toch wel een vermakelijke ontwikkeling vind, je zag dit in principe al wel deels aankomen. Ben benieuwd! Succes aan alle partijen en mag de gene met de grootste mond verliezen!:D
 

DeletedUser77845

Guest
Kijk eigenlijk is DS gewoon 1 grote intern en is er geen sprake van het rekruten van de vijand. De dorpen zouden toch al van zooi worden. Alleen nu gebeurd het op een andere manier. :)

Lol, wat een kneusje ben jij zeg.. Grote mond hebben, zooi gerekruteerd gewoon omdat ze weten dat ze anders die dorpen nooit zouden krijgen, in ieder geval dat ze er flink moeite voor zouden moeten doen.. Blijkbaar zijn de skills niet genoeg aanwezig om door DS heen te geraken dus lossen we het zo op. Je beledigd DS wel maar ondertussen wil je de helft rekruten, zegt wel iets over je opvattingen en standpunt. Zooi waardig inderdaad
 

DeletedUser77823

Guest
ik praat namens pieter, niet names zooi :p
Nogmaals ik was er ook niet voor, gerard overigens ook niet.

maar je citeert nu een stuk tekst van mij wat gaat over het niveau en dat verschilt, zie mijn vorige posts als uitleg :)



hahaha, er staat als je het objectief bekijkt zie je dat ik gelijk heb, nergens gaat het over een mening :p

mha hooguit de achterruit + deuren. Je moet even kijken naar het cluster van DS. het enige noemenswaardige front die zij hebben is daaronder bij zooi waar alle focus ook ligt. voor de rest is vrijwel alles safe voor DS. Dus ipv een overkill aan safe hebben ze nu een normale safe.

Er is inderdaad een verschil in het niveau. De leden van AOD zijn zelf naar R2W gegaan en zijn daar aangenomen. Leleuns die naar zooi ging komt omdat jullie hem gevraagd hebben te joinen, althans de leiding. Uitleg staat hieronder vermeld. Samengevat, jullie zaakjes stinken erger dan die van R2W

Ook nog wat extra informatie rondom de recruits.. Gewoon leuke weetjes.. Dylan van Warmachine heeft een maand voordat hij gerecruit werd rondgevraagd bij DS en R2W wat de opties waren. Hij had zelf dus al de intentie om AOD te verlaten omdat het een inactieve bende daar was. Freaqshow weet ik niet of die dat ook heeft gedaan maar ik heb in ieder geval gesprekken gehad met Dylan daarover.

Leleuns werd door Zooi gecontacteerd om de overstap te maken (+- een maand geleden) evenals Warlord.

Wat is dus het verschil? Zooi benadert spelers en probeert ze weg te trekken uit een stam. R2W werd benaderd, in ieder geval door warmachine.

Als je dan gaat kijken merk je dus dat Zooi opzettelijk spelers bij een vijandelijke stam weg probeert te krijgen zodat de vijand zwakker staat terwijl R2W in principe een solli heeft gekregen of die spelers konden joinen. Ik keur het beide niet goed, daar niet van maar het is dus wel een ander verhaal, en Zooi is hier zeker niet de stam die nu mag zeggen "Ja hij was de stam al uit" want ze proberen het bij meerdere accounts. Als je dan later te horen krijgt dat het een goede zet was om hem te recruiten als Gentle de BG niet had opgezegd.. Tja.. Dan ben je met opzet een stam, of in dit geval een account (qqeezz) kapot aan het maken. Natuurlijk is het een tactische zet om een stam of speler kapot te krijgen, maar als je eerst met het wereldpact het alleen maar hebt over fair play, dan hoor je dit soort dingen niet te doen.

Daarnaast waren de leden van zooi ook degene die het hardst tegen R2W zaten te bashen dat ze AOD kapot maken door die recruits, terwijl ze ondertussen hetzelfde proberen te doen bij DS. Erg hypocriet als je het mij vraagt.

Oh.. Zooi.. Nu moeten jullie niet komen van "We hebben een solli gehad en een stemming op het forum gedaan". Ja jullie hebben een solli gekregen omdat jullie daar naar hebben gevraagd. Ook hebben jullie een enquete gedaan, waarbij de meningen nogal uiteen liepen. Een teken voor de leiding om te zeggen "Oke, we doen het niet", maar daar zullen vast de nodige discussies over gevoerd zijn aangezien ik uit jullie call werd gegooid..
 

DeletedUser78305

Guest
Als R2W iets doet kijken jullie anders wel de hele stam erop aan :rolleyes:
ja, en dat moeten jullie ook doen :p daarom zeg ik dus ook nog een keer voor de duidelijkheid dat ik nu als individu praat. uberhaupt laat zooi mij niet voor de stam praten dus ga er maar altijd vanuit dat ik namens pieter praat:p
Lol, wat een kneusje ben jij zeg.. Grote mond hebben, zooi gerekruteerd gewoon omdat ze weten dat ze anders die dorpen nooit zouden krijgen, in ieder geval dat ze er flink moeite voor zouden moeten doen.. Blijkbaar zijn de skills niet genoeg aanwezig om door DS heen te geraken dus lossen we het zo op. Je beledigd DS wel maar ondertussen wil je de helft rekruten, zegt wel iets over je opvattingen en standpunt. Zooi waardig inderdaad
hij loopt mensen gewoon op te naaien he, heb je dat wel door? trolololol
 

DeletedUser73244

Guest
Hahahaha, dat je zo reageert zegt alweer genoeg.

Je beledigd DS wel maar ondertussen wil je de helft rekruten, zegt wel iets over je opvattingen en standpunt. Zooi waardig inderdaad

Even hierop, enig bewijs van deze beschuldigingen? Gelukkig is de waardigheid van zooi nog altijd beter dan dat van r2w.
 

DeletedUser77845

Guest
ja, en dat moeten jullie ook doen :p daarom zeg ik dus ook nog een keer voor de duidelijkheid dat ik nu als individu praat. uberhaupt laat zooi mij niet voor de stam praten dus ga er maar altijd vanuit dat ik namens pieter praat:p

hij loopt mensen gewoon op te naaien he, heb je dat wel door? trolololol

Stil jij dat probeer ik juist te doen Pietertje :mad:
 

DeletedUser78305

Guest
Er is inderdaad een verschil in het niveau. De leden van AOD zijn zelf naar R2W gegaan en zijn daar aangenomen. Leleuns die naar zooi ging komt omdat jullie hem gevraagd hebben te joinen, althans de leiding. Uitleg staat hieronder vermeld. Samengevat, jullie zaakjes stinken erger dan die van R2W
ik zie hier nergens bewijs van. echter ben ik wel overtuigd dat er informeel rondgevraagd is door zowel zooi als toendertijd door r2w. er word volgens mij best vaak gepeild bij andere mensen hoe het er aan toe gaat etc.

Dus zoals eerder vermeld, ik snap dat jullie propoganda kanon moet blijven schieten. alles een beetje aandikken is sowieso een standaard geworden binnen TW dus ik vergeef het je xxxx
 

DeletedUser77823

Guest
ik zie hier nergens bewijs van. echter ben ik wel overtuigd dat er informeel rondgevraagd is door zowel zooi als toendertijd door r2w. er word volgens mij best vaak gepeild bij andere mensen hoe het er aan toe gaat etc.

Dus zoals eerder vermeld, ik snap dat jullie propoganda kanon moet blijven schieten. alles een beetje aandikken is sowieso een standaard geworden binnen TW dus ik vergeef het je xxxx

https://gyazo.com/94bd16d38cdde40b5f4e9817894f3ad3
^Gesprek met Dylan van warmachine ;)

https://gyazo.com/6e2943f94a1b61319cd51b039ce5d50f
^De forumpost van leleunsjdigenj

Vrij duidelijk dat leleunsj is overgehaald om naar zooi te gaan, en dat warmachine en freaq zelf naar r2w zijn gelopen :)
 

DeletedUser78305

Guest
https://gyazo.com/94bd16d38cdde40b5f4e9817894f3ad3
^Gesprek met Dylan van warmachine ;)

https://gyazo.com/6e2943f94a1b61319cd51b039ce5d50f
^De forumpost van leleunsjdigenj

Vrij duidelijk dat leleunsj is overgehaald om naar zooi te gaan, en dat warmachine en freaq zelf naar r2w zijn gelopen :)

ik wil niet vervelend zijn, maar ben het toch.
Die screen bevat allen de vraag: heb je solli gedaan bij plop? antwoord: is al akkoord.
Dat zegt dus echt helemaal niks? hier kan allang over gepraat zijn etc en dan moet je formeel nog even die solli gooien.

De post van leleun geeft aan dat niels hun een tijd geleden heeft benaderd en dat ze dat toen opzij hebben geschoven maar de deur nog wel op een kier hebben gelaten. nergens wordt aangegeven dat er vanuit niels er op is aangedrongen verder. Leleun geeft enkel aan dat ze hier nog een tijd hevig over na hebben gedacht en vervolgens tot een conclusie zijn gekomen, namelijk; DS gaat hem niet worden en zooi wel (die ons tevens willen hebben)

Ik wil je best geloven, maar op basis van dit kan ik niet dezelfde conclusie trekken als jij ;)
 
Reactiescore
1.893
De post van leleun geeft aan dat niels hun een tijd geleden heeft benaderd en dat ze dat toen opzij hebben geschoven maar de deur nog wel op een kier hebben gelaten. nergens wordt aangegeven dat er vanuit niels er op is aangedrongen verder. Leleun geeft enkel aan dat ze hier nog een tijd hevig over na hebben gedacht en vervolgens tot een conclusie zijn gekomen, namelijk; DS gaat hem niet worden en zooi wel (die ons tevens willen hebben)

Ik wil je best geloven, maar op basis van dit kan ik niet dezelfde conclusie trekken als jij ;)
Aandringen of niet, de intentie was er. Dat Zooi zich op dergelijke wijze wil profileren zal mij een zorg zijn, maar de 'good guy' spelen is nergens voor nodig. Zooi doet gewoon exact hetgeen waarop ze R2W volledig hebben afgebrand. Hypocrisie ten top.

En Matthew: een intern recapt niet, en edelt al helemaal geen tientallen dorpen binnen enkele minuten, waaronder een berg belachelijke CF's.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
ben je echt te dom om te poepen of doe je maar zo?

ik beargumenteer vrij duidelijk waarom dit van verschillende niveau's is.

Ochjee, het mannetje is boos geworden. Zwak ventje ben je. :D
 
Reactiescore
1.893
@Dream Team. Was gewoon een dorpenruil?

En gezien alle ophef heeft theonly er een paar maar weer teruggegeven :(
Dan ben je nog guller dan gedacht, gezien jouw positie er niet echt op vooruit is gegaan ten opzichte van je oude situatie. :D Maar goed, ik heb zo'n vermoeden dat je die woorden toch deels meende: en dat maakt de recruit nog zwakker dan ze al was.
 

DeletedUser71618

Guest
Dus hierop kan ik uitmaken dat als ik AOD eerst was geleaved en 2 dagen later r2w was gejoind, het allemaal een stuk minder erg was. Ik vind beide even erg.

Of de gevolgen van ons erger waren? Ben ik het niet mee eens, ja door ons viel een top 5 stam, maar door deze actie valt een gigantisch stuk safe weg van de nummer 2 stam. Een beduidend grotere stam, waardoor de gevolgen vele malen groter kunnen zijn dan met AOD. Vooral als ook Warlord was ingegaan op deze flirt (ik weet enkel wat hier op het forum staat, dus ik kan voorbarig zijn)

Nee, dat kan je er niet uit opmaken.
 

DeletedUser37136

Guest
Wel alle *** op een *** met een *** in hun ***. Zo ben je eventjes niet aan het opletten en zit je ineens met types in de chat die namen hebben als "Late sakke op men munde"... Gaat nog wat etiquette-bijles worden om daar een echte Gentleman van te maken... :rolleyes: :D

Succes aan alle partijen en mag de gene met de grootste mond verliezen!:D
Dat gaat nog een spannende strijd worden dan op W52 tussen alle stammen :D
 
Bovenaan